eKomercyjnie.pl


Zwiększ sprzedaż i spraw, by Twoi Klienci czuli się wyjątkowo! Profesjonalna obsługa przez livechat.


Livechat zwiększa Twoją sprzedaż i zadowolenie Klientów.

Komunikator wbudowany w stronę sklepu internetowego jest świetnym narzędziem do szybkiego kontaktu dla Ciebie i Twoich Klientów. Podczas krótkiej rozmowy możesz pomóc użytkownikom sfinalizować zakupy, odpowiedzieć na wszystkie pytania czy rozwiać ich wątpliwości, a także regularnie sprawdzać poziom obsługi klienta.

Livechat od eKomercyjnie.pl jest jednym z konkretnych dowodów na to, że w Twojej firmie znakomita obsługa klienta nie jest pustym hasłem i na każdym kroku Ty i Twoi pracownicy jesteście gotowi pomagać Kupującym w każdej sprawie. Takie wsparcie z pewnością wpłynie pozytywnie na liczbę zamówień w Twoim sklepie!

Efektywne narzędzie dla sklepu internetowego

Livechat to naprawdę efektywny komunikator gotowy do szybkiego wstawienia na Twoją stronę. Pozwala rozmawiać Klientom z biurem obsługi bez opuszczania okna przeglądarki. Jeśli akurat nie ma dostępnego żadnego konsultanta, klienci mogą zostawić mu wiadomość. Jest to dużo szybsze i wygodniejsze niż e-mail czy telefon i redukuje liczbę interakcji tymi kanałami.





Prosta instalacja w 2 minuty!

Uruchomienie livechat na Twojej stronie jest proste i nie wymaga pracy programisty. Wystarczy, że po zalogowaniu do systemu wygenerujesz formularz kontaktowy i umieścisz jego źródło w kodzie witryny - dokładnie tak samo, jak z Google Analytics czy innymi systemami tego typu.

Livechat od eKomercyjnie.pl działa poprawnie na wszystkich rodzajach platform sklepowych, zarówno darmowych jak i płatnych. Nie wymaga też instalowania żadnych dodatkowych programów - dostarczamy Ci wszystko, czego nie potrzebujesz.
 

Cennik i możliwości livechata:


Liczba stronLiczba stron, na których można zainstalować LiveChat. Bez limitu!
Liczba rozmówLiczba możliwych rozmów na wszystkich dodanych stronach. Bez limitu!
Certyfikat SSLZabezpieczenie strony LiveChata certyfikatem SSL. Tak
Edytor wygląduNarzędzie do dostosowania wyglądu komunikatora do wyglądu strony. Tak
Transfer rozmowyZmiana konsultanta na innego podczas trwania rozmowy. Tak
Automatyczny transfer rozmowyZmiana konsultanta na innego dostępnego w momencie, gdy aktualny konsultant stanie się niedostępny. Tak
RaportyStatystyki i informacje o konsultantach, stronach i odwiedzających. Tak
Podgląd wpisywanej wiadomościKonsultant widzi wpisywaną wiadomość przez klienta, zanim klient ją wyśle. Tak
Śledzenie aktywności użytkownikówLista użytkowników on-line, historia ich odwiedzin i rozpoczynanie rozmowy przez konsultanta. Tak


1 miesiąc

6 miesięcy

12 miesięcy

Cena netto za miesiąc:

50 zł

50 zł

50 zł

za 1. konsultanta

270 zł

270 zł

270 zł

za 1. konsultantaoszczędzasz 30 zł (10%)!

480 zł

480 zł

480 zł

za 1. konsultantaoszczędzasz 120 zł (20%)!

Wszystkie ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich podatek VAT (23%).

Jak w praktyce wykorzystywać livechat?

Dzięki livechatowi sprawisz, że wzorowa obsługa w Twoim sklepie internetowym będzie bardziej dostępna dla Klientów. Mając takie narzędzie możesz łatwo zapraszać kupujących do rozmowy i oferować im pomoc na każdym kroku składania zamówienia. To także świetny sposób na to, by zamienić osoby "tylko oglądające" na płacących klientów. To idealne rozwiązanie, które umożliwi Ci szybki i bezpośredni kontakt z użytkownikami.

Korzyści biznesowe z instalacji livechat:

Livechat od eKomercyjnie.pl ma wiele korzyści biznesowych. Jeżeli zastanawiasz się czy z biznesowego punktu widzenia warto wdrożyć takiego rozwiązanie, poznaj najważniejsze atuty naszego oprogramowania:

  • Redukuje koszty obsługi telefonicznej. W czasie jednej rozmowy telefonicznej przez livechat można obsłużyć wielu użytkowników jednocześnie!
     
  • Najlepszy sposób na rozpoczynanie rozmowy z każdą osobą, która tylko przegląda Twoją stronę.
     
  • 8 na 10 rozmów poprzez livechat kończy się natychmiastowym rozwiązaniem problemów użytkownika - nie ma potrzeby do nich wracać!
     
  • Zapewnia natychmiastową odpowiedź na pytania klientów. W przypadku braku konsultant służy za świetny formularz kontaktowy.

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Jeżeli nie za bardzo wiesz od czego zacząć lub potrzebujesz dodatkowych informacji, jesteśmy oczywiście do Twojej dyspozycji! Znajdziesz nas zarówno wewnątrz aplikacji (nasz livechat wewnątrz livechata! :)), jak i pod dedykowanym adresem e-mail - livechat@ekomercyjnie.pl oraz pod numerem telefonu 22 354 76 90. Pisz śmiało!

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO

TESTUJ PRZEZ 14 DNI BEZ ZOBOWIĄZAŃ


Rejestracja oznacza akceptację Regulaminu.
Ważne! Po kliknięciu przycisku "Zakładam konto" od razu przeniesiemy Cię do panelu zarządzania livechatem i rozpoczniesz bezpłatne testy!

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)