eKomercyjnie.pl

Selly i 100sklepów – dwie nowe platformy do prowadzenia sklepu internetowego

Na rynku oprogramowania sklepowego jest już dość ciasno, jednak kolejne firmy cały czas próbują zdobyć klientów dla siebie. Im większy wybór, tym niższe ceny i lepsza jakoś usług (przynajmniej w teorii), dlatego powinniśmy się cieszyć, że powstają kolejne podmioty tego typu. Wczoraj otrzymałem informacje o dwóch nowych platformach: Selly i 100sklepów, dlatego zapraszam na ich krótki przegląd.

Rzut oka na strony główne prezentuje oba systemy nie pozwala wskazać wyraźnego faworyta, chociaż bardziej przemawia do mnie oprawa 100sklepów.

Odwrotnie jest w przypadku sklepów demonstracyjnych opisywanych rozwiązań – polegając tylko na nich najprawdopodobniej zdecydowałbym się na Selly. Generalnie bardzo dużo zależy tutaj od gustu potencjalnego klienta, aczkolwiek Selly ma możliwość przygotowania unikalnej wersji graficznej a w przypadku 100sklepów zauważyłem tylko możliwość zmiany określonych elementów, 100sklepów również oferuje podobną usługę.

Z kolei 100sklepów z pewnością wypadnie taniej w użytkowaniu po szybkim przejrzeniu cenników.

Mam nadzieję, że powyższym opisem nie wskazałem wyraźnego faworyta wśród nowych systemów – wybór pomiędzy Selly a 100sklepów jest dość trudny. Duże znaczenie z pewnością będzie miał tutaj dalszy rozwój obu rozwiązań i systematyczne pojawianie się nowych opcji.

Selly 100sklepów
Strona główna systemu Selly.pl 100sklepow.pl
Sklep demonstracyjny sprawdź sprawdź
Panel administracyjny sprawdź sprawdź
Opłaty sprawdź sprawdź

Zapraszam do podzielenia się Waszymi opiniami o nowych platformach sklepowych w komentarzach. Czy mają szanse znaleźć swoje miejsce na rynku?

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Wygraj wejściówkę na konferencję e-nnovation

Zgodnie z piątkową zapowiedzią, ruszamy na eKomercyjnie z konkursem, w którym do wygrania jest wejściówka na dwudniową konferencję e-nnovation (Poznań, 23-24 września). Co trzeba zrobić, żeby dostać się na tę imprezę?

Aby wygrać wejściówkę należy w komentarzach do tej wiadomości odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy i dlaczego uwielbiasz robić w nim zakupy?. Im ciekawsza wypowiedź, tym większa szansa na wygraną.

Jedyny warunek jest taki, że nie możecie opisać swojego sklepu (o ile taki prowadzicie).

Wypowiedzi zbieram do soboty 4 września, a dzień później wybiorę zwycięzcę, z którym mam nadzieję spotkać się podczas konferencji. Do boju! :)

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

e-nnovation – informacje o konferencji, zniżka na wstęp i zapowiedź konkursu

23-24 września w Poznaniu odbędzie się konferencja e-nnovation, którą organizuje Grupa Allegro. Impreza jest płatna (499 zł za wstęp), ale wezmą w niej udział przedstawiciele branży e-commerce z całego świata, dlatego warto rozważyć wydanie tej kwoty.

Jak informują organizatorzy e-nnovation, podczas konferencji zostaną omówione sposoby wykorzystania sieci społecznościowych w e-commerce; nowe technologie i rozwiązania, które usprawniają sprzedaż internetową; nie zabraknie też case studies oraz analiz spektakularnych sukcesów i głośnych porażek projektów e-commerce.

Całość skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych, kadry zarządzającej firm z branży oraz dyrektorów ds. rozwoju i strategii e-commerce.

W trakcie pierwszego dnia konferencji nie zabraknie prezentacji najlepszych projektów zgłoszonych na konkurs Start with e-nnovation. Drugiego dnia poznamy zwycięzcę, który otrzyma 10 tys. EUR na rozwój własnego e-biznesu.

Konferencja e-nnovation obędzie się w CinemaCity Kinepolis Poznań – największego kompleksu kinowego w Polsce – znajdującego się przy ul. Bolesława Krzywoustego 72. Organizatorzy zapewniają klimatyzowane sale, wygodne fotele, ogromne ekrany oraz obraz i dźwięk Dolby Digital Surround Ex.

Opłata za wstęp (wspomniane 499 zł netto) obejmie:

  • wstęp na wykłady;
  • komplet materiałów konferencyjnych;
  • T-shirt e-nnovation;
  • przerwy kawowe i lunch w czasie dwóch dni konferencji;
  • zaproszenie na bankiet pokonferencyjny.

Uwaga! Organizator przygotował zniżki dla wszystkich Czytelników eKomercyjnie. Wystarczy, że przy rejestracji podacie kod rabatowy „ekomercyjnie”, aby otrzymać 15% zniżki!

Uwaga 2! W weekend wystartuje konkurs, w którym do wygrania będzie jedna wejściówka na e-nnovation. Stay tuned!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)