eKomercyjnie.pl

Zapraszamy Ciebie i Twój sklep do udziału w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2016! Zgłoś się już teraz »

Nokaut chce przejąć Skąpca i Opineo – zobacz prospekt emisyjny Grupy

Grupa Nokaut opublikowała swój prospekt emisyjny, który szczegółowo opisuje plany spółki. Ich głównym celem jest umocnienie pozycji porównywarki cen Nokaut.pl oraz rozwój platformy sklepowej SklepyFirmowe.pl, poprzez dostosowanie ich do nowych potrzeb rynku oraz rozwój usług powiązanych.

Grupa Nokaut zamierza pozyskać z emisji nowych akcji kwotę netto pomiędzy 35 a 50 mln złotych. Kapitał ten ma zostać przeznaczony na realizację celów, z których pierwszym jest przejęcie porównywarki cen Skąpiec.pl oraz platformy opiniującej Opineo.pl. Transakcje te szacowane są łącznie na kwotę 12-15 mln złotych.

Drugim sposobem na umocnienie Grupy Nokaut mają być inwestycje w rozwój oprogramowania. Modernizacja samej porównywarki ma pochłonąć ok. 2-3 mln złotych, tyle samo, co dalszy rozwój platformy sklepowej SklepyFirmowe.pl. Ok. 4-5 mln ma kosztować stworzenie i rozwój serwisu Nokaut.pl w wersji dla urządzeń mobilnych.

W planach jest także własny system płatności elektronicznych – koszt wdrożenia szacowany jest na 5-6 mln złotych. Kolejnym pomysłem na powiększenie udziału w rynku jest rozwijanie narzędzi przeznaczonych dla sklepów tradycyjnych. Trzecim celem, na którego osiągnięcie ma zostać przeznaczone ok. 4-7 mln złotych, jest ekspansja zagraniczna oraz budowa silnej marki spółki.

Wygląda na to, że Grupa Nokaut chce jak najszybciej stworzyć własne narzędzia, aby nie stracić pozycji rynkowej wypracowanej przez lata. Internauci mogą się szybko przyzwyczaić do wygody, jaką oferują im opcje wprowadzone niedawno przez serwisy należące do Grupy Allegro, m. in. iStore, Ceneo czy PayU. Z drugiej strony, podążanie szlakiem przetartym przez Allegro może Nokautowi znacznie ułatwić wprowadzanie własnych rozwiązań.

Całość prospektu emisyjnego dostępna jest do pobrania na stronie internetowej Grupy Nokaut.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Black Friday w USA wypadł lepiej niż przed rokiem

Amerykanie oficjalnie rozpoczęli sezon świątecznych zakupów. W miniony piątek, podczas Black Friday, sklepy przyciągały łowców okazji nieprawdopodobnymi obniżkami. Z kolei dzisiaj w USA trwa Cyber Monday, czyli dzień największych wyprzedaży w sklepach online.

25 listopada, w piątek po Święcie Dziękczynienia, sprzedawcy zaoferowali swoim klientom towary po bardzo okazyjnych cenach. Wszystko po to, by dobrze rozpocząć sezon świąteczny. Tego dnia mieszkańcy USA wydali na zakupy w sieci 816 milionów USD, czyli o 26% więcej niż w roku ubiegłym, kiedy to wartość wszystkich transakcji wyniosła 648 milionów USD.

Według analityków z comScore, w poszukiwaniu ofert specjalnych, strony internetowych sprzedawców odwiedziło w Czarny Piątek 50 milionów Amerykanów, czyli o 35% więcej niż przed rokiem. Najwięcej odwiedzin odnotował już siódmy raz z rzędu Amazon.com. Na kolejnych miejscach uplasowali się Walmart, Best Buy, Target oraz Apple. Wzrosła także liczba osób szukających w sieci informacji na temat tradycyjnych sklepów, prowadzących tego dnia liczne akcje promocyjne. Oficjalną stronę TheBlackFriday.com odwiedziło 3,2 miliona użytkowników, czyli o 137% więcej niż rok temu.

Na tym jednak nie koniec, bo prawdziwy szczyt jeśli chodzi o zakupy w sieci spodziewany jest dopiero dzisiaj – trwa Cyber Monday. W 2010 roku, całkowita wartość sprzedaży przez internet tego dnia przekroczyła 1 miliard USD. W tym roku e-sprzedawcy spodziewają się jeszcze lepszego wyniku.

Źródło: TechCrunch

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Przegląd prasy e-commerce 28 listopada 2011

W dzisiejszym przeglądzie prasy e-commerce: Amazon ma wejść do Polski. Szybki podbój czy długa walka o rynek? | Dla e-sklepów temat GIODO to totalna abstrakcja | Bunt internautów: nie tuczcie potwora. A Empik na to… | 5 sposobów na zaprojektowanie konwersji w formularzach | Coraz więcej kobiet robi zakupy w e-delikatesach

Amazon ma wejść do Polski. Szybki podbój czy długa walka o rynek? »
Prawdopodobne wejście Amazon.com na polski rynek wzbudza coraz większy niepokój wśród rodzimych sprzedawców. Coraz większa liczba domysłów i plotek na ten temat zdecydowanie utrudnia spokojne i rzeczowe spojrzenie na tę sprawę.

Newsweek: Prawie jak Jobs »
Jeff Bezos nowym Steve’em Jobsem? Twórca Amazonu wyrasta na superbohatera w świecie biznesu technologicznego.

Dla e-sklepów temat GIODO to totalna abstrakcja »
Kwestia rejestracji bazy danych osobowych w GIODO wciąż budzi wiele wątpliwości u właścicieli polskich sklepów internetowych. Mimo, że padło już wiele wyjaśnień na ten temat, wielu sprzedawców ciągle bagatelizuje ten problem.

Bunt internautów: nie tuczcie potwora. A Empik na to… »
Małe księgarnie buntują internautów przeciwko Empikowi. Czy taka akcja poprawi ich sytuację na rynku?

5 sposobów na zaprojektowanie konwersji w formularzach »
Praktyczne wskazówki na temat tworzenia formularzy na stronach www tak, aby internauci wypełniali je do końca.

Coraz więcej kobiet robi zakupy w e-delikatesach »
Coraz więcej osób docenia wygodę, jaką daje robienie zakupów spożywczych przez internet. Wśród nich przeważają kobiety, które decydują o wyborze tych produktów w większości polskich rodzin.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)