Ceneo.pl odpowiada na anonimowy e-mail

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 17 listopada 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Zgodnie z zapowiedziami otrzymaliśmy od przedstawicieli Ceneo.pl oficjalne stanowisko w sprawie anonimowego e-maila, który trafił dzisiaj do sklepów internetowych (patrz poniższy wpis Sprzedawcy otrzymują „dziwne” e-maile na temat Ceneo.pl):

Drodzy Państwo!

Dzisiaj w nocy anonimowa osoba rozesłała maila, który narusza dobre imię firmy Ceneo. W związku z tym pozwalamy sobie na słowo komentarza w tej sprawie.

Ceneo zawsze informuje swoich Klientów o celu wprowadzanych produktów. Istotą „Zaufanych Opinii” jest zwiększenie zaufania Kupujących w do e-zakupów, co przekłada się na wzrost sprzedaży w Sklepach uczestniczących w Programie. Dane, które otrzymujemy tą drogą wykorzystywane są tylko i wyłącznie do wysyłania ankiet oceniających sklepy. Ceneo nie może i nie wykorzystuje tych informacji w inny sposób.

„Kup na Ceneo” jest dodatkową formą dokonywania zakupów. Daje Użytkownikom wygodę i bezpieczeństwo, a Sklepom opłacone zamówienia do realizacji. Obie strony na tym korzystają. To nie znaczy, że Ceneo rezygnuje z porównywania cen. Zarówno Użytkownicy, jak i Sklepy mają możliwość wyboru, która forma jest dla nich lepsza.

Informujemy także, że podjęte zostały już odpowiednie działania mające na celu ustalenie nadawcy maila (który sam nie zechciał się podpisać), a także kroki prawne mające na celu ochronę dobrego imienia Ceneo.pl.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!