21 sposobów na ulepszenie strony produktu w sklepie internetowym (infografika)

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 2 stycznia 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Zachodnia firma konsultingowa Invesp przygotowała bardzo ciekawą infografikę dotyczącą optymalizacji strony produktu w sklepie internetowym. Jeżeli zastanawiacie się, od czego najlepiej rozpocząć nowy rok to właśnie znaleźliście odpowiedź.

Według udostępnionych informacji, kluczowy wpływ na decyzję o zakupie mają:

  • zaoferowanie darmowej dostawy;
  • darmowe zwroty towarów;
  • akcje promocyjno-wyprzedażowe;
  • kupony rabatowe;
  • nagrody i zbieranie punktów w programie lojalnościowym;
  • oferty ograniczone czasowo;
  • rabaty przy zwiększaniu wartości zamówienia;
  • prezenty i upominki.

Które elementy strony produktu można zatem wprowadzić czy ulepszyć w sklepie internetowym? Najważniejsze okazują się: wysokiej jakości zdjęcia produktu (postawienie na prezentację), duże, konkretne przyciski wzywające do akcji wraz z dobrą prezentacją ceny i wysokości proponowanej zniżki czy opinie o produkcie od innych klientów.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki od Invesp:

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!