fbpx

eKomercyjnie.pl

Siódmy numer magazynu eKomercyjnie.pl – zapraszamy do lektury (86 stron)!

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl. Tym razem przygotowaliśmy ponad 80 stron ciekawych materiałów o e-commerce.

Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Nasze pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych.

Pod względem objętości, magazyn eKomercyjnie.pl #7 pobił poprzedni numer, który miał 67 stron. Tym razem „zmieściliśmy się” na 86 stronach i po raz kolejny zdecydowanie jest co czytać! :) Od wywiadów: z Vitem Endlerem, country managerem MALL.pl, Pawłem Kucharzakiem z Opineo.pl oraz Mateuszem Maksymiukiem z TradeWatch.pl, przez wartościowe poradniki (komunikacja z klientami, negocjacje B2B, SEO dla sklepu internetowego, ambasadorzy marek w e-commerce), aż po felietony i przemyślenia o branży.

Zapraszamy do lektury!

 
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #7 – marzec 2012:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości
  • II edycja Targów eHandlu – fotorelacja

BIZNES:

  • Jak Czesi zdobywają polski rynek
    Wywiad z MALL.pl
  • „Elementarna szyna komunikacyjna” w sklepie internetowym
    Tomasz Cynar
  • Kto rządzi na Allegro?
    Wywiad z TradeWatch.pl
  • Bardzo niedobre Allegro!
    Marcin A. Dobkowski
  • Rozbieramy SEO sklepu na czynniki pierwsze
    Łukasz Plutecki
  • Webinary w strategii marketingowej i sprzedażowej e-sklepów, cz. 1
    Piotr Krupa
  • Promocyjny samograj
    Robert Janeczek
  • Case Study: ŚwieżoPalona.pl
    Paweł Małkowski
  • Wstęp do negocjacji i zawierania umów B2B
    Marcin A. Dobkowski
  • Sukces na dwóch frontach
    Wywiad z Opineo.pl
  • Jak wykorzystać zmiany wprowadzone przez Facebook do efektywnej promocji sklepu internetowego?
    Michał Chołuj, Urszula Holik
  • Ambasadorzy marki w eCommerce. Skąd się biorą?
    Dawid Marut

PROMOCJA:

  • Wyprzedź konkurencję, postaw na bezpieczeństwo
    Unizeto Technologies
  • Katalog firm eCommerce

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Yetipay.pl

Krótki opis: YetiPay.pl to szybka i bezpieczna forma płatności internetowych pozwalająca dokonywać płatności już w dwóch krokach!

AdvertisementReklama

Oferta firmy: System mikropłatności YetiPay pozwala na szybkie płatności w sieci, już od 2 groszy – w dwa kliknięcia. Działa jak elektroniczny portfel, do którego Internauta dodaje środki, a następnie korzysta z nich podczas zakupów on-line i rozliczeń ze znajomymi. YetiPay to najszybszy system płatności online w Polsce.

Elektroniczny portfel YetiPay pozwala dokonywać kolejnych płatności w różnych miejscach w sieci, bez konieczności każdorazowego podawania danych osobowych i logowania się do systemów bankowych.

System mikropłatności YetiPay umożliwia również m.in. dostęp artykułów internetowego wydania tygodnika Wprost, filmów na ipla.tv, e-booków na bezkartek.pl, muzyki na iPlay.pl oraz jest dostępny na SpidersWeb i około 400 innych blogach, gdzie widoczny jest przycisk „doceń z Yeti” oraz na stronach kilku fundacji, które udostępniają opcję „podaruj z Yeti”.

Opłaty abonamentowe: brak

Opłaty za transakcje: YetiPay nie pobiera stałych kosztów, a jedynie prowizję od transakcji – od sprzedawców 5%, a od blogerów 7%.

Jak wygląda proces wdrożenia systemu w sklepie?
Więcej o implementacji: Zasady współpracy

Konieczność podpisania umowy: NIE

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

PayLane.pl

Krótki opis: PayLane.pl jest dostawcą usług płatności internetowych. Działając od 2005 roku na rynkach zagranicznych zdobyło doświadczenie, dzięki któremu teraz oferuje polskim e-sklepom usługi płatnicze na światowym poziomie.

AdvertisementReklama

Oferta firmy: PayLane jest dostawcą usług płatności internetowych. Oprócz najpopularniejszych metod płatności (takich jak karty kredytowe i debetowe, polecenia przelewu i zapłaty, e-portfel), PayLane oferuje również wiele rozwiązań charakterystycznych dla poszczególnych regionów w całej Europie. Firma umożliwia również dokonywanie transakcji w walutach z całego świata. Pozwala to e-biznesom na dotarcie do klientów z wielu krajów.

PayLane to także innowacyjne rozwiązania płatnicze takie jak: płatności jednym kliknięciem, płatności cykliczne (subskrypcje) czy statystyczne i dynamiczne deskryptory transakcji. PayLane jest oficjalnie zarejestrowane jako partner Visa, MasterCard, PayPal i American Express. Firma spełnia również najwyższe standardy bezpieczeństwa Payment Card Industry (Level 1 PCI DSS).

Opłaty abonamentowe: brak

Opłaty za transakcje: Oferta dopasowywana jest do indywidualnych potrzeb biznesu, dlatego też opłaty za transakcje ustalone są indywidualnie z każdym klientem. Poniżej przedstawione zostały orientacyjne stawki dla wybranych metod płatności:

  • Karty kredytowe i debetowe (prowizja od transakcji – od 0,12 EUR; prowizja od kwoty – od 2%)
  • Polecenia zapłaty (prowizja od transakcji – od 0.30 EUR; prowizja od kwoty – brak)
  • Polecenia przelewu (prowizja od transakcji – od 0.05 EUR; prowizja od kwoty – od 2%)

Inne opłaty:

  • Opłata miesięczna lub roczna – od 10 lub 90 EUR za okres rozliczeniowy
  • Opłata za zwroty – od 10 EUR za chargeback

Formy płatności:

  • Karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, JCB, Diners
  • Karty debetowe: Visa Electron, Maestro i inne typy kart popularne w różnych krajach europejskich
  • Giropay
  • Sofortüberweisung
  • iDEAL
  • PayPal

Inne usługi płatnicze:

  • Płatności jednym kliknięciem
  • Płatności cykliczne
  • Statyczne i dynamiczne deskryptory transakcji
  • Card Data Storage
  • Wirtualny Terminal: MOTO (Mail & Telephone Order)

Proces wdrożenia systemu w sklepie: PayLane proponuje dwa rozwiązania:

1. Secure Form to gotowe rozwiązanie w postaci formularza. Został stworzony z myślą głównie o małych biznesach i stanowi najprostszą metodą integracji, dzięki której firmy mogą z powodzeniem docierać do zagranicznych światowych rynków i oferować swoim klientom zagraniczne metody płatności. Przedsiębiorcy korzystający z Secure Form nie muszą martwić się o posiadanie własnych certyfikatów SSL, czy zgodność z PCI DSS. Wynika to z faktu, że płacący wprowadzają wszelkie dane już po stronie bezpiecznego środowiska systemu PayLane.

2. API pozwala klientom przyjmować płatności bezpośrednio na własnej stronie internetowej. Zastosowanie API niweluje konieczność ręcznej obsługi płatności i nie wymaga przekierowań na strony banków czy pośredników płatności. System klienta (e-biznesu) jest w pełni autonomiczny po poprawnej integracji z PayLane. Użytkownik może sam decydować których klientów obciążyć, czy którym zwrócić środki.

Więcej: Integracja z PayLine

Konieczność podpisania umowy: TAK

Bonusy po wdrożeniu systemu: ustalane indywidualnie

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)