eKomercyjnie.pl

Ekomersy – lista nominowanych w pięciu kategoriach

Ekomersy to pierwsze w Polsce wyróżnienia dla produktów i usług w branży e-commerce, które zwróciły uwagę ekspertów i ludzi mediów. Znana jest długo oczekiwana lista nominowanych, którzy będą teraz rywalizować o uznanie Internautów.

Ideą Ekomersów jest wyłonienie tych marek, które ciągle udoskonalają swoje produkty i wsłuchując się w głosy konsumentów, przyczyniają się do rozwoju rynku e-commerce. Przyznanie wyróżnień z pewnością wystawi na próbę dojrzałość branży, która należy do najmłodszych i jest jedną z najszybciej rosnących gałęzi gospodarki.

Ekomersy zostaną przyznane w pięciu kategoriach, wśród nominowanych znaleźli się:

  • Najlepsza platforma sklepowa: Best.net, IAI-Shop.com, Selly, Shoper, i-sklep
  • Operator logistyczny roku: inPost, Statkiem.pl, KurJerzy.pl, Arvato, DPD
  • Najlepszy system płatności: Transferuj, PayU, PayLane, YetiPay, Przelewy24
  • Debiut roku 2012: Brand24, Lookmash, SHOWROOM, Dontpay, Clauzula.pl
  • Narzędzie wspierające komunikację e-sklepu: GetResponse, SMSAPI, FreshMail, Fanpoint, Brand24

Wbrew początkowym zapowiedziom, zdecydowano, że w tym roku nie zostaną przyznane nominacje w kategorii Osobowość Roku. Organizator podjął taką decyzję po rozpatrzeniu zgłoszeń oraz obradach Jury. “Uważamy, że wyróżnienie w kategorii Osobowość Roku należy się osobie, która hiper aktywnie działa na rzecz rozwoju całego polskiego e-commerce nie skupiając się jedynie na sferze stricte zawodowej. Polska branża e-commerce ma z pewnością swoich bohaterów, jednak biorąc pod uwagę nadesłane zgłoszenia, wynik obrad Jurorów nie czujemy abyśmy mogli podczas tej edycji Ekomersów wskazać nominacje oddające ideę tej kategorii“, uważa Dorota Szymanowska, Menedżer Projektu Ekomersy.

Laureaci będą wybierani przez internautów (50% głosów) oraz w dalszym ciągu przez Jury (50% głosów), w którego skład zostali zaproszeni m.in: Paweł Tkaczyk, Artur Kurasiński,Tomasz Boguszewicz, Jacek Gadzinowski, Kinga Szewczyk, Piotr Majewski czy Krzysztof Bartnik. Głosowanie potrwa od 12 września do 12 października 2012. Swój głos w poszczególnych kategoriach będzie można oddać na stronie www.ekomersy.pl.

Gala konkursowa wraz z wręczeniem nagród odbędzie się 24 października 2012, podczas III Targów eHandlu we Wrocławiu, na której wystawi się ponad 100 marek i które odwiedzi ponad 1500 osób związanych z ehandlem.

Organizatorem obu wydarzeń jest Fundacja Polak 2.0, która od kilku lat prowadzi działania integracyjne związane z branżą e-handlu Jest również organizatorem warsztatów “Kobieta w biznesie”, a także cenionych w branży otwartych spotkań ShopCamp.

Źródło: Fundacja Polak 2.0

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Premiera nowego serwisu i sklepu internetowego marki odzieżowej Aryton

Polska marka damskiej odzieży ekskluzywnej Aryton uruchomiła nowy serwis Aryton.pl i sklep internetowy Sklep.aryton.pl. Marka postawiła na czytelną i jasną komunikację. Odbiorcy po wejściu na stronę mają czuć się na swobodnie i komfortowo. Mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć łatwy i intuicyjny dostęp do produktów.

Na zdjęciach widać to, z czego Aryton słynie od lat – szlachetność tkanin (wełen, kaszmirów i naturalnych skór i in.) oraz modowy kierunek marki. Na stronie wykorzystano sesję wizerunkową ze znaną, pochodzącą z Rosji, modelką– Lys Inger. Zdjęcia wykonała fotograf Aldona Karczmarczyk.

Dla wygody klientek maksymalnie uproszczono proces sprzedaży w e-sklepie. Do tego na stronie zamieszczono przydatne informacje – dokładne opisy produktów, tabelę rozmiarów wraz z informacjami, jak odpowiednio dobrać ubrania. Do każdego wybranego produktu pojawia się też propozycja stylizacji – zestawienie całej kreacji.

Zgodnie z trendami Aryton stawia na interakcję – wybranym produktem można „podzielić” się ze znajomymi – wysłać stylizację na portale Facebook czy Pinterest. Nie zabrakło takich aktywności jak newsletter – dzięki zapisom można liczyć na ciekawe informacje i specjalnie dedykowane promocje.

Nowością w Arytonie jest specjalna strona z blogiem marki. Będą tam na bieżąco zamieszczane wpisy znanych blogerek i osób ze świata mody i kultury, z którymi marka będzie współpracować.

Stronę serwisu i e-sklepu przygotowała i wdrożyła firma AMP Media. Portal i e-sklep będą promowane w Internecie – na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO. Kampanię przygotowuje firma we współpracy również z agencją AMP Media. Agencja realizuje także działania social media.

Marka i firma Aryton to polska firma rodzinna, działająca na rynku od 20 lat, projektująca i produkująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce.

Źródło: Aryton

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Podsumowanie nowych funkcjonalności na platformie GetResponse

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to symbol rewolucyjnych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach.

Wśród nowych funkcjonalności są m.in.: Kreator Wiadomości umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Funkcja „Social Sharing” umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów. A poza tym, zaawansowane statystyki, innowacyjny import kontaktów oraz funkcja Podglądu Wiadomości.

„GetResponse to najłatwiejszy email marketing na świecie. To nie jest tylko hasło, ale nasza filozofia. Ciągła praca nad ulepszaniem produktu – takim podejściem kierujemy się od samego początku. Stawiamy na prosty interfejs i rewolucyjne funkcjonalności. Chcemy w ten sposób pokazać naszym klientom, że zaawansowane kampanie email marketingowe mogą być proste i przyjemne w zarządzaniu.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów – kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: emaile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu. „Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: Uśmiechnij się. To proste. To GetResponse” – dodaje Szymon Grabowski.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych serwisach branżowych.

Źródło: GetResponse

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)