Premiera nowej wersji oprogramowania Shoper.pl

Shoper
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego Shoper, świętuje właśnie siódme urodziny i wdraża nową wersję oprogramowania, przygotowaną w oparciu o sugestie użytkowników swojej platformy. Do największych nowości należą: integracja z Pocztą Polską oraz możliwość wdrożenia w sklepie internetowym indywidualnego programu lojalnościowego.

Celem DreamCommerce S.A. jest przygotowywanie rozwiązań do prowadzenia sklepu internetowego, które pozwolą właścicielom e-sklepów intuicyjnie zarządzać swoim biznesem oraz oszczędzać czas i pieniądze. Najnowsza wersja oprogramowania Shoper, to jedna z najbardziej rozbudowanych aktualizacji, która zawiera szereg nowych funkcji z obszaru zarządzania sprzedażą oraz obsługi posprzedażowej kupujących.

Integracja z WebApi Poczty Polskiej
Wysyłka przy wykorzystaniu Poczty Polskiej to jedna z najpopularniejszych form dostarczania zamówień w sklepach internetowych. Zintegrowanie Shoper z WebApi Poczty Polskiej w znaczący sposób przyspieszy proces obsługi sprzedaży a także pozwoli profesjonalnie przygotować wysyłkę.

– To narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek. Dzięki temu rozwiązaniu Klient ma możliwość m.in.: szybszego i prostszego przygotowania przesyłek do nadania, tworzenia dokumentów nadawczych i nalepek adresowych, generowania raportów o nadanych przesyłkach, sprawdzania statusów przesyłek. Połączenie Elektronicznego Nadawcy z interfejsem Shoper.pl pozwala na szybkie i sprawne nadawanie przesyłek, wykorzystując dane zawarte w systemie sprzedażowym. Dodatkowym atutem jest możliwość elektronicznego przesyłania i otrzymywania potwierdzeń nadania przesyłek, jak również elektroniczna komunikacja pomiędzy Klientem, a jego opiekunem handlowym ze strony Poczty Polskiej S.A. – wyjaśnia Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

– Nad integracją pracowały dwa zespoły programistów. Dzięki zaangażowaniu Poczty Polskiej powstało jedno z najbardziej oczekiwanych przez naszych klientów narzędzi – dodaje Krzysztof Krawczyk, Prezes DreamCommerce S.A.

Program lojalnościowy
Drugą rozbudowaną funkcjonalnością, w najnowszej wersji oprogramowania Shoper, jest program lojalnościowy. – Ogólna zasada działania programu lojalnościowego polega na gromadzeniu punktów przez kupujących. Właściciel sklepu definiuje wartość 1 punktu (np. 1 pkt = 1 zł) oraz sposoby gromadzenia punktów przez kupujących (np. za dodanie opinii o produkcie, za dokonanie zakupów, za zapisanie do newslettera itd.). Natomiast klient może owe punkty wymienić na dwa sposoby: na nagrody (właściciel sklepu oznacza je np. spośród oferowanych przez jego sklep produktów) lub zniżki (właściciel ustala progi punktowe i odpowiadające im zniżki) – wyjaśnia Krzysztof Krawczyk, Prezes DreamCommerce S.A.

Program lojalnościowy to jedno z narzędzi pozwalających regularnie zwiększać obroty w sklepie internetowym. Służy budowaniu i podtrzymaniu relacji z klientami. Jest znakomitym narzędziem wspierającym sprzedaż, a w dłuższej perspektywie pomaga również lepiej poznawać zachowania klientów a tym samym dopasowywać do nich działania marketingowe. Udostępniona przez Shoper funkcjonalność pozwala właścicielowi “uszyć” program lojalnościowy na miarę jego potrzeb i możliwości.

Shoper rozwija oprogramowanie wraz ze swoimi klientami
Najnowsza wersja oprogramowania Shoper – 5.4 – została przygotowana w odpowiedzi na propozycje użytkowników. – Od początku naszej pracy nad oprogramowaniem Shoper staramy się rozwijać je zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Uruchomiliśmy forum sugestii, na którym klienci dokładnie opisują swoje potrzeby – my stwarzamy narzędzia. Taka forma komunikacji z klientami zaskoczyła nas bardzo pozytywnie. Oczekiwania e-handlowców dotyczą funkcjonalności, które mogą maksymalnie ułatwić im pracę na każdym z etapów działania ich e-sklepu. Staramy się, aby Shoper był jak najbardziej intuicyjny oraz pozwalał obsługiwać zamówienia w jak najkrótszym czasie – mówi Krzysztof Krawczyk.

Shoper 5.4 to obok integracji z Pocztą Polska oraz programu lojalnościowego wiele innych udogodnień również z zakresu działań wspierających i inicjujących sprzedaż, takich jak:

  1. zapytaj o produkt,
  2. możliwość nadawania własnych statusów zamówień,
  3. możliwość rozbudowania formularza o dodatkowe pola,
  4. integracja sklepu z Google Rich Snippets oraz Google Analytics e-commerce,
  5. integracja z serwisem Opineo.pl, a także wiele innych usprawnień w panelu administracyjnym.

Pełna lista zmian w Shoper 5.4 dostępne jest tutaj oraz na oficjalnej witrynie (sekcja Pomoc i porady).

Źródło: Dreamcommerce S.A.









Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
01.12.2020

Wyniki Black Friday 2020 na platformie Shoper

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Artykuł
17.11.2020

Black Friday 2019 – jak było? Dane podaje IdoSell oraz Shoper

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę