eKomercyjnie.pl

Dlaczego przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na sprzedaż B2B?

Mogłoby się wydawać, że biznes nastawiony na klienta detalicznego jest bardziej przystępny, można nawet powiedzieć, że bardziej zrozumiały dla wielu osób. Nietrudno zgadnąć dlaczego. Model business to customer to coś, czego doświadcza każdy z nas na co dzień. Znamy ten model, nie obawiamy się go. Czy to idziemy rano po pieczywo, czy kupujemy najnowszy model butów znanej marki. Patrząc z boku, sprzedaż B2B wydaje się być nieco owiana nutką tajemnicy, niedostępna, nieprzyjemna dla oka, tak jakby mało dbało się o klienta samego w sobie, a jedynie firmę, która przynosi nam zysk.

Jednakże w kręgach przedsiębiorczych, sprzedaż B2B zaczyna zdobywać inną reputację – jako rynek pełen lojalnych, zainteresowanych i wydających duże kwoty klientów. Ku zaskoczeniu wielu firm B2C, czasem okazuje się, że wystarczy jeden mały krok od stania się odnoszącymi sukcesy firmami, zajmującymi się również sprzedażą B2B.

Mniejsza konkurencja

Pośród wielu powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na zmianę, jest ten najzwyczajniejszy w świecie – nigdy wcześniej nie było trudniej sprzedawać w modelu B2C. Potencjalni klienci są zarzucani reklamami z każdej możliwej strony. Między firmami prowadzona jest batalia – kto zostanie na placu bitwy i wypromuje swoją markę – zyskuje więcej klientów. Problem w tym, że raz zdobyty klient niekoniecznie wróci do sklepu, ponieważ jego zapotrzebowanie na razie jest zaspokojone. A nawet jeśli wróci w niekrótkim czasie, to najprawdopodobniej nie wygeneruje zbyt dużego przychodu dla firmy.

Trochę inaczej jest w relacjach B2B. Jest cena, jest budżet, jest zakup hurtowy. To oznacza, że nie potrzeba miliona konsumentów, żeby odnieść zysk, a idąc dalej – sukces na rynku. Dzieje się tak dlatego, że klient biznesowy ma zazwyczaj stałe zapotrzebowanie na kolejne dostawy wcześniej zamówionych produktów, a jeśli za pierwszym razem i wszystkimi kolejnymi jest zadowolony – wróci ponownie.

Oczywiście w każdym modelu sprzedaży ważna jest także kwestia konkurencji, która wzrasta z roku na rok, miesiąca na miesiąc, a nawet z dnia na dzień. Warto jednak spojrzeć na pozytywny aspekt dużej konkurencji, jakim jest napędzanie rozwoju przedsiębiorstw. W końcu, żeby zadowolić klientów i wyróżnić się na tle innych dystrybutorów, czy producentów, trzeba stale poszukiwać nowych innowacji, usług oraz produktów.

Przewidywalne wpływy i systematyzacja pracy

Klient detaliczny raz jest, a raz go nie ma. Wprowadzanie programów lojalnościowych na pewno pozwala utrzymać jakąś część klientów przy konkretnej marce. Światowe brandy B2C na pewno nie muszą się martwić o ruch w sklepie. Co jednak z tymi średnimi lub małymi przedsiębiorstwami, które nie są tak popularne na rynku? Sprzedaży detalicznej nie da się zaplanować – klient albo kupi albo nie kupi, produkt albo się przyjmie albo nie. Tylko jak zaplanować przyszłość w swojej firmie jeśli nie wiemy, czy za miesiąc będziemy mieć fundusze na jej dalszy rozwój?

W przypadku modelu business to business, partnerzy podpisują kontrakty. Jeśli są zadowoleni ze współpracy, kontrakty są długoterminowe. Umożliwia to planowanie budżetu na najbliższe miesiące, czy nawet lata. Personalnie, dla właścicieli firm oznacza to również pewien rodzaj spokoju, że z miesiąca na miesiąc nie zabraknie funduszy na poprawne ich funkcjonowanie. Co za tym idzie, procesy zachodzące na co dzień w firmie mogą zostać łatwiej usystematyzowane. Wiedząc jakie będą przychody w najbliższym czasie oraz znając ilości konkretnego towaru, który klient zamawia, można łatwiej zarządzać logistyką w firmie. Magazynowanie, planowanie dostaw, pakowanie i wszystkie podobne procesy mogą zostać zaplanowane, dzięki czemu firma będzie pracować wydajniej.

Twoje narzędzie w firmie klienta

Klienci detaliczni często mają możliwość zapisania się do klubu danej marki. Mogą otrzymywać specjalne zniżki i zbierać punkty. Nie deklarują oni jednak ilości zamawianych towarów. Co więcej, ich codzienna praca nie polega na dystrybucji asortymentu marki.

Przedsiębiorstwa B2B generują przewagę konkurencyjną, wprowadzając swoje narzędzia do firm klientów. Operując na jednym systemie, składając zamówienia, dokonując płatności, przeglądając oferty, mają ułatwioną współpracę. Po wprowadzeniu takiego narzędzia, klienci przyzwyczajają się do niego. Znają je, wiedzą jak z niego korzystać, więc często po prostu przy nim zostają. Ciężko im zrezygnować z takiego systemu i przerzucić się na inny.

Sprzedaż B2B nie jest jednak dla wszystkich. Przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu tego modelu do swojej firmy warto zadać sobie pytanie, czy produkt ma potencjał sprzedażowy w modelu B2B. Trzeba też zastanowić się, czy firma posiada wystarczające zasoby by rozpocząć sprzedaż w tym modelu oraz dysponuje niezbędnymi narzędziami. Choć do niedawna systemy sprzedażowe online dla obu modeli były wyposażone w inne rozwiązania, różnice te zaczynają się zacierać. Dlatego właśnie, systemy skierowane do sprzedaży B2B przejmują powoli cechy tych drugich, przykładając szczególną uwagę do customer experience.

Odpowiedzi na pytanie “dlaczego przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na sprzedaż B2B?” są więc trzy. Po pierwsze, rynek B2B oznacza inny rodzaj konkurencji – stali klienci składają większe zamówienia i gdy są zadowoleni – wracają. Po drugie, wpływy są bardziej przewidywalne, dzięki czemu można zaplanować budżet na kolejne miesiące oraz usystematyzować procesy logistyczne. A po trzecie, udostępniając swoje narzędzie klientowi B2B, ułatwia się współpracę między firmami.

Aleksandra Jędruch
PR & Marketing Specialist w i-systems.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy rozwijające sprzedaż B2B. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak FASHION HOUSE Group, 5.10.15., Big Star, Golden Rose, Hendi, SCA, Monnari, KARE Design, New Balance Poland, R-GOL, RunColors, czy Sugarfree.

Autor wpisu

1 komentarzy do tekstu

  1. Handel B2B jest dużo bardziej przewidywalny. Warto tworzyć i testować rozwiązania go wspierające.

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Prasówka e-commerce #19

Zapraszamy do lektury dziewiętnastej prasówki e-commerce, w której przeczytacie o wyjątkowych wynikach Shopify oraz Blika, który staje się naprawdę popularny w naszym kraju. Dodatkowo wspominamy o e-paragonach, a także o kolejnych zmianach wprowadzanych na Allegro.

Prenumeruj nasz newsletter!

Nasz cykl jest także na bieżąco przekazywany do wszystkich subskrybentów newslettera – spodziewajcie się wiadomości od eKomercyjnie.pl co tydzień w swojej mailowej skrzynce odbiorczej. Jeżeli jeszcze nie jesteś prenumeratorem newslettera, to możesz zapisać się tutaj.

Polacy zrealizowali Blikiem w I połowie 2017 r. prawie 13 mln transakcji

13 milionów transakcji zrealizowanych przy pomocy Blika, a to wszystko w ciągu 6 miesięcy. Co więcej, drugi kwartał, w stosunku do pierwszego, wskazuje na 21 proc. wzrost. Czy Polacy zakochali się w Bliku?

W drugim kwartale 2017 roku Polacy zapłacili Blikiem za zakupy w Internecie ponad 4,2 mln razy, a w sklepach stacjonarnych – 500 tys. razy. Z bankomatów wypłaciliśmy gotówkę 1,9 mln razy i dokonaliśmy 335 tys. przelewów na numer telefonu. Łącznie: 6,9 mln transakcji, czyli ok. 76 tysięcy dziennie.

Blik najbardziej dynamicznie rozwija się w e-sklepach. Płatności w Internecie, zarówno przez strony www, jak i przez aplikacje mobilne, stanowią ok. 61 proc. wszystkich transakcji Blik. Średnia kwota transakcji to 81 zł za zakupy w Internecie, 300 zł wypłaty z bankomatu, 48 zł za zakupy w sklepie stacjonarnym.

Blik dostępny jest dla klientów Alior Banku, Banku Millenium, Banku Zachodniego WBK, ING, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe. Swoim zasięgiem objął 4,5 mln użytkowników w Polsce. Niedawno Blik rozszerzył swoją funkcjonalność o możliwość wpłacania gotówki we wpłatomatach.

Jak szybko i bezpiecznie wysłać przesyłkę międzynarodową?

Badania DPDgroup Barometr E-shopper, przeprowadzone przez TNS Kantar, wykazały, że handel transgraniczny jest coraz popularniejszy w Europie. Już ponad połowa konsumentów przynajmniej raz dokonała zakupów w zagranicznym e-sklepie. Dostrzegając ten trend, przedstawiciele polskiego sektora e-commerce coraz odważniej kierują swoją ofertę również poza granice naszego kraju.

Przedsiębiorstwa potrzebują solidnego partnera, który zapewni nie tylko szybkie i bezpieczne doręczenia w każde miejsce na świecie, lecz także pomoże uporać się z formalnościami wymaganymi w międzynarodowym e-handlu. DPD Polska ma w swojej ofercie zarówno rozwiązania dla dużych graczy o ugruntowanej pozycji rynkowej, jak i dla mniejszych firm, które dopiero wchodzą na zagraniczne rynki. Proponuje przesyłki w transporcie drogowym, lotniczym oraz usługę dostawy palet, a także wygodną formę rozliczeń w postaci abonamentu. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Shopify z wysokimi wynikami

Ogłoszone przez Shopify wyniki za drugi kwartał 2017 roku jasno pokazały, jak duży wzrost zanotowała firma. Jej przychody wzrosły o 75% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. O 83% wzrósł także zysk brutto spółki. Opłaty abonamentowe to teraz 71,6 miliona dolarów, co spowodowane jest ogromny wzrostem zainteresowania platformą przez e-sprzedawców, których ilość obecnie wynosi ponad 500 tysięcy. Obecnie z platformy korzystają osoby ze 175 krajów. Warto wspomnieć, że już 131 milionów klientów kupiło zakupów w sklepach na tej platformie, a podczas akcji Black Friday i Cyber Monday wygenerowali łącznie 100,000 dolarów na każdą minutę sprzedaży.

Sklepy autonomiczne – przyszłość handlu czy atrakcyjna zabawka?

Kolejne projekty sklepów autonomicznych, czyli takich, w których klient sam, bez ingerencji obsługi, może robić zakupy, coraz śmielej pojawiają się w kolejnych punktach na świecie. Współpraca technologiczna, połączona z operatorami handlowymi, dała możliwość wprowadzenia nowego konceptu sklepu.

Alibaba, Amazon, 7-Eleven, Wheelys, czy BingoBox testują rozwiązania sklepu autonomicznego z bezobsługową strefą kas. Co ciekawe, najodważniejsi w tej awangardzie są Chińczycy – to tam mamy już trzeci koncept tego rozwiązania, który, nie ma co ukrywać, wynosi handel na zupełnie inny poziom. To po prostu postęp technologiczny. Tao Cafe, placówka Alibaby, została otwarta w Hangzhou. Zastosowano tam szereg technologii, między innymi kody QR, które skanowane są przy wejściu. Dodatkowo wprowadzono rozwiązania służące do rejestrowania pozycji klientów i towarów. Należy podkreślić również to, że jednorazowo w sklepie może przebywać 50 osób (sklep ma powierzchnię 200 mkw). Pierwsze testy, trwające 5 dni, miały pomóc wykryć błędy na etapie zliczania koszyka i uiszczania płatności. Błąd pojawiał się w co tysięcznej transakcji, nie rejestrując prawidłowo zakupionego towaru. Odnotowano także bardzo nieliczne (na poziomie 0,02 proc.) przypadki błędnej identyfikacji klienta.

Jeśli chodzi o inne placówki, to sieć handlowa Cheers otworzyła w Singapurze swój pierwszy sklep bez obsługi i bez możliwości płacenia gotówką. Przed rozpoczęciem zakupów należy pobrać aplikację Shop It Yourself i zarejestrować się w usłudze. Kod QR pozwala wejść do placówki, a w sklepie klienci wybierają produkty, skanują kody i płacą w samoobsługowym systemie. Nad bezpieczeństwem pracuje 10 kamer.

Koncept BingoBox oparty jest na aplikacji WeChat, która jest popularnym w Chinach komunikatorem. Konsumenci skanują kody kreskowe i płacą za pośrednictwem telefonu. Kamera sprawdza, czy klient wynosi tylko te produkty, za które zapłacił. Z kolei sieć 7-Eleven uruchomiła placówkę testową, w której zastosowano najnowocześniejsze technologie i innowacje. Kolejny krok do sklepów bez personelu.

E-paragony zgodnie z harmonogramem? Resort finansów zapewnia, że zdąży z rozporządzeniem

Tak zwane e-paragony mają zostać wprowadzone 1 stycznia 2018 roku. Ministerstwo Finansów ciągle pracuje nad treścią nowych przepisów.

Według rozporządzenia kasy rejestrujące (tzw. kasy online) muszą raportować transakcje zarejestrowane na tych urządzeniach do centralnego systemu informatycznego MF. W ten sposób mają przekazywać automatycznie dane, które dotyczą raportów fiskalnych dobowych, paragonów fiskalnych, paragonów fiskalnych anulowanych oraz faktur i faktur anulowanych od czasu poprzedniego przekazu danych.

Kasy mają używać domyślnego przekazu danych, nie rzadziej, niż co 2 godziny. Harmonogram ma być zdalnie konfigurowany w ustawieniach kasy, zgodnie z protokołem komunikacyjnym.

Koniec programu Standard Allegro, w jego miejsce Super Sprzedawca z wyższymi wymogami

Zmienił się już wygląd ofert, pojawił się nowy system komentarzy, ale to nie koniec. 10 sierpnia program Standard Allegro przestanie funkcjonować, a w zamian pojawi się Super Sprzedawca. Według Allegro nowy program przynosi bonusy nie tylko sprzedającym, ale także kupującym. Zmiany mają przynosić konkretne korzyści, np. zniżki. Super Sprzedawcy mogą dołączyć do programu, jeśli: konto firmowe ma min. 30 dni, ma min. 100 ocen za ostatni rok, brak ostrzeżeń i blokad itp. Dołączyć do klubu można poprzez wysłanie zgłoszenia. Dodatkowe informacje podano tutaj.

Sempai coraz mocniej wchodzi w kampanie wizerunkowe

Agencja Sempai, specjalizująca się w marketingu efektywnościowym w wyszukiwarkach, od sierpnia mocniej wchodzi w kampanie wizerunkowe w Google AdWords i Facebook ADS. W związku z tym powstał nowy dział, zasilany przez grafików i webmasterów, który w dużej mierze będzie wspierał akcje zasięgowe dla klientów agencji.

“Narzędzia służące do prowadzenia działań wizerunkowych w Google i na Facebook mają coraz więcej możliwości targetowania. Dzięki temu możemy za pomocą kampanii zasięgowych jeszcze bardziej pokręcać sprzedaż naszych klientów” – tłumaczy CEO Sempai, Sebastian Suma. – “Zdajemy sobie sprawę, że aby móc osiągać jeszcze lepsze wyniki dla naszych klientów, musimy iść w stronę omnichannel. Sprzedaż to nie jest tyko “last click” – to jest już ostatnia pozycja w wieloetapowym łańcuchu konwersji” – dodaje.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj: Stawiamy na synergię kampanii wizerunkowych i efektywnościowych »

Produkty świeże wchodzą do oferty e-sklepu sieci Carrefour

Produkty świeże uzupełniły ofertę prawie 16 tys. produktów spożywczych obecnych w ofercie eCarrefour.pl. Oferta jest dostępna dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic. Wprowadzono takie produkty, jak: warzywa, owoce, ryby pakowane, pieczywo, wędliny i sery krojone, a w najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się również mięso. Sieć objęła swoim zasięgiem ponad 1,7 mln mieszkańców Warszawy. Docelowo marka chce pojawić się w pozostałych największych miastach w Polsce. Brand celuje także w zwiększenie zasięgu usług dostawy do domu oraz modelu click&collect, co jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów. W tym momencie zakupy spożywcze w e-sklepie Carrefour można odebrać osobiście w hipermarkecie na ul. Głębockiej 15 w Warszawie lub skorzystać z wyboru preferowanego terminu dostawy do domu. Zakupy powyżej 100 zł dostarczane są za darmo.

Prasówka e-commerce powstaje dzięki:

DPD PolskaDPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki, której oferta DPD Pickup przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz firmę spedycyjną ACP GF.

Sempai.plSempai.pl – od ponad 11 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Działamy w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Jako certyfikowany Partner Google PREMIUM specjalizujemy się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji. Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż wg Ekomersów 2016.

Refericon.plRefericon.pl – jest nową aplikacją dla sklepów, które chcą zwiększyć swoją sprzedaż wykorzystując do tego marketing referencyjny. Marketing referencyjny jest zorganizowaną formą promowania produktów za pośrednictwem klientów. Instalacja aplikacji trwa niecałe 6 minut i istnieje możliwość przetestowania jej 30 dni za darmo.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Szybkie i pewne przesyłki międzynarodowe

Badania DPDgroup Barometr E-shopper, przeprowadzone przez TNS Kantar, wykazały, że handel transgraniczny jest coraz popularniejszy w Europie. Już ponad połowa konsumentów przynajmniej raz dokonała zakupów w zagranicznym e-sklepie. Dostrzegając ten trend, przedstawiciele polskiego sektora e-commerce coraz odważniej kierują swoją ofertę również poza granice naszego kraju.

Przedsiębiorstwa potrzebują solidnego partnera, który zapewni nie tylko szybkie i bezpieczne doręczenia w każde miejsce na świecie, lecz także pomoże uporać się z formalnościami wymaganymi w międzynarodowym e-handlu. DPD Polska ma w swojej ofercie zarówno rozwiązania dla dużych graczy o ugruntowanej pozycji rynkowej, jak i dla mniejszych firm, które dopiero wchodzą na zagraniczne rynki. Proponuje przesyłki w transporcie drogowym, lotniczym oraz usługę dostawy palet, a także wygodną formę rozliczeń w postaci abonamentu.

Solidny partner

DPD jako druga pod względem wielkości sieć kurierska w Europie oferuje swoim klientom międzynarodowe usługi kurierskie. Paczki ekonomiczne do krajów UE doręczane są w ciągu pięciu dni roboczych, choć w praktyce trafiają do odbiorców znacznie szybciej. Ekspresowe docierają do adresata nawet już następnego dnia.

– Dysponujemy dużym potencjałem biznesowym i logistycznym, dzięki czemu jesteśmy w stanie skutecznie optymalizować nasze procesy operacyjne. Pozwala nam to zapewnić usługi najwyższej jakości, dostępne w przystępnej cenie. Ekonomiczna paczka z Polski do Niemiec może kosztować nie więcej niż 40 zł – mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska. – Co więcej, dzięki interaktywnym wiadomościom Predict i niemal 30 tysiącom punktów Pickup w całej Europie odbiór przesyłek jest bardzo wygodny. Oferujemy także możliwość rozliczania należności za pobraniem u kuriera, również w transakcjach międzynarodowych – dodaje Rafał Nawłoka.

Jakich dokumentów potrzebujemy podczas sprzedaży za granicę?

Podstawą w sprzedaży międzynarodowej jest wystawienie faktury VAT oraz prawidłowo wypełniony list spedycyjny, zawierający szczegółowe dane nadawcy i odbiorcy. W przypadku wysyłania paczki poza Unię Europejską należy dysponować potwierdzeniem wywozu towaru przed złożeniem deklaracji podatkowej za dany okres rozliczeniowy. Zawsze warto zachować korespondencję z kupującym, potwierdzenie zapłaty i odebrania paczki oraz dokumenty świadczące o jej ubezpieczeniu. Jest to bardzo istotne w przypadku zniszczenia lub zagubienia towaru, ponieważ tylko wówczas przedsiębiorca może dochodzić swoich praw.

– Należy pamiętać, że sprzedaż poza strefę UE zalicza się do eksportu, co oznacza konieczność dokonania odprawy celnej i odpowiedniego przygotowania dokumentów przewozowych. Ten warunek jest źródłem wielu obaw przedsiębiorców, jednak cała procedura nie jest aż tak skomplikowana, jak mogłoby się wydawać. Duża liczba produktów jest ponadto zwolniona z opłat celnych, dlatego podczas wysyłki firma ma jedynie obowiązek złożenia odpowiedniej deklaracji – tłumaczy Łukasz Zembowicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska.

Dużym udogodnieniem dla przedsiębiorców jest pomoc firmy kurierskiej w dopełnieniu formalności związanych z procesem wysyłki i zapewnienie niezbędnych informacji.

Sprzedaż towaru za granicę a podatek VAT

Wysokość odprowadzanego podatku VAT jest uzależniona od obszaru handlowego. Jeśli dostawa towaru realizowana jest w strefie Unii Europejskiej, stawka VAT się nie zmienia, ponieważ opodatkowanie odbywa się w Polsce zgodnie z obowiązującymi wymogami. Każde państwo członkowskie UE wyznacza jednak limity, których należy przestrzegać.

Po przekroczeniu nałożonych limitów firma musi zarejestrować się w danym państwie jako podatnik i tym samym płacić podatek VAT zgodnie z obowiązującymi stawkami. Nieco inaczej sprawa wygląda w przypadku sprzedaży poza granicę Unii Europejskiej. W tym przypadku VAT wynosi 0% pod warunkiem, że przedsiębiorca otrzymał wcześniej wspomniane potwierdzenie wywozu poza strefę UE przed złożeniem oświadczenia podatkowego za dany okres rozliczeniowy.

Zobacz więcej: miedzynarodowe.dpd.com.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)