C&A z wydzieloną sekcją w ramach Ceneo Moda

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Znana marka odzieżowa C&A rozpoczęła współpracę z serwisem Ceneo.pl. Efektem działań obu firm jest obecność ponad 13 tys. produktów z kolekcji C&A w pasażu handlowym Ceneo Moda (link do działu), który powstał w lutym 2011 roku.

Przed wprowadzeniem sekcji Moda, ubrania na Ceneo prezentowane były w tradycyjnym modelu porównywarki. Nie było to jednak idealne rozwiązanie, gdyż użytkownicy nie kupują ubrań w taki sam sposób jak laptopy czy telefony komórkowe. W tej branży najważniejsze są dobrej jakości zdjęcia produktów i szczegółowe tabele rozmiarów. Dlatego też Ceneo stworzyło specjalny pasaż modowy. Moda Ceneo wyróżnia się nie tylko szatą graficzną, ale i sposobem nawigowania po serwisie. Użytkownicy otrzymali szereg udogodnień, dzięki którym przeglądanie ubrań i obuwia jest proste i przyjemne. Przykładowo kupujący ma możliwość doboru garderoby korzystając z parametrów takich jak: rozmiar, kolor a nawet fason.

O tym, jak wielką popularnością cieszy się sprzedaż ubrań przez Internet, świadczą wyniki badań, jakie na zlecenie Ceneo, we wrześniu 2011 roku przeprowadziła firma IMAS. W ankiecie zapytano użytkowników między innymi o to w jakich branżach dokonują zakupów przez Internet. Okazało się, że prawie 2/3 respondentów przynajmniej raz kupiła odzież, obuwie i dodatki.

Radosław Tyszko z Ceneo także uważa, że sprzedaż ubrań przez Internet to przyszłość: „Rynek e-commerce w Polsce zmienia się bardzo dynamicznie, Polacy od lat w sieci szukają sprzętu AGD, RTV, telefonów czy komputerów, ale od jakiegoś czasu widać też znaczące ożywienie na rynku odzieży i obuwia. Duże sieci handlowe, które do tej pory można było znaleźć w tradycyjnych galeriach handlowych, zakładają sklepy internetowe. Pasaż modowy Ceneo to dobre miejsce by rozpocząć swoją przygodę z e-commerce ze względu na imponującą liczbę użytkowników, którzy każdego miesiąca odwiedzają serwis.”

W serwisie Moda Ceneo zdecydowanie większą popularnością cieszą się ubrania damskie. Tak zwane „kobiece” sekcje są 4-krotnie częściej odwiedzane niż sekcje „męskie”. Prawdziwe hity sprzedażowe to suknie i sukienki, a także damskie buty. Stale rośnie także liczba sklepów umożliwiających dokonywanie tego typu zakupów. Dla przykładu na początku 2012 na Ceneo swoją
ofertę prezentowało 230 sklepów z branży odzieżowej, dzisiaj jest już ich niemal 400. Są to między innymi: Halens, Troll, Diverse, Top Secret, Wólczanka, Vistula Wittchen, czy Diverse. Na początku marca do grona tego dołączyła marka C&A.

Źródło: Ceneo

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę