Nowa Szafa.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Szafa.pl, czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo-modowy, przewietrzył „swoje wnętrza”. Od kilku dni szafiarki korzystają z serwisu w nowym layoucie – „Szafy Glamour”. Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu.

Decyzja o zmianie wyglądu serwisu dorastała w zespole Szafa.pl od dłuższego czasu: „Szafa.pl potrzebowała odświeżenia, redesignu. Pracę nad serwisem rozpoczęliśmy od researchu wśród naszych harduser’ek, chcieliśmy bowiem stworzyć serwis przyjazny użytkowniczkom. W kolejnym etapie wytypowaliśmy grupę fokusową, która na bieżąco konsultowała wszystkie zmiany. Jednak z lekkimi obawami podchodziliśmy do tej, jakby nie było, dużej zmiany. Aby upewnić się, że zmiana zostanie dobrze odebrana, oddaliśmy wybranej grupie użytkowniczek wersję testową 'nowej szafy’. Już po pierwszych opiniach upewniliśmy się, że zmiany na pewno będą na lepsze!” – mówi Andrzej Domagała, prezes zarządu Szafa.pl Sp. z o.o.

Potwierdzają to też pierwsze opinie zebrane z fanpage’a Szafa.pl na Facebook.com (link).

„Opinie zadowolonych użytkowniczek to dla nas powód do dumy oraz dowód słuszności zmian. Mamy serwis nie tylko o modzie, ale i modny!”
- kontynuuje Domagała. „Serwis zawsze był tworzony dla użytkowników i przede wszystkim z nimi. Nic się w tej relacji nie mogło zmienić.”

Nie zabrakło też opinii użytkowniczek, którym nowy layout nie przypadł do gustu  z myślą o nich serwis przygotował miłą niespodziankę: możliwość łatwego powrotu do starej 'skórki’, która teraz znajduje się pod adresem stara.szafa.pl. Jak zapowiadają twórcy serwisu to nie koniec zmian: wkrótce oddane zostaną nowe funkcjonalności oraz alternatywna skórka, utrzymana w odmiennej tonacji kolorystycznej.

Szafa.pl to wiodący serwis społecznościowy o charakterze e-commerce, w którym zarejestrowanych jest już ponad pół miliona kont. W czerwcu 2011r. serwis Szafa.pl odwiedziło 1077504 użytkowników (RU), którzy wygenerowali przeszło 53 miliony odsłon (wg Megapanel PBI/Gemius).

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę