Wsparcie kampanii email marketingowych od GetResponse

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

GetResponseGetResponse, dostawca usług email marketingowych, rozbudowuje swój Dział Edukacji i Optymalizacji. Dzięki temu projektowi firma reprezentuje innowacyjne na polskim rynku podejście do email marketingu, którego celem jest skuteczne zwiększanie konwersji.

Do zadań działu Edukacji i Optymalizacji należy planowanie oraz realizacja kampanii klienta od początku do końca. Dostarcza on również szeregu usług dodatkowych, jak:

  • przygotowanie szablonów wiadomości zorientowanych na konwersję;
  • optymalizacja stron zachęcających do zapisu na listę mailingową;
  • integracja kampanii email marketingowej z pozostałymi kanałami komunikacji, np. z mediami społecznościowymi.

Aby współpracować z ekspertami GetResponse nie trzeba korzystać z oferowanej przez firmę platformy mailingowej, a wszystkie usługi mogą być wykonywane w określonych pakietach lub każda z osobna.

Działem Edukacji i Optymalizacji kieruje Maciej Ossowski, Education Manager w GetResponse, szerzej znany z licznych wystąpień na konferencjach i szkoleniach branżowych. Dział jest stale rozbudowywany, w lutym bieżącego roku do zespołu dołączyli: Maciej Górski, Email Marketing Expert, odpowiedzialny m.in. za planowanie długofalowych strategii email marketingowych klientów oraz edukację w zakresie najlepszych praktyk oraz Marcin Struzik, który rozpoczął pracę na stanowisku Video Edytora. Implix, właściciel GetResponse, zatrudnia już ponad 100 specjalistów z różnych branż.

O GetResponse

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej 12-letnie doświadczenie w email marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 205,000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 4,500 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii email marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich, jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów oraz 1000 darmowych zdjęć), wiadomości automatyczne, video emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Źródło: GetResponse

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę