eKomercyjnie.pl

Wiedza e-commerce

Wszystko, co musisz wiedzieć na temat handlu w sieci

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Poniżej znajdziesz lektury obowiązkowe dla każdego, kto na co dzień zajmuje się handlem w Internecie.


Sklep internetowy od A do Z.

Kompendium eKomercyjnie.pl

Chcesz mieć większe zyski, niższe koszty i dużo więcej wolnego czasu? To jest książka dla Ciebie. Jeśli masz sklep internetowy, lub dopiero chcesz go założyć, przeczytaj koniecznie praktyczną książkę "Sklep internetowy od A do Z" - dowiesz się z niej jak zwiększać zyski, zmniejszać koszty i... będziesz patrzeć, jak Twój biznes rozwija się każdego dnia!

Sklep internetowy od A do Z. Kompendium eKomercyjnie.pl składa się z dziewięciu rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z rozwijaniem własnego sklepu internetowego. To kompleksowy zbiór najlepszych poradników i artykułów, jakie ukazały się na łamach całego serwisu. Wszystkie teksty są odpowiednio pogrupowane w zagadnienia tematyczne i uaktualnione z myślą o Tobie i Twoim biznesie.

W sumie aż 320 stron praktycznej wiedzy!

Spis treści książki "Sklep internetowy od A do Z":

  • Rozdział 1: Budowa skutecznego e-sklepu
  • Rozdział 2: Prawne aspekty prowadzenia e-biznesu
  • Rozdział 3: Logistyka
  • Rozdział 4: Obsługa klienta
  • Rozdział 5: Rozwój sklepu
  • Rozdział 6: Promocja sklepu
  • Rozdział 7: Pozycjonowanie i promocja sklepu w wyszukiwarkach
  • Rozdział 8: Trendy w e-commerce
  • Rozdział 9: Case studies
Kliknij i zamów (darmowa dostawa!) »


lub dowiedz się więcej o książce »

Prawne aspekty sprzedaży w Internecie

Ebook w formatach .pdf, .mobi, .epub

Jak wypełnić formularz zgłoszeniowy w GIODO? Jak napisać regulamin sklepu internetowego zgodny z prawem? Jakie ustawy trzeba znać w kontekście handlu w sieci? Co zrobić w momencie otrzymania pozwu dotyczącego klauzul niedozwolonych? Na te i wiele innych pytań odpowiada nasza najnowsza książka - Prawne aspekty sprzedaży w Internecie, autorstwa Marcina A. Dobkowskiego i redakcji eKomercyjnie.pl.

Całość powstała w jednym, konkretnym celu: chcemy przekazać Ci wszystkie najważniejsze informacje dotyczące prawnych aspektów sprzedaży w Internecie: listę ustaw, przepis na dobry regulamin, najważniejsze wytyczne dotyczące zwrotów i reklamacji; krok po kroku omówić zgłaszanie bazy danych osobowych do GIODO, a nawet udostępnić jedną z wielu możliwych odpowiedzi na pozew złożony w SOKiK.

Prawne aspekty sprzedaży w Internecie

Spis treści ebooka "Prawne aspekty sprzedaży w Internecie":

  • Wstęp
  • Rozdział 1: Podstawowe zasady, lista ustaw oraz obowiązek informacyjny
  • Rozdział 2: Podstawy negocjacji i zawierania umów
  • Rozdział 3: Reklamacje i zwroty - co powinien wiedzieć każdy sprzedawca?
  • Rozdział 4: Jak chronić dane osobowe klientów w sklepie internetowym?
  • Rozdział 5: Krok po kroku: formularz rejestracji zbioru danych osobowych w GIODO
  • Rozdział 6: Jak samodzielnie napisać regulamin, nie będąc prawnikiem?
  • Rozdział 7: Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów - przykłady i wyjaśnienia
  • Rozdział 8: Stowarzyszenie Sprawiedliwi i Moralni PROkonsumenci vs MałyPorządnySklep.pl
  • Rozdział 9: Wzór odpowiedzi na pozew
Kliknij i zamów (darmowa dostawa!) »

E-mail marketing w sklepie internetowym

Ebook w formatach .pdf, .mobi, .epub

Dzięki lekturze poradnika "E-mail marketing w sklepie internetowym" dowiesz się, jak budować listę odbiorców, jak planować kreację newslettera, jak przeprowadzić segmentację bazy adresowej, jak dbać o wysoką dostarczalność; jak integrować działania e-mailowe z social media, jak reaktywować porzucone koszyki e-sklepu oraz jak sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową.

Na blisko 150 stronach przedstawione zostały podstawowe zagadnienia oraz praktyczne przykłady wykorzystania e-mail marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów. Dzięki temu lektura książki nie tylko wprowadzi czytelnika w świat e-mail marketingu, ale również umożliwi poznanie sposobów prowadzenia zaawansowanych kampanii z wykorzystaniem wiadomości e-mail.

E-mail marketing w sklepie internetowym

Spis treści ebooka "E-mail marketing w sklepie internetowym":

  • Rozdział 1: E-mail marketing w e-commerce
  • Rozdział 2: Budowa listy odbiorców
  • Rozdział 3: Budowa i treść efektywnego newslettera
  • Rozdział 4: Jak sprawić, żeby wysyłane newslettery docierały do skrzynek odbiorczych?
  • Rozdział 5: Segmentacja bazy adresowej w e-sklepach
  • Rozdział 6: Sposoby integracji kampanii e-mailowej z social media
  • Rozdział 7: Wiadomości triggerowane
  • Rozdział 8: Co zrobić, gdy odbiorca chce zrezygnować z dalszej subskrypcji newslettera?
  • Rozdział 9: Podsumowanie, czyli czego jeszcze możesz nie wiedzieć o e-mail marketingu?
  • Rozdział 10: Dla nas ważny jest wzrost zamówień – wywiad z Magdaleną Jedlińską z REBEL.pl
  • Rozdział 11: E-mail marketing wymaga strategii – rozmowa z Michałem Cortezem
Kliknij i zamów (darmowa dostawa!) »

Najnowsze poradniki e-commerce

Opublikowane na łamach serwisu eKomercyjnie.pl:

  • Nadal warto uruchomić sklep internetowy

    Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. W tym roku jego wartość wyniesie 40 mld zł, a w ciągu kolejnych 3 lat przekroczy kwotę 61 mld zł, osiągając tym samym poziom odpowiadający 10 proc. wartości całego handlu detalicznego. Co więcej, jest to jedyny kanał sprzedaży detalicznej, który od wielu lat może pochwalić się dwucyfrową dynamiką wzrostu. Jest to dobry moment na rozpoczęcie przygody z e-handlem, oczywiście pod warunkiem dobrego przygotowania się do startu – ponieważ rywalizacja o pieniądze klientów jest bardzo duża.

    [ Czytaj dalej... » ]

  • Jak często wysyłać e-maile do klientów? W jakie dni? Kiedy e-maile mają najlepsze statystyki?

    Prędzej czy później, wśród właścicieli sklepów internetowych korzystających z dobrodziejstw e-mail marketingu, pojawia się pytanie: kiedy najlepiej wysyłać e-maile? Niestety, nie ma tutaj jednej idealnej godziny, złotego środka. Na szczęście – pomimo tego, że każdy odbiorca i każda grupa cechuje się indywidualnymi preferencjami – możemy oprzeć się o szereg badań, które pokrywają się z rynkiem […]

    [ Czytaj dalej... » ]

  • Dlaczego przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na sprzedaż B2B?

    Mogłoby się wydawać, że biznes nastawiony na klienta detalicznego jest bardziej przystępny, można nawet powiedzieć, że bardziej zrozumiały dla wielu osób. Nietrudno zgadnąć dlaczego. Model business to customer to coś, czego doświadcza każdy z nas na co dzień. Znamy ten model, nie obawiamy się go. Czy to idziemy rano po pieczywo, czy kupujemy najnowszy model butów znanej marki. Patrząc z boku, sprzedaż B2B wydaje się być nieco owiana nutką tajemnicy, niedostępna, nieprzyjemna dla oka, tak jakby mało dbało się o klienta samego w sobie, a jedynie firmę, która przynosi nam zysk.

    Jednakże w kręgach przedsiębiorczych, sprzedaż B2B zaczyna zdobywać inną reputację – jako rynek pełen lojalnych, zainteresowanych i wydających duże kwoty klientów. Ku zaskoczeniu wielu firm B2C, czasem okazuje się, że wystarczy jeden mały krok od stania się odnoszącymi sukcesy firmami, zajmującymi się również sprzedażą B2B.

    [ Czytaj dalej... » ]

  • Wiosenne porządki w bazie adresów e-mail

    Mamy już wiosnę. Utarło się tak, że wiosna wiąże się z czymś nowym, z porządkami i zmianami. Porządki takie warto też zrobić w swoich bazach mailingowych. Nadal spotykam się z przekonaniem, że baza 10000 adresów jest lepsza, niż baza 4000. Nadal obsługiwani przez nas klienci nie zwracają uwagi na takie wskaźniki jak OR i CTR. W e-sklepach osoby, które tworzą kreacje, raczej rzadko zadają sobie trud, aby segmentować odbiorców, a jeszcze rzadziej dobierają do nich odpowiednie produktu. Dlaczego warto to zmienić?

    [ Czytaj dalej... » ]

  • Prima Aprilis, czyli socialowy festiwal żenady

    Gdy byłam małą dziewczynką, mój dziadek co roku „atakował” domowników 1 kwietnia kolejną porcją psikusów i żartów. Zawsze był przygotowany wcześniej i „celował” w najczulsze punkty. Tacie mówił „Nie otarł ci ktoś samochodu?”, mamie, że krety jej zdemolowały ogródek, a mi, że nasza kotka urodziła młode. Kluczem do sukcesu było to, że zostawiał nam te newsy rano. I na ogół się nabieraliśmy.

    [ Czytaj dalej... » ]

  • Logistyka w e-commerce i jej wpływ na customer experience

    Procesy związane z logistyką są dla klienta często dużo ważniejsze niż sam zakup produktu. Dzieje się tak dlatego, że etap związany z wyborem towaru i jego opłaceniem już się zakończył. Teraz pozostaje już tylko oczekiwanie na kuriera, który dostarczy zakupy, np. wymarzony tablet. Wszystko, co jest związane z wysyłką towaru, jego opakowanie, czas i forma dostawy, ma duży wpływ na doświadczenia kupującego, czyli customer experience. Z dzisiejszego tekstu dowiesz się, jak przy pomocy procesów logistycznych budować pozytywne relacje z klientem.

    [ Czytaj dalej... » ]

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)