Ceneo wprowadza rekomendacje produktów

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 1 marca 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Serwis Ceneo.pl wprowadził spersonalizowany system rekomendacji produktów. Na kartach produktu Ceneo pojawiły się specjalne boksy z wybranymi ofertami, które mogą zainteresować kupującego. Propozycje dobierane są dla każdego odwiedzającego witrynę z osobna.

Rekomendacje są narzędziem coraz chętniej wykorzystywanym w e-commerce. Ich zadanie polega na proponowaniu użytkownikowi ciekawych ofert zakupowych. Bardzo ważne jest jednak, aby dobrane produkty spełniały oczekiwania użytkownika i były przydatną podpowiedzią, a nie tylko kolejnym boksem reklamowym w serwisie.

„Rekomendacje produktów mają coraz większe znaczenie w e-commerce. Sklepom internetowym pomagają zwiększyć sprzedaż, a użytkownikom zaoszczędzić czas przeznaczony na poszukiwanie produktów” – mówi Paweł Kowalski, Dyrektor Zarządzający Ceneo Technologie – „Aby mogły dobrze spełniać swoją funkcję, mechanizm dobierania produktów do boksów musi być odpowiednio skonstruowany. W Ceneo stworzyliśmy zaawansowany algorytm dobierający produkty między innymi na podstawie wcześniejszych zachowań konsumenckich danego użytkownika” – dodaje.

Boksy z rekomendowanymi produktami znajdują się na każdej stronie produktu w Ceneo tuż pod listą ofert sklepowych.

Rekomendacje Ceneo

Źródło: Ceneo.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!