eKomercyjnie.pl

Jak założyć sklep internetowy?

Praktyczne porady na start e-biznesu

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce rozpocząć handel w Internecie.

„Jak założyć sklep internetowy?” to zbiór najlepszych i najciekawszych poradników czy artykułów na temat zakładania sklepu internetowego, jakie kiedykolwiek opublikowaliśmy na łamach eKomercyjnie.pl.

Praktyczny poradnik w wygodnym formacie

Od początku będziesz sprzedawać, a nie tylko czekać na pierwsze zamówienia!

Z lektury „Jak założyć sklep internetowy?” dowiesz się, od czego tak naprawdę rozpocząć handel internetowy, jaką platformę sklepową wybrać, jak podejść do podpisywania umów i aspektów sprawnych w momencie uruchamiania firmy, a także jak przygotować samą witrynę do tego, by użytkownik nie miał żadnych obaw jeżeli chodzi o dokonanie zakupów.

Nie byłoby tego kompendium, gdyby nie zaangażowanie naszych fantastycznych autorów - praktyków handlu internetowego, którzy mają na swoim koncie setki tysięcy wysłanych zamówień.

Skorzystaj z wiedzy i stwórz swój własny, skuteczny sklep internetowy!

Do książki dołączamy też DARMOWY BONUS: kompleksowy wzór biznesplanu dla sklepu internetowego, który można wypełnić i samodzielnie modyfikować według swoich potrzeb! Dowiedz się więcej poniżej.

Spis treści

Czyli co znajdziesz w książce:

Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu. Oto ich pełna lista:

  • Wstęp: Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
  • Rozdział 1: Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujące wskazówki na udany start w e-biznesie
  • Rozdział 2: Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
  • Rozdział 3: Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
  • Rozdział 4: Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
  • Rozdział 5: Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
  • Rozdział 6: Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
  • Rozdział 7: Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykłady i wyjaśnienia
  • Rozdział 8: Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersje. Na co zwrócić uwagę? (+ przykłady)
  • Rozdział 9: Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
  • Rozdział 10: Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
  • Rozdział 11: Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
  • Rozdział 12: Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
  • Rozdział 13: Śledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
  • Rozdział 14: Zalety i wady systemów płatności internetowych
  • Rozdział 15: Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
  • Rozdział 16: Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
  • Rozdział 17: To fotografa sprzedaje produkt
  • Rozdział 18: Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
  • Rozdział 19: Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
  • Rozdział 20: Case study: ŚwieżoPalona.pl – od pomysłu na sklep do jego skutecznej realizacji
  • Rozdział 21: Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedł…
  • Rozdział 22: Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
  • Rozdział 23: Sztuka stawiania małych kroków w biznesie internetowym

Kto powinien przeczytać tę książkę?

Każdy, kto:

  • 1

    Zamierza otworzyć sklep internetowy.
    Szuka ciekawych przykładów, a nie suchych definicji.

  • 2

    Potrzebuje konkretnych wskazówek, co poprawić w świeżo uruchomionym sklepie internetowym.

  • 3

    Chce pogłębiać swoją wiedzę o e-commerce.
    Dobrze wiesz, że praca przy e-sklepie nigdy się nie kończy!

Przykładowe fragmenty

Zobacz, jak poradnik wygląda w środku (kliknij, by powiekszyć):

Darmowy bonus dla Ciebie!

Wzór biznesplanu dla sklepu internetowego

Wraz z wersją elektroniczną książki otrzymasz również dostęp do wzoru biznesplanu, stworzonego pod kątem sklepu internetowego. Uwzględnia on koszty specyficzne dla prowadzenia e-handlu oraz pozwala oszacować nakłady inwestycyjne do momentu uzyskania zwrotu kapitału oraz wykazania zysku. Biznesplan można pobrać i dowolnie zmodyfikować pod własne potrzeby i specyfikę działalności.

Zamów "Jak założyć sklep internetowy?" już teraz!

Książka jest dostępna w trzech wariantach:

Ebook "Jak założyć sklep internetowy?"
+ wzór biznesplanu gratis!

29,90 zł brutto
  • Dwie wersje elektroniczne książki
    (ePub, mobi)
  • Darmowa dostawa! email
  • Wzór biznesplanu dla sklepu internetowego GRATIS!
  • Dostawa natychmiast po złożeniu
    i opłaceniu zamówienia

Kup teraz »
Polecane!

Druk + ebook "Jak założyć sklep internetowy?"
+ wzór biznesplanu gratis!

39,90 zł brutto
  • Drukowana wersja książki, którą wyślemy w ciagu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia
  • Darmowa dostawa! email, kurier48
  • Dwie wersje elektroniczne książki
    (ePub, mobi), dostarczane natychmiast po złożeniu i opłaceniu zamówienia
  • Wzór biznesplanu dla sklepu internetowego GRATIS!

Kup teraz »

"Jak założyć sklep internetowy?"
+ wzór biznesplanu gratis!
+ konsultacje z eKomercyjnie.pl

99,90 zł brutto
  • Drukowana wersja książki, którą wyślemy w ciagu 24 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia
  • Darmowa dostawa! email, kurier48
  • Dwie wersje elektroniczne książki
    (ePub, mobi), dostarczane natychmiast po złożeniu i opłaceniu zamówienia
  • Wzór biznesplanu dla sklepu internetowego GRATIS!
  • 45 minut konsultacji z ekspertem eKomercyjnie.pl (poprzez telefon lub Skype) na temat pomysłu na sklep internetowy
    LUB
    podstawowy audyt po wdrożeniu sklepu internetowego (opinia na email, telefon lub Skype)

Kup teraz »

Konsultacja dotycząca zakładania sklepu z ekspertem serwisu eKomercyjnie.pl

Zamów 45 minut konsultacji z Krzysztofem Bartnikiem, redaktorem naczelnym eKomercyjnie.pl (poprzez telefon lub Skype) na temat pomysłu na sklep internetowy i uzyskaj potrzebną pomoc w tym zakresie LUB otrzymaj wykonany przez niego podstawowy audyt po wdrożeniu sklepu internetowego (opinia na email, telefon lub Skype). Gwarancja maksymalnego skupienia na Twoim biznesie oraz przekazania takich porad, które pozwolą Ci zaoszczędzić środki na uruchomienie e-sklepu oraz jak najszybciej zwiększą w nim sprzedaż.

99,90 zł brutto
Zamów teraz »