114 mln zł odzyskane dzięki systemowi do automatycznej windykacji eWezwanie

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 18 października 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Już 114 mln zł odzyskali polscy przedsiębiorcy dzięki aplikacji eWezwanie. System do automatycznej windykacji w chmurze został udostępniony firmom dopiero 8 miesięcy temu, a już dziś przynosi znaczące efekty zmniejszając średnie opóźnienie płatności o 14 dni.

To ważna wiadomość dla firm, borykających się z problemem opóźnień płatności. Narzędzie, które rzeczywiście skutecznie pomaga w szybszym otrzymywaniu należności od kontrahentów, rozwiąże wiele kwestii związanych z utrzymaniem płynności finansowej, m. in. problem zapotrzebowania na coraz większy kapitał obrotowy, wynikający z zamrożenia środków finansowych.

Automatyczna windykacja odciąża pracowników, przejmując na siebie działania, związane z odzyskiwaniem długów – kontrolowanie spływu należności, generowanie wezwań do zapłaty i wysyłanie ich do dłużnika w różnych formach (np. e-mail, sms, list polecony czy wiadomość głosowa) wybierając optymalny, który będzie najlepszy wobec konkretnego dłużnika. Pracownik może więc skupić się na innych obowiązkach – system nadzoruje reakcje na wezwania do zapłaty i w razie potrzeby wysyła kolejne. Osobista interwencja jest konieczna tylko wtedy, gdy dłużnik ewidentnie nie reaguje na określoną liczbę kolejnych powiadomień. Dla firmy to ogromna oszczędność przy równoczesnym podniesieniu skuteczności windykacji.

Dodatkowym udogodnieniem jest integracja systemu eWezwanie z programami do zarządzania przedsiębiorstwem – informacje przekazywane są automatycznie, z zachowaniem bezpieczeństwa danych. Obecnie eWezwanie współpracuje z oprogramowaniem Comarch ERP Optima, XL i Altum oraz Subiekt GT i Symfonia Handel, w dalszym ciągu prowadzone są także prace nad integracją z kolejnymi systemami.

Źródło: DobryPlatnik.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!