eKomercyjnie.pl


Dobre praktyki w projektowaniu sklepu internetowego: Timberland.com

Timberland.comMarka Timberland kojarzona jest z przede wszystkim z bardzo dobrej jakości skórzanymi butami. Jest to firma, która od kilku lat znajduje się w pierwszej setce najlepiej ocenianych marek w Stanach Zjednoczonych. Czy sukces marki offline (fantastycznie rozplanowane sklepy stacjonarne) można zaobserwować także w sprzedaży online? Sprawdźmy.

Coraz więcej sklepów zarówno na Zachodzie, jak i w naszym kraju wykorzystuje pierwszą stronę sklepu internetowego jako swoiste miejsce reklamowe. Nie znajdziemy na nim nic poza dużymi profesjonalnymi banerami/zdjęciami oraz menu do poszczególnych kategorii.

Tak jest i w przypadku Timberland. Pierwsza strona, bardziej firmowa niż sklepowa, ma nas zachęcić do przejścia dalej (do przeczytania newsów związanych z firmą i promocjami), a menu „ukryte” w górnym pasku dopiero odkrywa przed nami wszystkie sekrety witryny oraz sklepu.

Timberland.com

Warto zwrócić uwagę, iż górny pasek menu jest koloru jasnobrązowego, co nawiązuje do skóry, z której zrobione jest ponad 90% produktów oferowanych przez firmę.

Timberland.com

Strona główna samego sklepu wygląda trochę jak dobry blog. Nadal mamy tu same zdjęcia/banery reklamowe, ale wszystko to jest podane w bardzo lekki i przyjazny sposób, przez co nie męczy to oglądającego.

Timberland.com

Po kliknięciu w dowolne zdjęcie lub w zakładkę menu u góry, możemy przejść do interesującego nas działu lub promocji. Wszystkie produkty pokazane są w sposób czytelny i przejrzysty. Już pierwszy kontakt ze sklepem pozwala bezproblemowo złożyć zamówienie, nie wywołując uczucia zagubienia.

Timberland.com

W samym sklepie przede wszystkim warto zwrócić uwagę na 2 rzeczy: kartę produktu oraz kreator butów robionych na indywidualne zamówienia. Sama karta, mimo że wydaje się „skromna”, zawiera wszelkie potrzebne do zakupu dane. Znajdziemy więc tutaj zestaw zdjęć bardzo dobrej jakości, informacje o cenie, dostępnych kolorach, terminie realizacji zamówienia. Dodatkowo jest tu także pełny opis produktu, tabela rozmiarów porównująca rozmiar obuwia w USA oraz EU. Dzięki niej możemy uniknąć pomyłek przy zakupie nowych butów.

Timberland.com

Dodatkową ważną informacją, jaka znajduje się w tym miejscu jest polityka zwrotów w przypadku, gdy zakupione przez nas obuwie okaże się za duże, za małe lub po prostu nie spełni naszych oczekiwań. Jeśli tak się stanie, buty bez żadnych dodatkowych kosztów można zwrócić do sklepu. Pomoże w tym formularz i etykieta zwrotu, która dostępna jest na karcie produktu pod tabelą rozmiarów. Takie posunięcie powoduje, iż potencjalny nabywca czuje się bezpieczniej.

Timberland.com

Drugim ciekawym rozwiązaniem jest kreator butów na specjalne zamówienia. Już od 110$ możemy mieć oryginalne Timberlandy z naszymi inicjałami, zieloną podeszwą i czerwonym językiem.

Timberland.com

Wszystko dzięki dziecinnie prostemu kreatorowi. Pozwala on wybrać model, który chcemy spersonalizować, a później w czterech prostych krokach musimy zdecydować, jakie kolory mają mieć poszczególne elementy naszego Timberlanda oraz czy chcemy mieć nasze inicjały na języku i wkładce. Tak przygotowaną, unikalną parę butów wkładamy do koszyka, opłacamy i czekamy na realizację zamówienia. W przypadku tych zamówień musimy się uzbroić w cierpliwość, gdyż średni czas oczekiwania to cztery tygodnie.

Timberland.com

Sklep Timperland, jak i opisywany wcześniej Abercrombie & Fitch to przykład amerykańskiej prostoty, która pozwala na szybkie, intuicyjne zakupy. To także indywidualne podejście do klienta, który może zamówić towar, na jaki ma tylko ochotę. Jeśli dodatkowo chcemy, aby poczuł się on bezpiecznie kupując w naszym sklepie, pokażmy mu, że u nas nie ma problemu z wymianą lub zwrotem produktu. Może się okazać, że prostota, indywidualne podejście i bezpieczeństwo zakupów będą kluczem również do naszego sukcesu.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Płatności Online

Krótki opis: Płatności Online to pierwsza firma w Polsce, oferująca najniższą opłatę za obsługę płatności internetowych, niezależną od kwoty transakcji. To innowacyjne podejście i powiew świeżości na e-rynku. Umożliwiamy realizację sprzedaży towarów i usług w serwisach internetowych w sposób szybki, tani i bezpieczny.

Oferta firmy: Nasze usługi kierujemy zarówno do firm jak i osób prywatnych. Wyróżnia nas przede wszystkim prostota rozpoczęcia współpracy z Partnerami. Kierujemy się ideą „zero formalności”. Oznacza to brak konieczności przesyłania sterty dokumentów aby swobodnie korzystać ze swojego konta. Jedyne czego potrzebujesz do uruchomienia konta to adres e-mail.

Aby założyć konto, potrzebne jest podanie wyłącznie adresu e-mail oraz hasła. Na te dane będziesz się logować do serwisu Płatności Online. Nie wymagamy żadnych dokumentów do aktywacji konta, a założenie konta jest bezpłatne. Rejestracja konta znajduje się pod adresem: www.platnosci-online.pl/rejestracja

Po udanej rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji. Wystarczy, że klikniesz w ten link i Twoje konto jest w pełni funkcjonalne.

Udostępniliśmy narzędzia wspomagające uruchomienie sprzedaży w Twoim serwisie WWW. Są to:

  • generator HTML dla usług Premium SMS
  • kreator kodu PHP dla transakcji bankowych
  • kreator linku dla sprzedaży kodów

Zawsze masz pod ręką ilustrowaną zrzutami ekranu dokumentację wdrożenia płatności z gotowymi przykładami skryptów. Możesz również pobrać dokumentację w plikach PDF.

W trakcie korzystania z serwisu wszelkie dokumenty (np. faktury za usługi serwisu, dokumenty rozliczeniowe) są generowane w formie elektronicznej. Można je pobrać z serwera płatności w formie pliku PDF lub otworzyć w przeglądarce internetowej.

Dokumenty są podpisane cyfrowym certyfikatem SSL co zapewnia wymóg integralności danych i niezaprzeczalności dokumentu elektronicznego.

Jeśli Twoje konto jest firmowe, będziesz mógł wystawiać faktury swoim Klientom oraz serwisowi jako pliki PDF. e-Faktury umożliwiają automatyczne wystawianie faktur dla:

  • Klientów swojego sklepu za zakupione towary i usługi
  • Serwisu Płatności za usługi Premium SMS

Włączenie e-Faktur dla Twoich Klientów spowoduje, że Klient po poprawnej transakcji otrzyma e-mail’em link do formularza, w którym poda dane do faktury. Jeśli wymagane dane do faktury będą uzupełnione (prawidłowy NIP, nazwa Klienta itd), system automatycznie wystawi fakturę z podpisem elektronicznym.

Opłaty abonamentowe: brak

Opłaty za transakcje: 30 groszy od transakcji, bez względu na jej wysokość

Formy płatności: e-Banki, przelewy bankowe, karty płatnicze, Premium SMS

Proces wdrożenia systemu w sklepie: bezpłatnie

Konieczność podpisania umowy: nie

Bonusy po wdrożeniu systemu: ustalane indywidualnie

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

ShopCamp 3.3 odbędzie się 2. czerwca w Gdyni, a nie w Międzyzdrojach

O ShopCampie słyszeli już prawie wszyscy. W 12 spotkaniach, które odbyły się w ciągu ostatnich dwóch lat, wzięło udział kilka tysięcy osób. ShopCamp to nie tylko baza wiedzy i cenne wskazówki na temat tego jak powinno prowadzić się sklep internetowy. ShopCamp to jego uczestnicy – to ShopCampowicze.

W poprzednim tygodniu ogłaszaliśmy, że kolejne spotkanie odbędzie się w Międzyzdrojach. Organizatorzy postanowili jednak zmienić termin i lokalizację spotkania, które odbędzie się 2. czerwca w Gdyni.

„W związku z wieloma sygnałami jakie docierały do nas od społeczności skupionej wokół ShopCampu, postanowiliśmy przenieść najbliższe wydarzenie do Gdyni. Dotarły do nas dziesiątki maili i telefony od uczestników, którzy chcieliby wziąć udział w spotkaniu, jednak kłopotem dla nich była odległa lokalizacja. Dlatego, specjalnie dla naszych stałych i przyszłych ShopCampowiczów postanowiliśmy spełnić ich prośbę” – mówi Dorota Szymanowska z Fundacji Polak 2.0.

To jednak nie jedyny powód zmiany lokalizacji. Poza prezentacjami gości i ShopCamp Arena dla uczestników przygotowano nowy element w formule spotkania, który może stać się absolutnym hitem najbliższego ShopCampu. Organizatorzy nie zdradzają zbyt wielu szczegółów.

„W tej chwili mogę jedynie powiedzieć, że szykujemy wywiad z bardzo ciekawą osobą z branży. Nie będzie to jednak klasyczny wywiad jakich widzieliśmy już wiele. Emocje i dramaturgia gwarantowane. Sama nie mogę się doczekać. Szczegóły zdradzimy jeszcze w tym tygodniu” – dodaje Dorota Szymanowska.

ShopCamp odbywał się w Trójmieście już dwukrotnie – w Sopocie i w Gdańsku. Tym razem przedstawiciele sklepów internetowych spotkają się 2 czerwca w Gdyni w COCO Cafe Club (ul. Waszyngtona 21).

Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Patronat merytoryczny sprawuje NetArch. Logistyczne wsparcie zapewnia Siódemka.

Źródło: Fundacja Polak 2.0

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)