eKomercyjnie.pl

Kreator szablonu sklepu: nowość w Sky-Shop.pl

Platforma sklepowa na abonament Sky-Shop.pl wprowadza nowatorskie rozwiązanie dla wszystkich swoich klientów- kreator szablonu sklepu. Narzędzie to umożliwia intuicyjne tworzenie grafiki sklepu internetowego na podstawie dostępnych modułów. Ponadto system pozwala na zarządzanie treścią witryny oraz kolorystyką w czasie rzeczywistym. W czasie pracy nad kreatorem szablonu, zespół Sky-Shop.pl zmodernizował również mobilną wersję sklepu.

Zgodnie z raportem „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”, 16% Internautów złożyło zamówienie w konkretnym sklepie internetowym z powodu przejrzystej i funkcjonalnej strony. Dla e-konsumentów w trakcie podejmowania decyzji zakupowej znaczenie mają również atrakcyjna prezentacja produktu oraz grafika witryny. Dlatego e-biznesmen powinien zatroszczyć się o piękną i funkcjonalną skórkę sklepu internetowego. Stanie się to możliwe dzięki kreatorowi szablonu sklepu Sky-Shop.pl, z którym poradzi sobie każdy użytkownik.

„Doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i trendy na rynku e-commerce, dlatego stworzyliśmy kreator szablonu sklepu. Głównym atutem tego narzędzia jest intuicyjność. Użytkownik, bez umiejętności programistycznych, może samodzielnie stworzyć szablon na podstawie dostępnych modułów, za pomocą technologii Drag&Drop. Jest to duże ułatwienie dla e-przedsiębiorców, będących na początku drogi na rynku e-commerce.” – mówi Maciej Cebertowicz, manager Sky-Shop.pl.

Jak dokładnie działa kreator szablonu sklepu, autorstwa specjalistów ze Sky-Shop.pl? Użytkownik wybiera elementy szaty graficznej i ich wzory, a następnie decyduje, gdzie mają się znajdować. Przykładowo klient na stronie głównej może wstawić menu główne, slajdery, karuzelę producentów, opcję zapisu do Newslettera, czy stopkę. Następnie przedsiębiorca zarządza treścią wybranych modułów w systemie CMS. Może chociażby wgrać logo do sklepu, zamieścić swoje bannery czy rozpisać drzewo nawigacji i stopkę. Do tego przedsiębiorca wybiera kolorystykę skórki.
Możliwości kreatora szablonu sklepu w Sky-Shop.pl zobaczysz na poniższym filmie.

Wato także dodać, że przy okazji pracy na kreatorem szablonu sklepu, Sky-Shop.pl zmodernizował mobilną wersję witryny. Dzisiaj responsywność jest niezwykle istotnym elementem sklepu internetowego. Zgodnie z badaniami Gemius, aż 45 % Internautów w 2016 roku korzystało ze smartfona w czasie zakupów online. Wzrosła także ilość osób, przeglądających oferty lub składających zamówienia na tablecie.

„Do przygotowania mobilnej wersji sklepu wykorzystaliśmy najnowsze i najciekawsze rozwiązania. Dzięki temu oferta na małym ekranie jest przejrzysta, a jej przeglądanie intuicyjne. Korzystanie z witryny sklepu na urządzeniu mobilnym stało się przyjemne dla obiorcy. Nasze rozwiązania będą miały również korzyści dla właścicieli sklepów internetowych – zmniejszą liczbę porzuconych koszyków na smartfonach czy tabletach” – wypowiada się Maciej Cebertowicz ze Sky-Shop.pl.

Jak widać, platforma sklepów internetowych Sky-Shop.pl dba o swoich klientów i na bieżąco spełnia ich oczekiwania, tworząc oprogramowanie z pasją. Fakt ten wpisuje się w filozofię platformy, dla której najważniejszą wartością jest zadowolenie klientów Sky-Shop.pl oraz przyjemne dokonywanie zakupów przez odbiorców e-sklepów. Jeśli chcesz przetestować sklep internetowy na oprogramowaniu na abonament Sky-Shop.pl, kliknij TUTAJ. Możesz również polubić fanpage marki na Facebooku i na bieżąco śledzić nowości.

Autor wpisu

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce 6

Publikujemy kolejną prasówkę e-commerce. Od tego tygodnia będziemy „dostarczać ją” w poniedziałki, dziś jest mały wyjątek. Jeśli nie chcecie przegapić kolejnych artykułów, to zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera. Firmy zainteresowane współpracą przy prasówce prosimy o kontakt na adres podany na samym końcu artykułu.

Amazon ze świetnymi wynikami

Pierwszy kwartał 2017 jest bardzo dobry dla Amazona. Amerykański gigant może pochwalić się sprzedażą, która wzrosła o 22,6% – do 35,7 mld dolarów. Zysk netto z tego okresu podniósł się o 41,1% do poziomu 724 mln dolarów. Skoki sprzedaży Amazon zanotował praktycznie na każdym z rynków, nie tylko amerykańskim.

Ciekawostką może być to, że wzrost w dużej mierze napędza usługa Amazon Web Services. Chociaż AWS to tak naprawdę jedna dziesiąta Amazona, oddział ten przyniósł niemal 90% dochodów z działalności operacyjnej Amazon. Warto też dodać, że w międzyczasie firma wprowadziła bez większego rozgłosu kilka marek odzieżowych, a także rozpoczęła świadczenie usługi Amazon Fresh w Niemczech.

Paczkomaty – paczki musimy odebrać szybciej

Jak poinformował InPost – od 14 maja przesyłki dostarczane do żółtych punktów odbioru będą musiały być odebrane szybciej. Do tej pory zakupy czekały na klientów maksymalnie 72 godziny, teraz kupujący będą musieli zrobić to do 48 godzin do otrzymania powiadomienia. Według informacji decyzja ta podjęta jest wygodą klientów oraz statystykami, które pokazują, że większość paczek i tak odbierana jest w czasie krótszym niż 24 godziny. Na pewno jest to jeden z powodów, ale trzeba też patrzeć na tę decyzję przez pryzmat problemów, z jakimi boryka się ostatnio firma.

Jeśli klient e-sklepu będzie chciał przedłużyć czas odbioru o kolejne 48 godzin, to będzie miał taką możliwość, ale usługa ta będzie dodatkowo płatna.

Zara umożliwi dopasowanie ubrania w internecie

W internetowym sklepie Zary pojawiła się funkcja, która umożliwia wybór odpowiedniego dla nas rozmiaru ubrania. Przy każdym z produktów znajdziemy ikonę z napisem „Znajdź mój rozmiar”. Gdy zdecydujemy się użyć tej opcji, zostaniemy poproszeni o podanie swoich wymiarów, wagi oraz wzrostu. Następnie trzeba wybrać preferencje dotyczące kroju – ubranie dopasowane, idealnie leżące i luźne. Po wybraniu wszystkich opcji klient zostaje przeniesiony do strony z wynikami. Jest to dość ciekawe rozwiązanie. Jakiś czas temu można było przeczytać o pierwszych próbach dopasowania ubrań przy pomocy rzeczywistości rozszerzonej. Do tego wykorzystywana była kamerka w komputerze lub telefonie.

Zalando ze sklepami stacjonarnymi?

Jakiś czas temu Amazon postanowił otworzyć stacjonarne księgarnie, teraz Zalando myśli o własnych punktach sprzedaży. Jak zapewnia dyrektor zarządzający Zalando, Rubin Ritter – nie będzie to sieć sklepów, ale pojedyncze punkty w dużych miastach. Mowa tu o takich metropoliach jak Paryż, Londyn, czy też Berlin. Działane to ma zapewnić dodatkową promocję i budowanie świadomości marki, ale przede wszystkim wpływać na wielkość sprzedaży online, bowiem sklepy te mogą zostać wykorzystane, jako punkty odbioru zamówień.

Ecommerce w Turcji warty ponad 7 mld euro

Turecki rynek ecommerce osiągnął w 2016 roku wartość ponad 7,95 mld euro. Widać, że zmieniają się trendy i nastroje. Jeszcze w 2012 roku udział sprzedaży online wynosił 1,7%, a w ubiegłym roku urósł do 3,5%.

Dane opublikowane przez TUSIAD, czyli Tureckie Stowarzyszenie Przemysłu i Biznesu, podzieliły cały rynek ecommerce na 3 części: zakłady online, podróże i wypoczynek oraz sprzedaż. Ta ostatnia część rynku, skupiająca się na sprzedaży produktów, wzrosła z 3,4 mld euro do 4,5 mld euro. Daje to wzrost rzędu 34%. Chociaż widać, że na rynku tureckim nadchodzą zmiany, to jednak nadal pozostaje on za innymi krajami pod względem wielkości udziału sprzedaży online do całkowitej sprzedaży produktów w kraju. Wynosi on nadal 3,5% ale widać, że ma potencjał wzrostowy. Może mieć też na to wpływ zwiększenie umiejętności korzystania z technologii cyfrowych. W Turcji penetracja internetu oraz telefonii komórkowej jest dość wysoka, ale zaś udział zakupów mobilnych w e-commerce to jedynie 19%. Widać, że wskaźnik jest znacznie niższy, niż światowa średnia, czyli 44%.

Amazon i oszczędności na przesyłkach?

Według badania przeprowadzonego przez National Bureau of Economic Research wynika, że w 2016 roku Amazon obniżył koszty własne dostawy o ponad 50% i zwiększył marże zysku od 5 do 14%. Według dokumentu w tym samym okresie ceny innych sklepach internetowych zmniejszono nawet o 40%, a oszczędnościami są tak naprawdę obarczani klienci.

Jak sto się stało, że Amazon zaoszczędził pieniądze na dystrybucji? To dość proste. Na pomoc przyszła sieć magazynów. Według badania na każde 100 mil, o które skrócona została droga paczki o wartości 30 dolarów Amazon oszczędził pomiędzy 0,17 a 0,47 dolara. Warto zauważyć że w 2016 roku firma posiadała tylko 8 magazynów centralnych, a w chwili obecnej ma ich 90, a chce by sieć ta składała się ze 100 placówek rozsianych po całym kraju. Pełny raport dostępny jest tutaj.


Jeśli masz pytania lub chcesz nawiązać z nami współpracę reklamową lub przy tworzeniu prasówki napisz do nas: dawid.marut@ekomercyjnie.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #5

Tuż przed majowym weekendem zapraszamy Was do lektury prasówki z kilkoma ciekawostkami ze świata e-commerce. Mamy też nadzieję, że pogoda w wolne dni dopisze i będziecie mogli, chociaż na chwilę spędzić czas z bliskimi i przyjaciółmi.

CDP.PL w rękach Merlin Group

To, o czym mówiło się od pewnego czasu, stało się prawdą. Topmall, który w całości należy do Merlin Group, nabywa za 3 miliony złotych prawa ochronne do Znaku Towarowego CDP.PL w Polsce. Dodatkowo pozyskuje prawa do rejestracji Znaku Towarowego na terenie Unii Europejskiej, całkowite prawa do domeny internetowej – cdp.pl oraz geezmo.pl. To nie wszystko. Przedmiotem są też autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne do layoutu strony internetowej cdp.pl oraz geezmo.pl, treści umieszczonych na przedmiotowych stronach internetowych, a także Corporate Identity oraz licencję na korzystanie z platformy softwarowej zapewniającej obsługę sklepu.

Body Shop stawia na m-commerce

The Body Shop, marka z Wielkiej Brytanii, która sprzedaje produkty do pielęgnacji ciała oraz kosmetyki, postanowiła zainwestować w kanał online, a przede wszystkim postawić na działania mobile. W ciągu najbliższych trzech lat pragnie ona zainwestować w rozwój tego kanału 10 milionów funtów, co w rezultacie ma prowadzić do sytuacji, w której 20% obrotów pochodzić będzie z e-commerce. W Polsce obecnie jest 13 stacjonarnych salonów tej marki. Dodatkowo, sprzedaż prowadzona jest też przez nową platformę e-commerce, która dostosowana jest do obecnej strategii. Jak podaje The Body Shop – 52% odwiedzin w sklepie internetowym pochodzi ze smartfonów, a kolejne 11 z tabletów.

Rodzice robią zakupy w niedziele

Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej aż 84% rodziców robi zakupy online w niedzielę. Wynika to między innymi z natłoku obowiązków. 62% ankietowanych uważa, że zakaz handlu w niedzielę nie powinien dotyczyć e-sklepów. „Raport „Kochamy e-niedziele. Polacy o zakupach i pracy w niedziele” pokazuje, że zakupy online tego dnia deklaruje 80% kobiet i 81% mężczyzn, 59% osób w wieku 55+ i aż 85% osób w wieku 25-34 lata. Warto też zauważyć, że niezależnie od badanego segmentu konsumentów, wskaźnik kupowania w niedziele w sieci nie spada poniżej 65%”.

Marka Wojas planuje zwiększenie sprzedaży online

Wojas to popularna marka obuwia, która sprzedaje swoje produkty nie tylko na polskim, ale i na zagranicznych rynkach. Prezes marki Wiesław Wojas stawia przede wszystkim na ecommerce, ponieważ kanał ten rok do roku zwiększa się w bardzo dużym tempie. Kanał e-commerce zanotował w 2016 roku 21,5 proc. dynamikę wzrostu rok do roku. Łączna wielkość sprzedaży w polskim e-sklepie wyniosła 15,5 mln złotych. Oznacza to, że kanał ten odpowiada już za 8,6 proc. łącznej sprzedaży detalicznej w kraju. Marka w tym roku planuje prowadzić zwiększoną akcję promocyjną na rynkach zagranicznych. Jednym z pomysłów jest zwiększenie sprzedaż w kanale online, poprzez znane zagraniczne sklepy internetowe oraz platformy typu marketplace.

Kosmetyki ekologiczne nowym trendem?

Przynajmniej tak uważa Paweł Paszkowski, Dyrektor E-commerce bdsklep.pl. Według szacunków wartość sprzedaży kosmetyków i produktów toaletowych w 2016 roku wyniosła około 23 mld. Nadal ogromna część produktów kupowana jest w sklepach stacjonarnych, ale wielu klientów przekonuje się do zakupów w e-drogeriach i e-marketach. Widząc, jak zmieniają się trendy bdsklep.pl, postanowił zareagować na tego typu zapotrzebowanie. Obecnie klienci mogą wybierać spośród ponad 11 tysięcy produktów urodowych w różnych kategoriach, jak np. makijaż, ciało&kąpiel, pielęgnacja twarzy, włosy, czy perfumeria, co stanowi prawie 10 proc. całego asortymentu, ale to właśnie kosmetyki ekologiczne zaczynają osiągać ogromne wzrosty sprzedaży. Według informacji, jakie podaje Paweł Paszkowski, wzrost ilości transakcji w ujęciu rok do roku (okres 2015 vs 2016), zawierających w koszyku te produkty, sięgnął blisko 400%.

Carrefour z nową aplikacją

W ostatnich tygodniach coraz więcej możemy przeczytać o działaniach omnichannel, które wykorzystują w sprzedaży duże marki. Wiele sklepów postawiło na swoje aplikacje, tak było z Rossmannem, Tesco, czy też Lidlem. Teraz przychodzi czas na Carrefour. Aplikację pobrało do tej pory około 600 tysięcy użytkowników, ale najważniejsza dla nich nowa aktualizacja. Dlaczego? Ponieważ daje ona nowe możliwości i coraz bardziej łączy działania digital i te „analogowe”. Ciekawe rozwiązania to przede wszystkim czytnik kodu kreskowego, który pozwala zeskanować towar przy pomocy telefonu i nie wymaga od klienta szukania czytnika w sklepie. Dodatkowe nowości w aplikacji, to między innymi ułatwione zbieranie punktów rabatowych, które zapisywane mogą być bezpośrednio na „wirtualną kartę”. Dodatkowo dzięki niej za kolejne zakupy przyznawane zostaną kupony rabatowe.

Widać, że pomimo „cięcia” kosztów i rezygnowania z pewnych rozwiązań, szczególnie tych click and collect, marka nadal stara się znaleźć odpowiednie do naszego rynku rozwiązania, które się sprawdzą.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)