Sprawdź swój email marketing – weź udział w quizie GetResponse

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

GetResponseGetResponse przygotował quiz sprawdzający efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, aby od razu dowiedzieć się jaki poziom osiąga strategia email marketingowa firmy.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, przygotował ankietę, która w formie quizu pozwala sprawdzić stopień zaawansowania oraz skuteczność prowadzonych kampanii email marketingowych.

Aby wziąć udział w quizie wystarczy wypełnić ankietę. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi automatycznie zostanie obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego respondent będzie mógł dowiedzieć się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego wyniku, uczestnik otrzyma automatycznie wygenerowane porady, jak tworzyć bardziej produktywne newslettery.

Pytania w quizie zostały dobrane tak, aby w szeroki sposób określić efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Poruszają one m.in. kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów.

Wyniki z wypełnionych ankiet zostaną przeanalizowane i przedstawione w postaci raportu z badania. Raport będzie barometrem działań email marketingowych prowadzonych przez szerokie grono marketerów i przedsiębiorców. Będzie on także próbą odpowiedzenia na pytanie, z którym borykają się w szczególności specjaliści email marketingu: jaki jest poziom email marketingu w Polsce?

Aby wziąć udział w quizie wystarczy wejść na: http://www.getresponse.pl/promo/email-marketing-quiz.

Patronami medialnymi quizu są: eKomercyjnie.pl, IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Mediarun.pl oraz blog AK74.

—–
Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix, posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 220 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5 200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Źródło: GetResponse

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę