eKomercyjnie.pl

Magazyn eKomercyjnie.pl #3 gotowy do pobrania!

Zapraszam wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl.

Pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Stawiamy w nim na dłuższe, wartościowe materiały.

Partnerem tego wydania magazynu została platforma iStore.pl (dziękuję za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Zapraszam do lektury!

 

SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #3 – listopad 2011:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Newsy
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości

BIZNES:

  • Krainy Kamila Matysika
    Rozmowa z Kamilem Matysikiem, prezesem Etin Group
  • Nadchodzi era A-commerce?
    Ewa Bartnik
  • Giganci dyktują warunki
    Krzysztof Bartnik
  • O nowych trendach w polskim e-commerce
    Rozmowa z Pawłem Fornalskim, prezesem IAI S.A.
  • Sklep internetowy jako baza wiedzy o klientach
    Łukasz Plutecki

KOLUMNY:

  • Jak sprawić, żeby sklep internetowy był postrzegany jako bezpieczny i wiarygodny?
    Unizeto Technologies
  • Porównywarka cen – jak być wyżej i nie zarabiać mniej?
    Okazje.info

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Dzień Darmowej Dostawy rozpoczęty!

Ponad 1840 sklepów internetowych przyłączyło się w tym roku do Dnia Darmowej Dostawy – akcji łączącej polski e-handel, organizowanej przez eKomercyjnie.pl! Tylko dzisiaj wszyscy sprzedawcy biorący udział w tym wydarzeniu wysyłają klientom towar niezależnie od jego wartości, sposobu płatności czy metody dostawy.

Na podsumowania przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tego eventu. Szczególne podziękowania dla firmy Empathy Internet Software House, która nie tylko przygotowała platformę do przyjmowania sklepów, ale także wspiera akcję w każdy możliwy sposób. Działamy też z agencją DobraCommunications, żeby jak najwięcej mediów napisało o tym wydarzeniu. Z kolei Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska opracowała regulamin DDD, dzięki czemu możemy lepiej „pilnować” sklepy. Dziekuję też firmie SuperHost.pl za udostępnienie serwera – mam nadzieję. że wytrzyma do końca dnia bez przeszkód :) Swoje trzy grosze dorzucił oczywiście każdy z Partnerów, dlatego jeszcze raz DZIĘKI!

W tym roku zrobimy podsumowanie imprezy, spisuję cały czas uwagi organizacyjne, żeby za rok było jeszcze lepiej, niż teraz.

Mamy również dla Was miłą niespodziankę!
eKomercyjnie.pl wraz z magazynem Imagine przygotowuje obszerny, drukowany raport dotyczący dnia Darmowej Dostawy, w którym znajdą się wizytówki (logotyp, adres www, nazwa) wszystkich sklepów biorących udział w akcji w poszczególnych kategoriach.

Raport trafi do Was wydrukowany, całkowicie za darmo. W związku z tym prosimy o przesłanie na adres raport@empathy.pl:

  • adresu korespondencyjnego (tradycyjny :)), na który wysłany będzie raport (wraz z podaniem jaki sklep się mieści pod tym adresem)
  • logotypu w wysokiej rozdzielczości (dłuższy bok ok. 3 cm, rozdzielczość 300 dpi, plik zamknięty z krzywymi – ai, cdr, eps, tif, jpg, psd, pdf) jeśli nie prześlecie pliku użyty zostanie logotyp, który znajduje się na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl
  • koszt udziału w raporcie wynosi 0 zł (nie ma żadnych ukrytych kosztów, druk i dystrybucję pokrywają Partnerzy)
  • niestety, aby raport ukazał się w odpowiednim terminie prosimy o przesłanie wspomnianych materiałów najpóźniej do 5 grudnia 2011.

Podane materiały oraz dane zostaną oczywiście użyte wyłącznie w celu wydania i przesłaniu Państwu całkowicie za darmo raportu specjalnego Dzień Darmowej Dostawy 2011. Warto!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Cyber Monday dniem rekordowej sprzedaży w amerykańskich sklepach internetowych

W Cyber Monday prawdopodobnie padł kolejny rekord sprzedaży online w USA. Suma wartości wszystkich wczorajszych transakcji nie jest jeszcze znana, ale IBM już dziś podaje informacje o wzroście rzędu 33% względem roku ubiegłego.

Według zestawienia przygotowanego przez IBM, w Cyber Monday zakupy w sieci zrobiło 33% osób więcej niż przed rokiem i 29,3% więcej niż podczas tegorocznego Black Friday. Średnia wartość zamówienia wynosiła $193.24, co oznacza wzrost o 2,6% względem roku 2010, kiedy przeciętny internauta zostawił w sieci $198.26.

W Cyber Monday 2011, 10.8% wszystkich wejść na strony sprzedawców nastąpiło przy użyciu urządzeń mobilnych. Udział tych urządzeń w całości sprzedaży wyniósł 6,6%. Co ciekawe, więcej użytkowników urządzeń mobilnych zrobiło za ich pośrednictwem zakupy podczas Black Friday – wygenerowali oni 14,3% wszystkich odwiedzin i 9,8% transakcji w miniony piątek.

Całkowita wartość sprzedaży w Cyber Monday 2011 nie została jeszcze podliczona, ale poznamy ją za kilka dni, kiedy dokładne zestawienie opublikuje comScore. Wszystko jednak wskazuje na to, że wynik sprzed roku (1 miliard USD) zostanie znacznie poprawiony.

Źródło: TechCrunch

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)