eKomercyjnie.pl

Bezpłatny przewodnik Trusted Shops po polskim prawie eCommerce

  • Nie jesteś pewien czy znasz wszystkie przepisy obowiązujące podczas prowadzenia sklepu internetowego?
  • Stworzyłeś regulamin do swojego sklepu sam i nie wiesz czy jest poprawny?

Teraz możesz otrzymać bezpłatny przewodnik Trusted Shops po polskim prawie eCommerce. Znajdziesz tam przykłady regulaminów, odnośniki do obowiązujących ustaw oraz szczegółowe interpretacje prawa.

Praktyczna wiedza przedstawiona na ponad 60 stronach podręcznika Trusted Shops to nie lektura na jeden wieczór, ale wademekum wiedzy, do którego będą Państwo powracali wiele razy.

Podręcznik można otrzymać w ramach bezpłatnego pakietu START na stronach Trusted Shops. Zarejestruj się na tej stronie.

Pamiętaj! Trusted Shops ma do zaoferowania audyt prawny oraz certyfikat jakości z gwarancją zwrotu pieniędzy, który przekona najbardziej sceptycznych do zakupów w Twoim sklepie. Dowiedz się więcej na naszej stronie lub skontaktuj się z Anną Sołtan, anna.soltan@trustedshops.pl , tel. +48 22 4626402.

Źródło: Trusted Shops

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Pokaż Swój Sklep [PSS]: Rafał Podskarbi, autodeco.pl

Kolejny odcinek cyklu Pokaż Swój Sklep (PSS), którego głównym zadaniem jest promocja nowych sklepów internetowych oraz pomoc osobom rozważającym start w e-handlu. Tym razem na moje pytania odpowiedział Rafał Podskarbi – właściciel autodeco.pl (sklep z magnesami i naklejkami na samochody).

AdvertisementReklama

Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl): Czym zajmowałeś się przed uruchomieniem swojego sklepu?
Rafał Podskarbi (autodeco.pl): Z wykształcenia jestem informatykiem, a zawodowo zajmowałem się prowadzeniem projektów informatycznych w instytucjach finansowych. Od zawsze chciałem pracować na własny rachunek, a oparcie pomysłu na platformie internetowej pozwoliło mi połączyć przyjemne z pożytecznym – czyli moje doświadczenie, zainteresowania i pasję – z własnym biznesem.

KB: Dlaczego zdecydowałeś się uruchomić sklep internetowy?
RP: Uznałem, że bez wielkiego kapitału wejściowego można uruchomić ciekawy i nowoczesny serwis, który dzięki nowatorskiemu pomysłowi na produkt ma szansę odnieść sukces.

KB: Ile trwało uruchomienie Twojego sklepu?
RP: Od pomysłu do uruchomienia serwisu około 5 miesięcy. Uruchomienie biznesu to solidny projekt. Opracowanie produktów, przygotowanie wzorów i strategii cenowej, analiza konkurencji, potem finalnie zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie samego serwisu, to naprawdę sporo pracy. Ale patrząc z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to dopiero początek drogi. Prawdziwie ciekawe wyzwania leżą w sferze marketingu, PR i promocji… Mimo, że serwis ma już rok – mamy jeszcze sporo w tej materii do zrobienia.

KB: Jakim budżetem dysponowałeś na początku działalności?
RP: Na zbudowanie portfolio produktów, uruchomienie sklepu oraz początkową promocję sklepu przeznaczyliśmy ok 10 tysięcy zł. Założyliśmy, że w dalszej fazie działalności sklep zacznie się samofinansować. Nie ponieśliśmy kosztów budowy magazynu, ponieważ działamy na zasadzie dropshippingu, zlecając produkcję i dystrybucję produktów zaprzyjaźnionej drukarni cyfrowej.

KB: Dlaczego postanowiłeś sprzedawać tak nietypowy produkt?
RP: O, myślę że to ciekawa historia. Wszystko wzięło się oczywiście z przypadku.

Zostałem poproszony o udekorowanie samochodu do ślubu, na którym byłem świadkiem. Stroiki i tiulowe ozdóbki nie zachęciły mnie ani wyglądem, ani ceną. Szukałem czegoś oryginalnego, czegoś co zrobi wrażenie na nowożeńcach. Wymyśliłem naklejki na szybę z ich imionami i motywami ślubnymi, a na drzwiach – magnesy ze zdjęciem Pary Młodej. Magnes zrobił na młodych tak wielkie wrażenie, że nie rozstawali się z nim jeszcze kilka miesięcy po ślubie, wywołując sympatyczne reakcje innych kierowców na drodze. Wiele osób zaczepiało ich z pytaniem, gdzie coś takiego można kupić… więc już miałem pomysł na biznes – naklejki i magnesy na samochód.

Magnes w roli dekoracji ślubnej sprawdził się znakomicie – nie spadł w czasie jazdy, nie zniszczył go deszcz, nie zostawił żadnego śladu na lakierze auta i wspaniale oddał kolory i ostrość zdjęcia. Pomyślałem, że magnesy to świetna alternatywa dla tradycyjnych samochodowych naklejek – można je zakładać i zdejmować w zależności od humoru, bawić się nimi bez żadnych konsekwencji, dopasować do wielu zmiennych okazji, sytuacji i osób.

Przejrzałem ofertę dostępną na allegro i w sklepach internetowych – najczęściej były to typowe wzory tuningowe, nic co mogłoby zainteresować moich znajomych, a na pewno nie kobiety za kierownicą. Wzory odstraszały sztampowatością, a ja miałem w głowie masę zabawnych i oryginalnych projektów. Inspirowałem się serwisami zagranicznymi, gdzie tzw. „bumper stickers” są bardzo popularne. No i przede wszystkim znalazłem nośnik, który miał zachęcić do zabawy w oklejanie samochodów – magnes.

KB: Czy zdecydowałeś się na gotową platformę sklepową czy stworzyłeś własną?
RP: Zdecydowałem się na gotową platformę [cStore – dop. KB]. Każdemu początkującemu sprzedawcy internetowemu polecałbym zakup lub wynajęcie platformy gotowej. Na początku nie ma się wystarczającego doświadczenia, by zaprojektować serwis we wszystkich szczegółach. Skoro inni tą lekcję już odrobili, trzeba korzystać z ich doświadczeń i skupić się na strategii biznesowej. Generalnie osobom początkującym, bez doświadczenia w e-commerce nie polecałbym przeinwestowywania w technologię. Moim zdaniem należy otworzyć sklep możliwie jak najniższymi kosztami, a w miarę upływu czasu, dopiero po zdobyciu niezbędnego doświadczenia, jest odpowiedni moment na udoskonalenie platformy technicznej.

KB: Gdybyś miał teraz robić swój e-sklep, to co zrobiłbyś inaczej?
RP: Mając to doświadczenie, które już zdobyłem, wiele rzeczy zrobiłbym sprawniej. Na początku postępuje się dość ostrożnie badając różne opcje. Generalnie: starałbym się jak najszybciej uruchomić serwis koncentrując się od razu na promocji, która jest prawdziwym kluczem do sukcesu.

KB: Ile zamówień pojawiło się w Twoim sklepie pierwszego dnia po starcie?
RP: Nasz start nie odbywał się w świetle jupiterów i przy zainteresowaniu mediów :) Ze względu na model biznesowy na pierwszych zamówieniach docieraliśmy tak naprawdę nasze procesy biznesowe: rejestrację zamówień, przekazanie do produkcji i wysyłkę. W efekcie, w pierwszym miesiącu zrealizowaliśmy jedynie kilkanaście zamówień rozwijając skrzydła dopiero po uruchomieniu na szerszą skalę narzędzi marketingowych.

Jeżeli chcesz pokazać siebie i swój sklep w serii wpisów Pokaż Swój SKlep, to zapraszam do kontaktu.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

zubibu.com

Krótki opis: zubibu jest dostawcą wysokiej klasy rozwiązań mobilnych. Nasze produkty umożliwiają mobilną sprzedaż w sklepach internetowych oraz pozwalają tradycyjnym firmom w pełni wykorzystać potencjał technologii mobilnych w sprzedaży bezpośredniej.

AdvertisementReklama

Opłaty abonamentowe: od 14.99 USD miesięcznie do 499.99 USD miesięcznie w zależności od wykorzystywanych funkcjonalności

Długi opis: zubibu oferuje sklepom internetowym pakiet narzędzi pozwalających w pełni wykorzystać potencjał mobile commerce. W naszej ofercie znajdują się zarówno rozwiązania webowe, jak i sklepowe aplikacje przeznaczone do dystrybucji poprzez AppStore.

zubibu Web to mobilna wersja Twojego sklepu internetowego. Specjalnie przygotowany kod wykrywa odwiedzających korzystających z urządzeń mobilnych i przenosi ich do wygodniejszej dla nich wersji sklepu. Klienci nie muszą nawet wiedzieć o istnieniu wersji mobilnej, po prostu wchodzą do sklepu, a zubibu Web ułatwia im zakupy. zubibu Web działa na najpopularniejszych modelach smartfonów i ciągle rozszerzamy listę wspieranych urządzeń.

zubibu App for iPhone to sklep internetowy w postaci aplikacji przeznaczonej dla użytkowników iPhone i iPod Touch, w pełni wykorzystującej możliwości tych urządzeń. Aplikacja dostępna jest w Apple AppStore, z korzystają miliony użytkowników. Użytkownicy tych urządzeń mogą robić zakupy w Twoim sklepie poruszając się w dobrze im znanym i lubianym interfejsie oraz mieć go zawsze pod ręką, tuż obok ulubionej gry czy odtwarzacza muzyki.

zubibu App for iPad to innowacyjna aplikacja wyznaczająca nowy szlak w internetowych zakupach. Oferta Twojego sklepu prezentowana na duzym, dotykowym ekranie iPada sprawi, że zakupy staną się przyjemnością. Dzięki inteligentnej technologii Twój sklep jest prezentowany jak ekskluzywny i unikalny katalog, który zachwyca wyglądem i celnie trafia do klientów. Interaktywne elementy i dopracowane szczegóły sprawiają, że nie sposób się nudzić robiąc zakupy.

Firmom prowadzącym sprzedaż poprzez tradycyjne kanały dedykujemy specjalną aplikację sprzedażową dla przedstawicieli handlowych. zubibu Direct to rozwiązanie w postaci elektronicznego katalogu na platformę iPad, które pozwala zbierać zamówienia bezpośrednio w podczas odwiedzin u klientów. W połączeniu z narzędziem zubibu Composer pozwala szybko i łatwo stworzyć estetyczną ofertę nawet z tysiącami produktów, która automatycznie aktualizuje się na urządzeniach przedstawicieli handlowych. Co więcej – do codziennej pracy i zbierania zamówień nie potrzebuje dostępu do internetu.

Konieczność podpisania umowy: nie

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)