eKomercyjnie.pl

Siedem podstawowych zasad promocji sklepu w social media

Szukasz nowych możliwości promocji swojego sklepu internetowego? Na horyzoncie pojawiły się social media (mikroblogi, społecznościówki) i wydaje Ci się, że to jest to? Oto siedem podstawowych zasad, które każdy sprzedawca powinien znać i przestrzegać jeżeli chce skutecznie budować społeczność wokół swojej marki i zwiększać sprzedaż.

Oto 7 podstawowych zasad promocji sklepu w social media:

  1. Dobrze zastanów się, zanim zdecydujesz się na promocję w social media – to nie jest praca od 9 do 17.
  2. Wybierz platformę, która będzie Ci odpowiadać (poszczególne narzędzia mają rożne interfejsy i opcje).
  3. Nie dodawaj do social media suchych informacji o swoich ofertach, gdyż to może być odebrane jako spam.
  4. Komunikuj się z użytkownikami. Odpowiadaj ZAWSZE gdy zadają pytania. Jeżeli znajdziesz ciekawy temat poza profilem swojego – udzielaj się w dyskusji. Bądź aktywny.
  5. Pokaż co się dzieje w Twojej firmie (zdjęcia, ciekawe wydarzenia) – nie będziesz nudny.
  6. Jeżeli ktoś zarzuci Ci błędy, to nie uciekaj – przyznaj się do nich (jeśli były) i poinformuj użytkowników, że jest są już poprawione i załoga sklepu zrobi wszystko, by się więcej nie powtórzyły. W ten sposób zadbasz o swój wizerunek.
  7. Bądź sobą.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

7 filmików, które sprawią, że już nigdy nie będziesz żałował zakupów w sieci

Pod koniec listopada pisałem o Czarnym piątku – dniu, w którym Amerykanie dosłownie rzucają się na obniżki i promocje przygotowane przez sprzedawców.

Oto siedem filmików, które pokazują co tamtego dnia działo się w normalnych sklepach i wyjaśniają, dlaczego kupowanie w sieci jest o wiele wygodniejsze i bezpieczniejsze dla zdrowia klientów.

7 YouTube Holiday Shopper Videos That’ll Make You Glad You Bought Online

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Okazje.info

Krótki opis: Okazje.info to jedna z największych porównywarek cen w Polsce. Prezentuje oferty sklepów internetowych i marketów.

Oferta firmy: Okazje.info to najdynamiczniej rozwijająca się porównywarka cen i jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce. Realizujemy ideę prostych zakupów – pomagamy łatwo i szybko znaleźć produkt, porównać ceny i wybrać najlepszą dla użytkownika ofertę. Współpracuje z nami 1800 największych sklepów internetowych i marketów. Prezentujemy ponad 10 milionów ofert produktowych w niemal 2500 kategorii i co miesiąc pomagamy w zakupach 4 milionom internautów.

Opłaty za dołączenie oferty do porównywarki: brak

Opłaty za przekierowanie klienta do sklepu: tak – różne stawki w zależności od kategorii. Zobacz Cennik

Opłaty abonamentowe: brak

Jak wygląda proces integracji? Zgłoszenie firmy przez formularz kontaktowy -> Podpisanie i wysłanie umowy -> Podpięcie pliku XML w panelu sprzedawcy -> Integracja ofert -> Prezentowanie ofert sklepu

Konieczność podpisania umowy: tak

Średni czas integracji: średnio 2-5 dni roboczych (zależy od rozmiaru oferty)

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)