Analiza danych z web analytics – prezentacja Przemysława Modrzewskiego z Uniwersytetu Konwersji Ceneo w Warszawie

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przed Wami ostatnia, ale równie wartościowa co poprzednie, prezentacja z Uniwersytetu Konwersji Ceneo, który odbył się 4 lutego w Warszawie. Tym razem Przemysław Modrzewski z MarketingLab.pl przedstawia temat „Analiza danych z web analytics”, czyli odpowiada m.in. na takie pytania jak: w jaki sposób analizować statystyki sklepu internetowego? Na jakie współczynniki zwracać uwagę?

Zapraszam:

 
Linki do poprzednich prezentacji:

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę