eKomercyjnie.pl

CloudShipping.pl – nowatorski system do zarządzania przesyłkami

cs-logo CloudShipping.pl to nowatorski system do zarządzania kurierskimi przesyłkami krajowymi i międzynarodowymi dla każdego. To znakomite rozwiązanie dla konsumentów oraz przedstawicieli biznesu. CloudShipping.pl to nie tylko porównywarka cen kurierów. W zależności od potrzeb pozwoli zamówić kuriera osobie indywidualnej, zarządzać umowami kurierskimi małym i średnim firmom oraz rozwinąć działalność brokera kurierskiego.

CloudShipping.pl to nowatorski system do zarządzania kurierskimi przesyłkami krajowymi i międzynarodowymi dla każdego. To znakomite rozwiązanie dla konsumentów oraz przedstawicieli biznesu. CloudShipping.pl to nie tylko porównywarka cen kurierów. W zależności od potrzeb pozwoli zamówić kuriera osobie indywidualnej, zarządzać umowami kurierskimi małym i średnim firmom oraz rozwinąć działalność brokera kurierskiego.

CS Ekran

CloudShipping.pl to prawdziwa rewolucja w logistyce przesyłek krajowych i międzynarodowych. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i długoletniemu doświadczeniu w branży kurierskiej stworzyliśmy doskonałe narzędzia do zamawiania kurierów. Szczególnie zadowoleni powinni być przedstawiciele średnich i dużych firm. Dzięki chmurze mogą przenieść swoje kontrakty kurierskie w jedno miejsce mogąc je porównywać między sobą i decydować z której umowy skorzystać przy wysyłce paczki, ale to nie wszystko. Mogą również porównać swoje umowy z cenami proponowanymi przez pośredników kurierskich tzw. brokerów i zdecydować czy wybrać swojego kuriera czy kupić usługę w innej firmie. Niezależnie od tego, na którą usługę zdecyduje się kupujący wszystkie transakcje zachowane są w jednym miejscu – na koncie klienta. Oznacza to, że w momencie zmiany kuriera czy brokera kurierskiego klient zachowuje pełną historię zamówień, płatności czy ważną w dzisiejszych czasach książkę adresową. Zmiana kuriera czy pośrednika odbywa się bez opuszczania strony internetowej i dostępu do konta, a co najważniejsze, bez utraty danych.

Porównywarek kurierskich jest wiele, ale funkcje i możliwości CloudShipping.pl czynią ją wyjątkową. Rola zwykłej porównywarki kończy się na zaprezentowaniu ceny szacunkowej i przeniesieniu klienta do strony docelowej brokera kurierskiego. To powoduje, że klient musi wprowadzić wszystkie dane dwukrotnie, a czasem więcej niż w porównywarce. Dochodzi wtedy do rozbieżności cen. W CloudShipping.pl klient porównuje i od razu decyduje o zakupie usługi. Zaprezentowana cena jest ustalona i może przystąpić do wypełnienia danych nadawcy i odbiorcy i od razu opłacić zamówienie poprzez płatności online na rzecz firmy oferującej wybraną usługę.

cs

Funkcji w CloudShipping.pl jest na tyle dużo, że praktycznie każdy dostosuje je do swoich potrzeb. Wszystkie opcje zostały podzielone na 3 wygodne pakiety:

  • Konto standard dla klientów indywidualnych i małych firm całkowicie darmowe,
  • Konto biznes dla firm posiadających umowy z kurierami,
  • Konto broker dla pośredników kurierskich.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.cloudshipping.pl

Autor wpisu

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Sprzedajesz w Internecie? PlusIT pomoże Ci zaoszczędzić czas i pieniądze

cs-logo PlusIT jest platformą, której zadaniem jest ułatwianie zarządzania sprzedażą online. Dzięki szeregowi zaawansowanych funkcji umożliwia usprawnienie procesów związanych z prowadzeniem sklepu w Internecie. Dzięki PlusIT możliwe jest kontrolowanie sprzedaży i zamówień z jednego miejsca efektywniej, taniej i szybciej.

Wiemy jak uciążliwy jest proces pobierania listy produktów od dystrybutorów i jak dużo czasu należy poświęcić by przygotować jednolitą ofertę. PlusIT integruje się z  dystrybutorami takimi jak: AB, ABCData, Action, Incom i automatycznie łączy pozycje w Twojej ofercie. PlusIT pozwala w łatwy sposób importować listę produktów, faktur i kontrahentów, a także eksportować zamówienia.

Wszystkie zamówienia w jednym miejscu. PlusIT pozwala zarządzać zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży, zmieniać ich stany i być cały czas na bieżąco. Zamówienia mogą być zintegrowane między innymi ze sklepem i Allegro.
PlusIT oferuje możliwość automatycznego generowania faktur dla zamówień, ponadto jest w pełni zintegrowany z Subiektem GT Sfera skąd faktury mogą zostać zaimportowane.

Generowanie listów przewozowych, pełna integracja z UPS to tylko niektóre możliwości jakie oferuje PlusIT w zakresie zarządzania wysyłką. Ergonomiczny i funkcjonalny interfejs pozwala na szybkie i efektywne obsłużenie procesu wysyłania zamówień klientów.

W prosty sposób z poziomu panelu zarządzania produktami można wystawiać aukcje i zarządzać nimi. Plus IT pozwala również na publikowanie aukcji na Allegro.

Kontroluj swoją sprzedaż za pomocą raportów i analiz. dowiedz się jak zamawiają Twoi klienci, jaka jest średnia wartość zamówień w poszczególnych miesiącach, które kanały sprzedaży przynoszą lepszy zysk w określonym czasie. Przeprowadź analizę wartości sprzedaży i ilości zamówień.

Plus IT dostępny jest w czterech pakietach cenowych rozpoczynających się od 49 zł w skali miesiąca. Bardziej wymagający użytkownicy mogą otrzymać pakiet Custom, w którym maja możliwość korzystania ze wszystkich funkcjonalności, jakie oferuje platforma PlusIT. Pakiety cenowe zapewniają uzytkownikom elastyczność i dopasowanie usługi do własnych potrzeb.

Nie czekaj i sprawdź PlusIT na www.plusit.pl

 

footerue_1

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Startuje Akademia Ecommerce – darmowe centrum wiedzy o ehandlu

shoplo-logoKilka dni wystartowała Akademia Ecommerce Shoplo – miejsce, w którym każdy e-sprzedawca za darmo uzyskuje dostęp do materiałów od największych specjalistów sprzedaży internetowej. Tylko teraz, w jednym miejscu, e-przedsiębiorcy znajdą setki artykułów nt. marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, aspektów prawnych i wszelkich innych praktycznych porad nt. prowadzenia sklepu online. Ponadto, w ramach Akademii dostępne będą także liczne ebooki, whitepapery i video-porady oraz będzie możliwość zapisania się na darmowe kursy i webinary nt. esprzedaży.

Więcej niż blog

Akademia Ecommerce to więcej niż blog czy portal o tematyce sprzedaży online – tylko tutaj e-sprzedawca znajdzie całą bazę materiałów, poczynając od artykułów i whitepaperów, przez case studies, kończąc na ebookach czy video-poradnikach. Wszystkie materiały przygotowane są przez najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie – wliczając w to prezentacje Google, PayPala czy GetResponse, dostępne dla e-przedsiębiorców zupełnie za darmo. Co więcej, treści opracowywane są pod kątem rożnego stopnia zaawansowania, dzięki czemu każdy znajdzie tam wskazówki dla siebie – niezależnie, czy dopiero zaczyna w ecommerce, czy jest doświadczonym sprzedawcą.

Poza możliwością dostępu do gotowych materiałów, w ramach Akademii każdy może posłuchać i porozmawiać z największymi specjalistami ecommerce dzięki bezpłatnym webinarom. Pierwszy z nich odbędzie się już 20.11 i będzie dotyczył zmian w prawie ecommerce. Oprócz webinarów, prowadzone będą także darmowe mailowe kursy edukacyjne, podczas których uczestnicy będą cyklicznie otrzymywać kolejne lekcje na dany temat, bezpośrednio na swoją skrzynkę e-mail (premiera pierwszego kursu nt. Google Analytics już w grudniu!).

To, co wyróżnia Akademię Shoplo to również dostęp do wiedzy wprost od praktyków ecommerce – a więc osób posiadających własne sklepy, które skutecznie sprzedają. W ramach serii wywiadów uczestnicy Akademii dowiedzą się, jaki jest ich przepis na sukces oraz co mogą zrobić, aby go powtórzyć. Poznają także wskazówki od innych przedsiębiorców związanych z ebiznesem, którzy zdradzą, jak rozwijać własną działalność gospodarczą.

Akademia została przygotowana w technologii RWD, dzięki czemu edukacja jest możliwa z poziomu każdego urządzenia, 24h na dobę, gdziekolwiek jesteś. akademia.shoplo.com

akademia-shoplo

Wszystko, aby sprzedawać więcej

Skąd wziął się pomysł na Akademię? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com, Mając na co dzień kontakt z właścicielami e-sklepów, zauważyliśmy, że największym problemem w rozkręceniu biznesu jest dla nich brak wiedzy. E-przedsiębiorcy nie wiedzą, jak przyciągnąć ruch do sklepu czy jak powinien wyglądać jego regulamin Postanowiliśmy więc dostarczyć im niezbędnej wiedzy, aby mogli skutecznie sprzedawać w sieci. Tak też się stało – w ramach Akademii sprzedawcy internetowi znajdą materiały dotyczące wszystkich aspektów związanych z ecommercem – od prawa i logistyki, przez marketing, generowanie sprzedaży i promowanie sklepu, po aspekty prawne, UX i analitykę.

Otwarcie Akademii Ecommerce idealnie wpisuje się w nową strategię Shoplo.com jako kompleksowego narzędzia do e-sprzedaży. Platforma, poza możliwością otworzenia własnego sklepu, swoim klientom oferuje także inne, komplementarne usługi jak: fulfillment, wsparcie sprzedaży dzięki promocji w Shoplo Market oraz narzędzia do multichannel’u. Teraz, do tego pakietu dołączy kolejny element – edukacja – aby każdy, nawet zupełnie początkujący, mógł od zaraz zacząć sprzedawać w sieci.

Zapisz się do Akademii: akademia.shoplo.com

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)