Ceneo.pl przedstawia ranking najlepiej ocenianych sklepów

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 14 października 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Z badań przeprowadzonych dla Ceneo.pl przez IMAS International wynika, że 92,77% internautów dokonało przynajmniej raz zakupów przez Internet. Mimo różnych opinii, kupowanie w sieci jest bezpiecznie, należy jedynie podejść do nich z rozwagą. W celu promowania bezpieczeństwa zakupów on-line porównywarka cen Ceneo.pl już po raz drugi wskazała te sklepy, które w ramach programu „Zaufane Opinie” uzyskały najlepsze oceny od kupujących.

Wraz z rankingiem sklepów został opublikowany obszerny raport „Zaufanie jako podstawa rozwoju handlu internetowego”. W raporcie zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w lipcu 2011 wśród osób kupujących w Internecie, oraz wśród e-sklepów.

„Z naszych badań wynika, że internauci podchodzą rozważnie do kwestii bezpieczeństwa transakcji, a sklepy, z którymi współpracujemy, dokładają wielu starań, aby dać swoim klientom jak najlepszą obsługę” – mówi Joanna Bilińska, Dyrektor Działu Bezpieczeństwa i Wsparcia Biznesu – „Kupując w sklepach internetowych należy oczywiście zwracać uwagę na opinie na temat sprzedającego. Właśnie w celu dostarczenia wiarygodnych i rzetelnych opinii w 2009 roku wprowadziliśmy program »Zaufane Opinie«. Na podstawie ankiet wypełnionych przez kupujących powstał nasz ranking.” – dodaje.

Sklepy zostały podzielone na 6 kategorii, pierwsze miejsca przypadły sklepom:

  • Elektronika użytkowa – Redcoon.pl
  • Motoryzacja – Opona.pl
  • Multimedia – Madbooks.pl
  • Styl życia – Happytime.com.pl
  • Świat komputerów i gier – 3kropki.pl
  • Zdrowie i uroda – Perfumeria.pl

Pod uwagę zostały wzięte m.in. jakość obsługi klienta, ocena dostawy towaru czy procent kupujących polecających innym zakupy w danym sklepie. Ranking powstał na podstawie 140 tysięcy ankiet wypełnionych przez kupujących w ramach programu Zaufane Opinie od stycznia do września 2011 roku.

Partnerami raportu są: Bankier.pl, CITEAM, PayU, ecommerce.edu.pl, allegro oraz IMAS International. Patronat nad wydarzeniem objęły tygodnik POLITYKA oraz IAB.

Raport „Zaufanie jako podstawa rozwoju w handlu internetowym” można pobrać pod tym linkiem (w raporcie znajduje się ranking sklepów).

Szczegółowa punktacja w rankingu została udostępniona pod tym adresem.

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!