eKomercyjnie.pl

Blue Apron idzie na giełdę, czyli poznaj wyniki jednego z najszybciej rozwijających się e-commerce w Stanach Zjednocznych

Kiedy po raz pierwszy pisaliśmy o Blue Apron – firmie sprzedającej świeże składniki i przepisy na gotowe dania – ten żywnościowy e-commerce był wyceniany na 2 mld USD i to w zaledwie trzy lata od startu swojej działalności. Dzisiaj firma chce wejść na giełdę, a dzięki szczegółowemu prospektowi emisyjnemu możemy bliżej przyjrzeć się liczbom stojącym za tym przedsięwzięciem, w tym szybko rosnącym przychodom i generowaną co roku… stratą.

Reklama

Czym zajmuje się Blue Apron?

Koncept był prosty: daj ludziom coś wyjątkowego. Pozwól im zrobić obiad czy kolację według sprawdzonego przepisu, w oparciu o najlepsze produkty, które do tego są idealnie odmierzone. Rekomendacje od najlepszych chefów, ich sztuczki i pomysły. Z wszystkimi niezbędnymi składnikami. Spakuj to i wyślij. Dostarcz do 24 godzin. Proste? Proste!

Dlaczego? Chcemy jeść dobrze, używając dobrych składników. Chcemy poznawać nowe smaki, nowe produkty. Chcemy się uczyć. Niestety, eksperymentowanie w kuchni bywa i drogie, i czasochłonne. Pomysł, przepis, zakupy, a potem dopiero przygotowanie. Mamy na to czas? I właśnie tę lukę wykorzystała ekipa z Blue Apron.

Więcej o początkach firmy i pierwszych wynikach możecie przeczytać w artykule: Blue Apron, czyli jak stworzyć żywnościowy ecommerce wart 2 mld USD po trzech latach od startu »

Liczba dostarczonych posiłków przez Blue Apron jest rekordowa

Jak wynika z przytoczonego powyżej dokumentu S-1, Blue Apron może pochwalić się rewelacyjnymi wskaźnikami pokazującymi wzrost. Przede wszystkim kluczowa jest liczba posiłków i zamówień złożonych przez klientów. Otóż od momentu startu projektu do 31 marca tego roku, firma dostarczyła do odbiorców zawrotną liczbę 159 miliona posiłków, które wynikały z 25 milionów zamówień. Tylko w pierwszym kwartale 2017, Blue Apron zrealizował 4,3 miliona zamówień do około 1 mln 36 tysięcy klientów.

Przychody Blue Apron i tempo rozwoju

Tak duża liczba zleceń przekłada się też na przychody firmy. W 2014 roku firma wygenerowała 77,8 mln USD przychodów, rok później było to już 340,8 mln USD, a cały 2016 rok zakończono… 795,4 mln USD przychodów! W procentach te wyniki wyglądają jeszcze bardziej imponująco – 338% z 2014 na 2015 rok i 133% z 2015 na 2016 r.

Tak wyglądają przychody Blue Apron w mln dolarów za ostatnie dziewięć kwartałów. Tempo jest naprawdę wyśmienite:

Wzrost napędzany olbrzymimi wydatkami marketingowymi

Aby dotrzeć do tego etapu przychodów, Blue Apron musiał rozwiązać wiele problemów logistycznych (dostawcy, realizacja zleceń), ale także stale napędzać pozyskiwanie nowych klientów. Widać to bardzo dobrze w stale rosnących wydatkach marketingowych firmy. Tylko w ostatnim kwartale (Q1 2017) na akwizycję wydano zawrotną kwotę 60,60 mln USD. Dla porównania dwa lata wcześniej wydano „jedynie” 8,37 mln USD.

Wydatki marketingowe podzielone są na trzy główne obszary: system rekomendacji / poleceń dla obecnych klientów, wydatki na media online i wydatki na offline. Najszybciej w skali rocznej rośnie budżet przeznaczany na tę ostatnią sekcję, tak by wychodzić poza odbiorców typowo internetowych.

Strata i przychody generowane na jednego klienta

Tak zawrotne tempo wzrostu niesie za sobą niestety kilka rys na opisywanym, żywnościowym e-commerce. Otóż Blue Apron niemal regularnie notuje stratę. Tylko w ciągu 2 z 9 ostatnich kwartałów firma zanotowała niewielki zysk, a w pozostałych strata sięgała od -7,26 mln USD do nawet -52 mln USD.

Co ciekawe, na stałym poziomie prezentuje się też liczba dolarów wydawanych przez dotychczasowych konsumentów. W ostatnich kwartałach waha się pomiędzy 222 a 272 USD. Średnia wartość zamówienia delikatnie wzrosła – z 57,12 USD w 2015 do 59,40 USD w 2016 roku. Z kolei liczba zleceń na pojedynczego klienta wzrosła w tym okresie z 3,9 do 4,6.

Jak widać, Blue Apron ma już świetnie rozwiązane pozyskiwanie nowych klientów. Tym, co musi poprawić jest zwiększanie przychodów z już istniejącej bazy, ale nie wierzę, że założyciele firmy powiedzieli swoje ostatnie słowo w tym zakresie.

Polski Blue Apron? Warto przyglądać się Just Chopped

Jak to zwykle bywa, kiedy na Zachodzie pojawia się taki projekt jak Blue Apron z tak imponującymi wynikami, w Polsce pojawia się jego odpowiednik. W Poznaniu od początku 2016 roku działa JustChopped. Jego twórcy pozyskali finansowanie od SpeedUp Venture Capital Group. Dzięki temu firma zaczęła dostarczać pierwsze regularne zamówienia mieszkańcom Poznania i Warszawy.

W tej chwili zespół jest w trakcie kampani crowdfundingowej realizowanej za pośrednictwem platformy Beesfund. Poza zebraniem rundy finansowania w wysokości 420 tysięcy złotych, celem akcji jest stworzenie społeczności ambasadorów JustChopped i jednocześnie jej klientów, oraz poszerzenie świadomości marki. Zebrane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój platformy e-commerce, działania komunikacyjne i sprzedażowe, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach. Wszystkie informacje na temat akcji można znaleźć na stronie https://akcja.justchopped.pl.

Oczywiście będziemy dalej przyglądać się rozwojowi tych firm.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #11

Jak co poniedziałek, zapraszamy do lektury jedenastej prasówki e-commerce, z której dowiecie się między innymi, jak zmienia się eBay oraz jak klienci e-sklepów oceniają swoje doświadczenia podczas zakupów. Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej e-mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Alibaba najcenniejszą firmą w Azji


Dzięki ostatniej zwyżce akcji na nowojorskiej giełdzie chiński koncern Alibaba stał się najwyżej wycenianą firmą w Azji, a jej wartość szacowana jest na ponad 360 mld dolarów. Oznacza, to że brand przegonił lidera, koncern Tencent. Warto zwrócić uwagę na to, że Alibaba notowany jest na giełdzie od połowy września 2014 i od razu zapisał się w historii jako jeden z największych debiutów. Cena emisyjna akcji firmy wyniosła 68 USD, osiągnięto wtedy cenę 92,70 USD za akcję, o 36% więcej niż wynosiła cena akcji w IPO. Koncern nie zwalnia i inwestuje w coraz to nowsze rozwiązania oraz platformy. W wielu ruchach Alibaby widać pomysły, które wcześniej pojawiły się u konkurencji, czyli u Amazona.

Sky-Shop.pl poszukuje Resellerów


W ostatnim czasie platforma sklepowa Sky-Shop.pl postawiła na intensywny rozwój. Dlatego marka poszukuje Resellerów do współpracy partnerskiej. Sky-Shop.pl proponuje pracę na intuicyjnym i funkcjonalnym oprogramowaniu oraz korzystne warunki współpracy.

Platforma sklepowa przygotowała korzystny Pakiet Resellerski. Dzięki niemu partner będzie mógł otrzymywać wysokie prowizje za sprzedaż sklepów internetowych i hurtowni B2B, działających na Sky-Shop.pl. Warunki współpracy są przejrzyste. Partner Sky-Shop.pl otrzyma również dostęp do specjalnego panelu resellerskiego, gdzie będzie mógł obserwować zgromadzone przez siebie prowizje. Będzie miał możliwość wypłacenia środków lub przeznaczenia ich na opłacenie dodatkowych usług na platformie. Ponadto marka oferuje dostęp do Pomocy & FAQ oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy. Specjaliści przygotują również materiały promocyjne Sky-Shop.pl, które Reseller będzie mógł pokazywać swoim klientom.

Kogo poszukuje Sky-Shop.pl? Agencji interaktywnych, freelancerów, software house’ów, agencji marketingowych oraz social media, firm IT, firm z branży ecommerce, szkoleniowców e-commerce i innych osób związanych z tą branżą.

Więcej informacji o partnerstwie można uzyskać na info@sky-shop.pl lub pod numerem 12 386 01 30.

eBay zmienia taktykę i wykorzystuje AI, by lepiej trafiać do klientów

Z badań przeprowadzonych przez eBay w USA wynika, że 9 na 10 klientów oczekuje od zakupów personalizacji, a dokładniej – chce produktów, które będą odzwierciedlać ich osobowość lub też pasować do ich „prawdziwego ja”. Dlatego brand postanowił zmienić wygląd strony głównej oraz wykorzystać w personalizacji zakupów sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe. To, jakie mają być nowe zakupy, pokazuje poniższy spot.

Zapraszamy na konferencję eDelivery2017


Konferencja eDelivery 2017 to wydarzenie, które przyciąga nie tylko logistyków, ale też osoby mocno związane z e-handlem. Zeszłoroczna edycja zgromadziła około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. Relację z poprzedniej edycji możecie przeczytać TUTAJ.

IAI S.A chwali się rekordowymi zyskami


IAI dostarcza rozwiązania dla ecommerce, które rozliczane są w modelu SaaS. Spółka notowana na NewConnect zapowiedziała właśnie, że wpłaci inwestorom 12 groszy na każdą akcję, a jak można przeczytać w informacji prasowej, jej przychody nieprzerwanie rosną od 2001 roku i osiągnęły najwyższy w jej historii poziom 18,6 miliona złotych. W komunikacie znajdują się też plany na najbliższą przyszłość, między innymi zwiększenie zatrudnienia oraz wdrożenia rozwiązań nie tylko dla ecommerce.

Prawie 1/5 klientów ma złe doświadczenia z e-sklepami


Według badania przeprowadzonego przez Trusted Shops nie wszystkie zakupy dokonane w sklepach internetowych są dla konsumentów przyjemnymi doznaniami. 17% ankietowanych uważa, że na towar czekało zbyt długo, 15% otrzymało produkt inny niż zamówiony, a 12% miało problemy z kontaktem ze sprzedawcą. 11% ankietowanych przyznało, że towar, jaki do nich dotarł, był uszkodzony, 7% zaś nigdy go nie otrzymało, a pieniędzy, które wpłacili na poczet zakupu, nigdy nie udało się odzyskać. 4% badanych miało problem ze zwrotem i odzyskaniem pieniędzy. Badanie „Podstawy zakupowe online Polaków” zostało przeprowadzone przez ośrodek Kantar Public w okresie od 21 do 26 kwietnia 2017 roku.

Zakupy FMCG w UK


Już prawie 28% brytyjskich domostw chociaż raz zakupiło produkty FMCG online. To najwyższy wynik wśród europejskich krajów. Pod tym względem UK wyprzedza Francję (26,2%), Hiszpanię (24,7%) oraz Portugalię (6,5%). Średnia wartość brytyjskiego koszyka FMCG wynosi 74,09 euro. Klienci spędzają na zakupy tego typu 4,5 razy więcej czasu online niż offline. Warto wspomnieć, że Internet to już 35% całej globalnej sprzedaży produktów FMCG.

morele.net wśród klientów GetResponse

morele.net – jeden z największych sklepów online w Polsce rozpoczyna współpracę z dostawcą usług online marketingowych GetResponse. Sklep zdecydował się powiększyć grono partnerów i powierzył swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej kompleksowe narzędzia do online marketingu i marketing automation.

Według raportu E-commerce Polska 2016, już połowa polskich internautów kupuje online, a większość z nich przy wyborze e-sklepu kieruje się opiniami wystawionymi przez dotychczasowych klientów. Sklep morele.net, obecny na rynku od 2004 roku, jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.

Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Avon, Carrefour czy Polkomtel.

Tesco Now z dostawą przy pomocy robotów


Tesco w Wielkiej Brytanii cały czas poszukuje nowych sposobów dostawy produktów. Tym razem testy przeszły autonomiczne roboty, które mogą dostarczyć produkty w promieniu 5 km od marketu. Są one zabezpieczone przed kradzieżą, w razie problemów mogą nad nimi przejąć kontrolę osoby z Tesco, a klienci mogą śledzić dostawę przy pomocy specjalnej aplikacji. Tesco Now gwarantuje dostarczenie w czasie 1 godziny od momentu złożenia zamówienia. Jednorazowo klienci mogą zamówić maksymalnie 20 produktów z ponad 3 tysięcy dostępnych w tej opcji artykułów, m.in. świeżych warzyw i owoców, mięsa, mrożonek, pieczywa, czy też nabiału. Partnerem Tesco jest start-up kurierski Quiqup, który obsługuje również Whole Foods i Burger Kinga.

Goodman przekroczył 1 mln m2 powierzchni logistycznej dostarczonej w Polsce


Grupa Goodman, deweloper i zarządca nieruchomości logistycznych, dostarczyła w Polsce ponad 1 mln m2 wysokiej jakości powierzchni logistycznej dla polskich i międzynarodowych firm, w tym liderów rynku e-commerce, branż spożywczej, handlowej, logistycznej oraz motoryzacyjnej. Goodman zarządza dziś siedemnastoma centrami logistycznymi w najważniejszych lokalizacjach na magazynowej mapie kraju: Wielkopolsce, Dolnym i Górnym Śląsku, Krakowie, aglomeracjach łódzkiej i warszawskiej oraz na Pomorzu, a także zaznacza swoją obecność na perspektywicznych rynkach, jak np. w Polsce Wschodniej. Wśród klientów firmy znaleźli się między innymi: Amazon Intermarché – Grupa Muszkieterów, Eurocash, Mila S.A., ILS, Gestamp, Valeo, DHL, Kuehne+Nagel i wiele innych.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

GetResponse.pl GetResponse.pl – to kompleksowe narzędzie do online marketingu. Oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii z wykorzystaniem marketing automation, m.in. newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary. Platforma GetResponse jest dostępna w 22 językach i obecnie korzysta z niej ponad 350 000 klientów na całym świecie.


Sky-Shop.pl

Sky-Shop.pl
– intuicyjna i funkcjonalna platforma sklepowa, umożliwiająca otworzenie gotowego sklepu internetowego na abonament. Do tej pory klienci założyli na oprogramowaniu ponad 6 000 e-sklepów. Platforma Sky-Shop.pl została laureatem konkursu Ekomersy 2016.


Furgonetka.pl

Furgonetka.pl 
– to dostawca usług logistycznych dla e-commerce oraz organizator konferencji eDelivery – spotkania dla praktyków branżowych.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #10

Zapraszamy do lektury najnowszej, dziesiątej już „Prasówki e-commerce”, która pojawiła się na naszym portalu. Od dzisiaj nasz cykl będzie też na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej e-mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Dlaczego Amazon otwiera AmazonBooks?


Jeszcze w 2015 roku, kiedy Amazon otworzył pierwszą stacjonarną księgarnię, na rynku pojawiły się pytania, jaki jest cel tego typu działań. Jedna z teorii zakładała, że to sposób na przekonanie nowych klientów, by ci dołączyli do programu Prime. W końcu dzięki temu zapłacą oni taniej za zakupy w księgarni. Oczywiście spekulowano też, że Amazon w swoich placówkach stacjonarnych będzie szczególnie mocno promował swoje gadżety. Okazuje się, że tak nie jest. Podczas wywiadu, który przeprowadzono w czwartek z Jennifer Cast z Amazon Books, padło kilka bardzo ciekawych stwierdzeń.

Jak twierdzi Jennifer, „Książki są sercem firmy”. Przez 20 lat istnienia firmy zaobserwowano wiele zachowań konsumenckich i wynika z nich, że chociaż lubimy robić zakupy online, to jednak najlepszym miejscem na zakup papierowych książek jest po prostu dobra księgarnia. Podczas wywiadu padły jeszcze takie stwierdzenia, jak: „Nie jest misją księgarni, by przekształcać jej klientów w członków programu Prime”. Dodatkowo Jennifer stwierdziła, że oczywiście gadżety Amazona pojawiają się w tych sklepach, ale nie one są kluczowym i najważniejszym towarem, który sklep chce sprzedawać. „Naszą misją jest stworzenie miejsca, w którym klienci odkryją świetne książki”.

Bracia Samwer sprzedają część udziałów w Zalando


Z informacji podanej przez Zalando wynika, że bracia Samwer pozbyli się prawie połowy akcji, których byli posiadaczami. To już kolejny raz, gdy sprzedają oni część swoich udziałów. W tej chwili ich firma inwestycyjna Global Founders ma 4,99% udziałów. Obecnie największą ilość akcji posiada szwedzki Kinnevik, który może pochwalić się 31,7% udziałów.

Sky-Shop.pl wprowadza kreator szablonu sklepu


Platforma sklepowa na abonament Sky-Shop.pl zaprojektowała dla swoich klientów kreator szablonu sklepu. Narzędzie to umożliwia tworzenie grafiki sklepu internetowego w prosty i intuicyjny sposób, za pomocą modułów w technologii Drag&Drop. Użytkownik oprogramowania najpierw wybiera elementy i wzory szablonu, a następnie zarządza nimi w systemie CMS. W łatwy sposób wgra logo, zamieści banery czy wypełni kolumny stopki. Ponadto e-przedsiębiorca ma okazję wykreować elementy call to action, np. opcję zapisu do Newslettera. Klient Sky-Shop.pl może również wybrać kolory oprawy wizualnej witryny.

Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, sklep internetowy stworzony w kreatorze szablonu Sky-Shop.pl dostosowuje się do urządzeń mobilnych. Przeglądanie oferty na małym ekranie smartfona czy tableta stało się jeszcze bardziej intuicyjne. Przyjazny jest również proces składania zamówienia na urządzeniu mobilnym. Rozwiązanie to w perspektywie czasu ma zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w e-sklepach. Kreator szablonu Sky-Shop.pl dostępny jest już dla nowych klientów w cenie abonamentu. Więcej na temat tego narzędzia pisaliśmy TUTAJ.

Amazon przekracza kolejną barierę


30 maja 2017 roku po raz pierwszy w historii za jedną akcję Amazon należało zapłacić ponad 1000 dolarów. To niesamowita kwota, która pokazuje też siłę całej firmy. Amazon wygrał w ten sposób wyścig z Alphabetem (Google), jaki wyceniany jest obecnie na 996 dolarów. Trzeba przyznać, że kwoty te są imponujące.

Poczta Polska wraca z Poleconym eCommerce


Od 1 czerwca ponownie możemy skorzystać z usługi Polecony eCommerce, którą bardzo chwalili sobie sprzedawcy na portalach aukcyjnych oraz małe e-sklepy. Jak mówi Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej: „Po analizie oczekiwań klientów rozszerzyliśmy dotychczasową ofertę o nowe rodzaje pakietów, utrzymując możliwość pakietowego zakupu usługi nadania paczek przez eSprzedającego”. Pakiety będzie można zamawiać poprzez stronę www.ecommerce.poczta-polska.pl. Polecony eCommerce pozwoli wysyłać przesyłki o masie do 1kg z gwarantowanym terminem doręczenia dla Poleconego Priorytet w następnym dniu roboczym (D+1, pod warunkiem nadania do godz. 15.00) oraz dla Poleconego Standard do 3 dni roboczych (D+3).

Walmart przebuduje 400 sklepów


Już od dłuższego czasu wiadomo, że Walmart chce mocno konkurować z Amazonem. Kolejne inwestycje i zmiany pokazują, że amerykański detalista ma pomysł na tę walkę. Przede wszystkim stawia na działania wielokanałowe oraz wzmocnienie doświadczeń zakupowych konsumentów. Przebudowa sklepów ma między innymi ułatwić odbiór zamówień klientom składającym je online i wybierającym odbiory osobiste. Strefy pick-up zostaną przeniesione do przedniej części sklepu, gdzie pojawią się też strefy wypoczynku dla oczekujących. Docelowo ma też zwiększyć się ilość świeżych produktów ekologicznych dostępnych w sklepie. Obecnie Walmart umożliwia odbiór zakupów w systemie click and collect w 670 lokalizacjach. Dlaczego sieć inwestuje w to rozwiązanie? Z tego powodu, że przy standardowej dostawie do klienta jej koszt to około 5 dolarów, a w przypadku odbioru w sklepie kwota ta wynosi jedynie 75 centów. Walmart poinformował też o 63% wzroście sprzedaży internetowej w USA w I kwartale 2017 roku. Są to dane mierzone rok do roku.

Zapraszamy na konferencję eDelivery2017


Konferencja eDelivery 2017 to wydarzenie, które przyciąga nie tylko logistyków, ale też osoby mocno związane z e-handlem. Zeszłoroczna edycja zgromadziła około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. Relację z poprzedniej edycji możecie przeczytać TUTAJ.

Czas early birds trwa do połowy czerwca, co oznacza, że wciąż można kupić bilety w najniższej cenie (249 zł). Dodatkowo dla wszystkich sklepów internetowych jest stała zniżka -20% od ceny wyjściowej.

Lubimy porównywać produkty w Internecie


Z raportu zachowań konsumentów pt. „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku” przygotowanego przez Comarch wynika, że zakupy online w Polsce stały się powszechne, a w Internecie kupujemy wszystko: od odzieży, przez sprzęt RTV i AGD, kosmetyki, meble, narzędzia. W raporcie tym przeczytamy między innymi, jakie kategorie produktów kupowane są przez rodzimych konsumentów najchętniej.

Badanie przeprowadzone zostało przez Comarch i Kantar TNS w Polsce oraz w pięciu krajach europejskich: Anglii, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech. Na pytania odpowiedziało łącznie trzy tysiące respondentów. Jedną z ważnych informacji, jakie pozyskujemy z dokumentu, jest to, że sklepy internetowe są też dla nas źródłem informacji o produktach.

Najchętniej w sieci nabywamy sprzęt RTV i AGD. 33% respondentów przyznaje się do kupowania w ten sposób pralek, lodówek i odkurzaczy, 31% nabywa sprzęt TV i Hi-Fi. 19% ankietowanych, robiąc zakupy, nie przeprowadza wcześniejszego rozeznania, a 14% najpierw szuka opinii na temat produktów. Raport pokazuje, że z zakupami przenosimy się do sieci.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

GetResponse.pl GetResponse.pl – to kompleksowe narzędzie do online marketingu. Oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii z wykorzystaniem marketing automation, m.in. newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary. Platforma GetResponse jest dostępna w 22 językach i obecnie korzysta z niej ponad 350 000 klientów na całym świecie.

 
Sky-Shop.plSky-Shop.pl – intuicyjna i funkcjonalna platforma sklepowa, umożliwiająca otworzenie gotowego sklepu internetowego na abonament. Do tej pory klienci założyli na oprogramowaniu ponad 6 000 e-sklepów. Platforma Sky-Shop.pl została laureatem konkursu Ekomersy 2016.

 
Furgonetka.plFurgonetka.pl  – to dostawca usług logistycznych dla e-commerce oraz organizator konferencji eDelivery – spotkania dla praktyków branżowych.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)