fbpx

eKomercyjnie.pl

IdoSell Booking – nowa usługa IAI S.A. dla obiektów noclegowych

idosellbookingPo świetnych wynikach IAI-Shop.com, która jest obecnie jedną z największych w Polsce platformą dla profesjonalnych sklepów internetowych, firma IAI S.A. rusza w kierunku nowej branży. Usługa IdoSell Booking umożliwia skuteczne zarządzanie oraz sprzedaż noclegów online wprost z istniejącej strony internetowej lub umożliwia prowadzenie takiej strony, sprzedaży na Facebooku czy mobilnej.

Sklepy internetowe, które przez ostatnie 14 lat korzystały z IAI-Shop.com mają dziś przewagę konkurencyjną i realizują setki tysięcy zamówień miesięcznie. Tym razem przed taką szansą stoją obiekty noclegowe, dla których IAI S.A. przygotowała ofertę przystępną cenowo. Nowoczesny i intuicyjny system rezerwacji jest niezbędny, aby efektywnie sprzedawać miejsca noclegowe w dobie powszechnie panującego internetu. Nawet najlepsza oferta obiektu noclegowego, bez możliwości prostej oraz szybkiej rezerwacji online dla gościa, spowoduje jego zniechęcenie. W Polsce są miliony internetowych konsumentów, którzy mają swoje przyzwyczajenia i oczekiwania w stosunku do wygodnej obsługi klienta.

Będąc też klientami obiektów noclegowych, oczekują w sektorze turystycznym podobnych doświadczeń jak w e-sklepach. IdoSell Booking ma spełnić czekiwania. Obiektom noclegowym z kolei, umożliwia zaistnienie w miejscu, gdzie goście szukają najczęściej – w Internecie. Dzięki IdoSell Booking mogą zyskać przewagę konkurencyjną i zwiększyć swoje przychody.

„IdoSell Booking to bardzo prosta w instalacji i obsłudze, a przy tym bardzo inteligentna usługa, która umożliwia bez udziału człowieka, sprzedaż tylko dostępnych dni na partament, pokój w hotelu lub gospodarstwie agroturystycznym, a nawet miejsce na polu namiotowym. Za pomocą usługi IdoSell Booking każdy obiekt noclegowy może dostosować ustawienia procesu rezerwacji i zawsze proces ten będzie prosty i bezpieczny dla końcowego klienta. Tego typu systemy są dostępne albo w postaci ogromnych portali agregujących oferty, albo w postaci kosztownych systemów do obsługi hotelu. To dlatego podróżując w góry czy nad morze, ciągle częściej dzwonimy niż zamawiamy noclegi online. W naszej ocenie, prawdziwa rewolucja w turystyce dokona się wtedy, gdy 95% niedostępnych online obiektów będzie dostępna do natychmiastowej rezerwacji, a żeby tak się stało, usługa musi być łatwa w obsłudze i tania. Dlatego IdoSell Booking kosztuje tylko 1% od wartości złożonych przez stronę rezerwacji.” – mówi Paweł Fornalski, Prezes IAI S.A.

Doświadczenie wykorzystane przy budowie systemu dla sklepów IAI-Shop.com, z którego korzysta ponad 2500 e-sklepów pozwoliło przenieść wszystkie najlepsze nawyki i procedury z handlu towarami do obsługi rezerwacji. IdoSell Booking tworzą specjaliści, którzy znają i rozumieją przyzwyczajenia internautów oraz sprzedaż internetową. Dlatego wszystkie funkcje zostały zaprojektowane w myśl najnowszym trendom e-commerce. Realnie podnoszą jakość obsługi gościa, skracają jej czas oraz umożliwiają wybór funkcji dostosowanych do osobistych potrzeb.

idosell-booking-promo

„Celem IdoSell Booking jest zwiększanie zysków właścicieli obiektów noclegowych, dlatego cała usługa została zaprojektowana, tak by zwiększyć obłożenie miejsc noclegowych i ograniczyć czas potrzebny do zarządzania rezerwacjami oraz koszty. Pracę w IdoSell Booking można rozpocząć od razu, bez żadnej instalacji. Usługa działa w modelu SaaS (Software as a Service) dzięki czemu obiekt noclegowy ma do niej dostęp z dowolnego komputera lub telefonu, a wszystkie funkcje są na bieżąco aktualizowane i znajdują się w jednym miejscu. – dodaje Paweł Fornalski.

Wśród wielu funkcji usługi, ponad prezentacją kalendarza i prowadzeniem rezerwacji, znajduje się między innymi możliwość tworzenia własnej wizytówki internetowej obiektu noclegowego, aplikacja IdoSell Booking na urządzenia mobilne (służąca do obsługi rezerwacji za pomocą urządzeń mobilnych) oraz sprzedaż rezerwacji bezpośrednio na Fan Page’u obiektu. Dzięki temu usługa spełnia trzy najważniejsze wymogi sprzedaży XXIw. – obecność w sieci, obecność w Social Media i możliwość korzystania z usługi w dowolnym miejscu i czasie. Ofertę uzupełnia szereg usług marketingowych jak na przykład sprzedaż ofert specjalnych, newslettery itp. Dla właścicieli, którzy kierują swoją ofertę do zagranicznych gości, IdoSell Booking już w standardzie oferuje sprzedaż rezerwacji w język polskim, angielskim oraz niemieckim. Pokazuje też ceny i obsługuje płatności w popularnych walutach (PLN, GBP, EUR).

Koszt usługi to zaledwie 24 zł rocznie plus niewielka prowizja od sprzedaży. Dzięki takiemu modelowi opłat, obiekt noclegowy nie jest obciążony dużymi opłatami w okresach zmniejszonego ruchu. Aby sprawdzić możliwości IdoSell Booking można założyć darmowe konto i przez 14 dni korzystać ze wszystkich funkcjonalności usługi bez ponoszenia żadnych opłat.

Więcej informacji jest dostępnych na oficjalnej stronie IdoSell Booking.

Źródło: informacja prasowa

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Marpnet

Krótki opis: Firma Marpnet oferuje gotowy sklep internetowy o szerokich możliwościach funkcjonalnych. Sklep zintegrowany jest z popularnymi porównywarkami cen, systemami płatności, serwisem aukcyjnym allegro oraz systemami płatności ratalnej.

AdvertisementReklama

Oferta firmy: Zajmujemy się projektowaniem stron internetowych, tworzeniem i wdrażaniem profesjonalnych sklepów internetowych. Oferowane przez nas oprogramowanie sklepu internetowego pozwala w łatwy i szybki sposób uruchomić własny biznes w sieci Internet. Do obsługi naszego sklepu nie jest konieczna szeroka wiedza informatyczna, wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera oraz świadomość niskich nakładów i wysokich zysków.

Opłata licencyjna:

  • wersja Basic – 670 zł netto
  • wersja Expert – 1350 zł netto
  • wersja Professional – 1800 zł netto

Opłata instalacyjna: brak
Opłata za opracowanie grafiki sklepu: zależna od wybranej wersji
Opłata za kodowanie sklepu: brak
Opłaty abonamentowe: brak
Konieczność podpisania umowy: nie
Czas potrzebny do wykonania sklepu: Nasza oferta to gotowe oprogramowanie sklepu. Instalacja i uruchomienie to 1-2 dni robocze.

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

„Nietypowa” klauzula niedozwolona, czyli sprawdź i popraw regulamin swojego e-sklepu (po raz kolejny)

uokik-logoPomimo tego, że w ostatnim czasie temat klauzul abuzywnych w sklepach internetowych oraz na Allegro trochę przygasł (patrz zestawienie klauzul niedozwolonych za wrzesień), trzeba ciągle być czujnym i śledzić rejestr Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, co powtarzamy niemal na każdym kroku. Naszą i Waszą uwagę zwrócił wpis do rejestru UOKiK z 25 października bieżącego roku, który może dotknąć wielu osób prowadzących e-handel.

AdvertisementReklama

Wpis do rejestru dodano 25 października i można go znaleźć tutaj. Wyrok sąd wydał 1 lipca br., a za niedozwolone uznano następujące postanowienie:

„Klient dokonujący zakupu wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do [nazwa podmiotu] z siedzibą we [miasto] oraz przetwarzanie przez sklep oraz [nazwa podmiotu] swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.”

Powyższy zapis dotyczy zbierania opinii po zakupie od klientów e-sklepu, którym zajmuje się zewnętrzny serwis internetowych.

Dlaczego zapis uznano za niedozwolony?

W skrócie, UOKiK stoi tutaj na straży praw konsumentów i to na właścicielu sklepu internetowego spoczywa obowiązek otrzymania zgody na przetwarzanie danych konsumenta w konkretnym celu. Konsument musi świadomie wyrazić na to zgodę, musi też znać zakres i cel przetwarzania swoich danych oraz mieć prawo do ich usunięcia.

Jakie rozwiązanie problemu „nietypowej klauzuli niedozwolonej” rekomendujemy sklepom internetowym?

Sugerujemy następujące rozwiązanie:

  1. Podpisanie umowy powierzenia/przetwarzania danych osobowych z podmiotem, który świadczy usługę zbierania ankiet posprzedażowych.
  2. Uzupełnienie ścieżki zakupowej o odpowiedni check-box z zapisem w tej sprawie.

Takie działanie rekomendujemy od samego początku istnienia naszego wzoru regulaminu sklepu internetowego, czyli od roku. Jeżeli od początku stosujesz się do takiej formy to możesz spać spokojnie :)

Podczas składania zamówienia, konsument powinien mieć możliwość zaznaczenia specjalnego check-boxa, w którym akceptuje przekazanie swoich danych do firmy trzeciej w celu przeprowadzenia ankiety.

Przykładowa treść takiego zapisu wygląda następująco:

Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia,a także przekazanie mojego adresu e-mail do [nazwa podmiotu] z siedzibą w [miasto] oraz na przetwarzanie przez Sprzedającego oraz [nazwa podmiotu] moich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety oceny procesu składania zamówienia, ankiety oceny realizacji zamówienia oraz ankiety oceny produktu (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).

Powyższa zgoda powinna być opcjonalna, niezależna od zatwierdzenia samego regulaminu sklepu (zaakceptowania warunków zakupu).

Sprawdź proszę regulamin swojego sklepu internetowego jak najszybciej i jeżeli posiadasz taki lub bardzo podobny zapis, to przygotuj odpowiednią zmianę. W przeciwnym wypadku grozi Ci proces i kara za posiadanie klauzuli niedozwolonej.

 

Masz już dość sprawdzania klauzul niedozwolonych?

  • Chcesz mieć bezpieczny i sprawdzony przez prawników regulamin w swoim sklepie internetowym?
  • Nie chcesz być pozwany do UOKiK za klauzule niedozwolone?
  • Nie stać Cię na usługę prawnika za 2 tysiące złotych?

Jeśli cztery razy odpowiadasz „tak”, to eKomercyjnie.pl przygotowało dla Ciebie
Wzór regulaminu sklepu internetowego »

 

Autor wpisu

8 komentarzy do tekstu

  1. A czy nie wystarczy sama zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych?

    Odpowiedz ↓

  2. A ja już ponad rok nie mogę przekonać jednej z firm zbierających tego typu niezależne opinie, że musimy najpierw podpisać umowę o powierzeniu danych osobowych, a następnie skorzystam z ich usług:)

    Odpowiedz ↓

    1. A to może mieć intrygujące implikacje. Skoro dotychczasowe opnie zostały zebrane z naruszeniem prawa, to czy przypadkiem nie powinny zostać one usunięte?

      Odpowiedz ↓

    2. Po prostu nie mają uregulowanej kwestii związanej z GIODO i toteż niczego nie podpiszą

      Odpowiedz ↓

  3. To trochę powinno wygladać inaczej – to jest moje zdanie. W regulaminie sklepu musi się znaleźć wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celu realizacji umowy. Jednak przekazanie danych innemu podmiotowi, przetwarzanie w celu wyppełnienia ankiety nie zawiązują się w czynnościach wykonania umowy. Zgodnie z uodo Klientowi przysługuje prawo do tego czy chce tą ankietę wypełnić czy też nie i powinien on mieć prawo wyboru, wobec czego cele powinno się rozdzielić

    Odpowiedz ↓

  4. Tylko po co podawać tego typu informacje firmom zewnętrznym? Tak ciężko wysłać maila z prośbą o opinię? Ładując łidżet takiego ceneo opineo czy innego dziadostwa dajecie im wgląd do wszystkiego. Pózniej taka firma może późnie pięknie przekierować waszego klienta do konkurencji :).

    Odpowiedz ↓

    1. Owszem może przekierować, ale Opineo tego nie robi (nie wiem co z Ceneo/Nokautami i innymi po zakończeniu współpracy).

      Opinie o produkcie „u siebie na stronie” w przypadku produktów, których nie jesteśmy producentami są ok.

      Inaczej jest w przypadku gdy produkujemy i sprzedajemy swój produkt na własnej stronie. Opinie zamieszczone w takim serwisie mogą wydawać się mało wiarygodne…

      Odpowiedz ↓

  5. Sławku to, że nie robi dzisiaj nie znaczy, że za 3 lata nie zrobi. Nie takie rzeczy już widziałem :). Opinie na takich portalach oczywiście są cenne ale maila do klienta z prośbą o opinię można wysłać samemu bez pośrednictwa opineo.

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)