21 sposobów na ulepszenie strony produktu w sklepie internetowym (infografika)

UX w sklepie internetowym
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Zachodnia firma konsultingowa Invesp przygotowała bardzo ciekawą infografikę dotyczącą optymalizacji strony produktu w sklepie internetowym. Jeżeli zastanawiacie się, od czego najlepiej rozpocząć nowy rok to właśnie znaleźliście odpowiedź.

Według udostępnionych informacji, kluczowy wpływ na decyzję o zakupie mają:

  • zaoferowanie darmowej dostawy;
  • darmowe zwroty towarów;
  • akcje promocyjno-wyprzedażowe;
  • kupony rabatowe;
  • nagrody i zbieranie punktów w programie lojalnościowym;
  • oferty ograniczone czasowo;
  • rabaty przy zwiększaniu wartości zamówienia;
  • prezenty i upominki.

Które elementy strony produktu można zatem wprowadzić czy ulepszyć w sklepie internetowym? Najważniejsze okazują się: wysokiej jakości zdjęcia produktu (postawienie na prezentację), duże, konkretne przyciski wzywające do akcji wraz z dobrą prezentacją ceny i wysokości proponowanej zniżki czy opinie o produkcie od innych klientów.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki od Invesp:

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
24.07.2023

Błędy pogarszające komunikację marek. Jak ich unikać?

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę