eKomercyjnie.pl

Siódmy numer magazynu eKomercyjnie.pl – zapraszamy do lektury (86 stron)!

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl. Tym razem przygotowaliśmy ponad 80 stron ciekawych materiałów o e-commerce.

Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Nasze pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych.

Pod względem objętości, magazyn eKomercyjnie.pl #7 pobił poprzedni numer, który miał 67 stron. Tym razem „zmieściliśmy się” na 86 stronach i po raz kolejny zdecydowanie jest co czytać! :) Od wywiadów: z Vitem Endlerem, country managerem MALL.pl, Pawłem Kucharzakiem z Opineo.pl oraz Mateuszem Maksymiukiem z TradeWatch.pl, przez wartościowe poradniki (komunikacja z klientami, negocjacje B2B, SEO dla sklepu internetowego, ambasadorzy marek w e-commerce), aż po felietony i przemyślenia o branży.

Zapraszamy do lektury!

 
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #7 – marzec 2012:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości
  • II edycja Targów eHandlu – fotorelacja

BIZNES:

  • Jak Czesi zdobywają polski rynek
    Wywiad z MALL.pl
  • „Elementarna szyna komunikacyjna” w sklepie internetowym
    Tomasz Cynar
  • Kto rządzi na Allegro?
    Wywiad z TradeWatch.pl
  • Bardzo niedobre Allegro!
    Marcin A. Dobkowski
  • Rozbieramy SEO sklepu na czynniki pierwsze
    Łukasz Plutecki
  • Webinary w strategii marketingowej i sprzedażowej e-sklepów, cz. 1
    Piotr Krupa
  • Promocyjny samograj
    Robert Janeczek
  • Case Study: ŚwieżoPalona.pl
    Paweł Małkowski
  • Wstęp do negocjacji i zawierania umów B2B
    Marcin A. Dobkowski
  • Sukces na dwóch frontach
    Wywiad z Opineo.pl
  • Jak wykorzystać zmiany wprowadzone przez Facebook do efektywnej promocji sklepu internetowego?
    Michał Chołuj, Urszula Holik
  • Ambasadorzy marki w eCommerce. Skąd się biorą?
    Dawid Marut

PROMOCJA:

  • Wyprzedź konkurencję, postaw na bezpieczeństwo
    Unizeto Technologies
  • Katalog firm eCommerce

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)