B2BDeal.pl – zakupy grupowe dla biznesu

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 22 czerwca 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Nabywanie kuponów na produkty i usługi przez Internet w oparciu o grupy społeczne jest bardzo popularne na świecie oraz w Polsce. Dotychczas były to oferty dla konsumentów indywidualnych, teraz przyszedł czas na firmy. B2bdeal.pl to jedyny portal, który oferuje grupowe zakupy stricte dla przedsiębiorców.

Zakupy grupowe w Polsce
Idea zakupów grupowych w Polsce jest już dobrze znana. Ten typ handlu, na masową skalę pojawił się w kwietniu 2010 roku za sprawą ekspansji Groupon.pl. Później swoją działalność rozpoczęły portale takie jak: Gruper.pl, Citeam.pl i Fastdeal.pl. Obecnie w polskiej sieci jest już ponad 40 podobnych serwisów. W zeszłym roku portale dedykowane zakupom grupowym miały 4 miliony użytkowników. Dzięki nim Polscy internauci zaoszczędzili dziesiątki milionów złotych. Większość serwisów oferujących zakupy grupowe ma oferty podzielone pod względem miast. Ta funkcja zdecydowanie ułatwia użytkowanie tego typu serwisów.

Alternatywa dla biznesu
Jednak na większości wcześniej wymienionych portali trudno jest znaleźć oferty stricte przeznaczone dla firm. Najczęściej można tam znaleźć usługi związane z lokalami gastronomicznymi, salonami fryzjerskimi i kosmetycznymi czy hotelami.

– W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na zakupy grupowe dla przedsiębiorstw postanowiliśmy stworzyć B2bdeal.pl. Głęboko wierzę, że ten projekt odniesie sukces – przekonuje Tomasz Krobski, właściciel B2bdeal.pl.

Według danych GUS w 2009 roku 88,2 proc. małych i 97.7 proc. średnich przedsiębiorstw jest odbiorcami usług internetowych. Te statystyki pokazują, że Polscy przedsiębiorcy coraz częściej „są w Internecie”, zatem każda nowa inicjatywa dla firm w sieci ma duże szanse na powodzenie.

Kolejną zaletą tych nowoczesnych kanałów współpracy jest fakt, iż taki portal może zaoferować niższe ceny niż pośrednicy mający rzeczywistą sieć biur sprzedaży. Przykładowe na B2bdeal.pl możemy znaleźć usługi doradców finansowych, abonamenty medyczne czy też pakiety na pozycjonowanie stron internetowych oraz na prowadzenie strony Internetowej (fanpage) na Facebooku i wiele innych odpowiadających zapotrzebowaniom biznesu, a to wszystko z rabatem nawet do 80 proc.

Dla sprzedających jedną z zalet B2bdeal.pl jest gratisowa funkcja reklamy. Każda oferta wystawiona w serwisie zakupów grupowych jest swego rodzaju wizytówka firmy oglądaną przez tysiące użytkowników – dodaje T. Krobski.

Portale oferujące zakupy grupowe stają się miejscami, które kojarzą się Polakom z oszczędzaniem. Coraz większa liczba użytkowników pomaga utrzymać wysoki poziom rabatów na usługi i produkty. Tendencja, którą obserwujemy wskazuje na to, że rynek tego typu usług będzie się dalej rozwijać. Świadczą o tym takie inicjatywy jak B2Bdeal.pl, który otwiera możliwość zakupów grupowych dla firm. Ten nowy kanał sprzedaży, z pewnością znajdzie uznanie w wielu przedsiębiorcach dbających o obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.

Źródło: B2BDeal.pl

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Mój komentarz (Krzysztof Bartnik): Pomysł w porządku, realizacja dobra (nic nie odbiega od typowych klonów Groupona), tylko proponowane oferty nie wyglądają mi na żadne super deale pod względem cen! Jeżeli z czasem pojawią się lepsze propozycje dla firm niż zakładanie konta na Facebooku za 499 zł czy pakiet 1000 wizytówek za 99 zł, to wtedy B2BDeal.pl może rozwinąć skrzydła.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!