SuperPaczka obniża ceny z okazji Dnia Darmowej Dostawy

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

SuperPaczkaZ okazji Dnia Darmowej Dostawy broker usług kurierskich SuperPaczka.pl przygotował preferencyjne ceny dostaw na najpopularniejsze przesyłki do 31,5 kg. Niższe bariery wejścia to większa liczba sklepów biorących udział w akcji.

Serwis SuperPaczka.pl przygotował udogodnienia logistyczne dla sklepów internetowych biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy. Za jego pośrednictwem będzie można sprawnie i szybko dostarczyć przesyłkę do klientów w atrakcyjnej cenie.

SuperPaczka.pl w tym dniu oferuję swoje usługi w cenie 14 zł brutto. Jest to dobra wiadomość dla mniejszych i specjalistycznych sklepów, które ze względu na koszty do tej pory nie mogły dołączyć do akcji. Szacuje się, że podczas pierwszej edycji Dnia Darmowej Dostawy średni koszt, jaki poniosły sklepy internetowe za dostarczenie jednej przesyłki, to kwota 20 zł brutto.

„Organizatorzy Dnia Darmowej Dostawy obdarzyli nas ogromnym zaufaniem, nadając nam tytuł partnera akcji. Kluczowym elementem sukcesu akcji jest szybka i bezproblemowa dystrybucja, o co z pewnością zadbamy. Mamy nadzieję, że niższe stawki za dostawę przyczynią się do pobicia rekordu zamówień z zeszłego roku.” – skomentowała Joanna Słoń, dyrektor marketingu SuperPaczka.pl.

Do tegorocznej edycji przyłączyło się już ponad 1 800 sklepów, czyli ponad dwa razy więcej, niż przed rokiem.

Źródło: SuperPaczka.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę