eKomercyjnie.pl

Dziękujemy za udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015! Pierwsze podsumowanie

Wczoraj równo o północy zakończyliśmy Dzień Darmowej Dostawy 2015 – szóstą już edycję wspólnej akcji sklepów internetowych i firm wspierających ich działalność, którą co roku organizuje eKomercyjnie.pl. Chciałbym z tego miejsca podziękować wszystkim uczestnikom oraz partnerom wydarzenia – razem po raz kolejny pokazaliśmy, że branża e-commerce potrafi działać razem w celu zwiększania rynku sprzedaży internetowej! Zapraszam do przeczytania krótkiego, pisanego „na gorąco” podsumowania akcji.

Internetowe święto handlu po polsku

Dzień Darmowej Dostawy coraz częściej nazywany jest polskim świętem zakupów internetowych. Porównywany jest do słynnego Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych czyli pierwszego poniedziałku po Święcie Dziękczynienia. Cyber Monday to internetowa kontynuacja Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. Z kolei w Cyber Monday w USA sklepy internetowe proponują klientom duże rabaty zachęcając ich do tańszych zakupów. Na polskich kupujących najlepiej oddziałuje jednak DDD :)

kolaz-ddd

Rekordowa liczba sklepów w Dniu Darmowej Dostawy 2015

Kiedy kilka miesięcy przed DDD2015 przeglądałem wyniki z poprzedniego roku, to przekroczenie ówczesnej liczby sklepów uczestniczących w akcji (2550 w 2014 r.) wydawało się być ciężkim do zrealizowania marzeniem. Tymczasem liczba zaangażowanych marek w tym roku znacznie przekroczyła 2600!

liczba-sklepow-ddd-2015

Najwięcej zgłosiło się w następujących działach: „Dom i ogród” (18%), „Uroda i zdrowie” (13%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (6%). Do akcji przyłączyły się zarówno duże i znane marki, jak i niewielkie sklepy, również te specjalistyczne, które dopiero zabiegają o przychylność klientów.

Co warto zaznaczyć, z dużym żalem musieliśmy odmówić rejestracji po ostatnim terminie zgłoszeń w kolejnych kilkudziesięciu przypadkach. Nie odmawialiśmy im jednak używania materiałów promujących (bannery, mailing, etc.), jeżeli oczywiście zastosowali się do warunków samej akcji. To wszystko dobrze pokazuje jak szybko rozwija się rynek handlu elektronicznego i jak dużo jest w nim miejsca dla nowych podmiotów.

Ruch na stronie Dnia Darmowej Dostawy

Po raz kolejny sporym wyzwaniem okazało się przygotowanie i utrzymanie oficjalnej strony akcji. Całość musi wytrzymywać bardzo duży ruch jednego dnia w roku / wielu użytkowników klikających jednocześnie, dlatego przed akcją maksymalnie zoptymalizowaliśmy kod i zapytania do bazy danych. Praktycznie nie było momentów kiedy liczba użytkowników przebywających spadała poniżej 1000 (nie liczymy 6 rano, od kiedy zaczynaliśmy dyżur :)), do łatwego zauważenia były też skoki oglądalności po tym, jak media podawały informacje na temat Dnia Darmowej Dostawy.

ogladalnosc-ddd

Niestety, na początku dnia zdarzyły się tam większe lub mniejsze (max kilka minut) przerwy w działaniu ze względu na zbyt duże obciążenie serwisu (dziękujemy za wszystkie sygnały w tym zakresie i przepraszamy za utrudnienia!), jednak administratorzy z zenbox.pl szybko gasili poszczególne awarie. Po kilku zmianach w okolicach 10 rano strona działała w zasadzie bez większych problemów już do końca dnia.

W sumie, tylko podczas Dnia Darmowej Dostawy 2015 oficjalną stronę akcji odwiedziło ponad 100 tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali niemal 400 tysięcy odsłon. Całościowy wynik jest o 14% lepszy niż tylko podczas DDD w 2014 roku (efekt wykupienia większej liczby kampanii reklamowych w różnych miejscach – mamy sporo przemyśleń w tym zakresie), przy czym dla pełnego obrazu będziemy porównywać akcję razem z dniem przed i po. Bo dzisiaj na stronie też jest spory ruch, a w poniedziałek było podobnie.

ruch-pierwsze-godziny

Początek 1 grudnia wskazywał na to, że będzie jeszcze lepiej, ale później (mniej więcej pora wyjścia z pracy / robienia się ciemno na dworze) ruch na moment zrobił się mniejszy. Ostatecznie jednak jest na plus :)

Dzień Darmowej Dostawy 2015 w mediach

Po raz kolejny udało nam się przebić z komunikatem o akcji w zasadzie do wszystkich mediów. Właśnie dostałem pierwsze podsumowanie od naszej agencji PR (LawendaPR –  polecam bez wahania, śmiało się na mnie powołujcie!), gdzie jest zaznaczonych mnóstwo materiałów RTV o akcji.

Do tego należy doliczyć w zasadzie wszystkie serwisy internetowe, blogi, sami blogerzy na Facebooku (dzięki!), a nawet miejsca, których bym się nie spodziewał, a z których był generowany ruch do naszego serwisu (np. fora bukmacherskie :)). Szykujemy artykuł z podsumowaniem tego tematu, ale jestem przekonany, że nie dało się wczoraj nie zauważyć DDD w mediach.

Poniżej krótki fragment otrzymanego zestawienia:

ddd-2015-media

Pierwsze wyniki akcji DDD2015 w uczestniczących e-sklepach

Oczywiście nie byłby sobą, gdybym nie zapytał zaprzyjaźnionych sprzedawców, jak tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy wypadł w ich sklepach. Na pewno będziemy realizować większą ankietę ze wszystkimi sklepami z akcji (idealnie jeżeli będzie > 500 odpowiedzi), ale dzisiaj zależało mi na jak najszybszym zmierzeniu efektu DDD nawet na małej grupie.

Roczna sprzedaż jednego sklepu. Zaznaczone dwie akcje Dzień Darmowej Dostawy.

Roczna sprzedaż jednego sklepu. Zaznaczone dwie akcje Dzień Darmowej Dostawy.
Wykres z http://www.sklepometr.pl/

 
Przeprowadziłem krótką rozmowę z dwunastoma sklepami (też tymi, w których sam kupowałem) i – żeby nie było tak łatwo – poprosiłem ich o porównanie wczorajszego wyniku sprzedaży z poprzednim Dniem Darmowej Dostawy oraz – żeby było łatwiej :) – z wtorkiem tydzień wcześniej. Sklepy są z różnych branż, część działa na rynku dłużej niż 24 miesiące, są też debiutanci, dlatego zamiast podawać konkretne liczby skupiłem się na wynikach procentowych.
 

Oczywiście na podstawie poniższych danych nie można wyciągnąć zbyt wiele daleko idących wniosków (każdy sklep jest inny – od kategorii asortymentu, po liczbę zatrudnionych pracowników, itd.), jednak dobrze jest zobaczyć, jak DDD2015 wypadł u innych.

Porównanie DDD2015 (1 grudnia 2015 r.) z ostatnim wtorkiem przed DDD (24 listopada 2015 r.) w 12 ankietowanych sklepach:

Współczynnik konwersji Liczba zamówień Przychody sklepu Średnia wartość zamówienia
od spadku 47,46% do wzrostu 325,60%! od spadku 66,67% do wzrostu 672,22%! od wzrostu o 9,01% do wzrostu 485,45%! od spadku 51,60% do wzrostu 6,39%!

 
Porównanie DDD2015 (1 grudnia 2015 r.) z DDD2014 (2 grudnia 2014 r.) w 10 ankietowanych sklepach, które kolejny raz brały udział w akcji:

Współczynnik konwersji Liczba zamówień Przychody sklepu Średnia wartość zamówienia
od spadku 39,75% do wzrostu 279,15%! od spadku 1,3% do wzrostu 496%! od wzrostu 18,57% do wzrostu 297,31%! od spadku 33,34% do wzrostu 28,42%!

 
Poniżej garść otrzymanych zrzutów ekranów poszczególnych sklepów ze statystyk Google Analytics – BARDZO dziękuję wszystkim, którzy mi je przesłali i zgodzili się na udostępnienie! To pokazuje, jak duże macie zaufanie do eKomercyjnie.pl i że nie boicie pokazywać się wyników, czego obawia się zdecydowana większość e-sklepów. Mam jednak nadzieję, że to się wkrótce zmieni :).

garsc-wynikow-ddd-2015

Efekt Dnia Darmowej Dostawy we wszystkich sklepach :)

Doszły mnie również słuchy, że naszą zakupową akcję było czuć także w sklepach, które wcale w niej nie uczestniczyły! Notowały większe niż zazwyczaj wyniki sprzedaży, musiały odpowiadać na pytania w stylu „czy bierzecie udział w dniu darmowej dostawy?”, a także – niektórzy z nich – dzisiaj muszą prosić klientów o dopłacenie kosztów dostawy, bo nie brali udziału w akcji, a niektórzy indywidualni kupujący zakładali, że WSZYSTKIE sklepy w polskiej sieci biorą w niej udział.

Nie ma to jak efekt DDD :), dlatego za rok postaramy się jeszcze bardziej.

Podziękowania dla Partnerów akcji DDD2015!

Nasza akcja na pewno nie nabrałaby takiego rozmachu, gdyby nie wsparcie naszych partnerów – firm wspierających polskie sklepy internetowe. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie! Poniżej znajdziecie listę partnerów wraz z krótkim opisem – zapraszamy do korzystania z ich usług!

Partnerzy PREMIUM DDD2015 (kolejność losowa):

Spinacz.pl to narzędzie automatyzujące procesy posprzedażowe w sklepie internetowym, w tym zarządzanie zamówieniami oraz spedycję przesyłek. Korzyści wynikające z integracji sklepu z naszą platformą to oszczędność czasu, zmniejszenie bieżących kosztów oraz wyższa jakość obsługi klienta.
Przelewy24 to serwis obsługujący płatności internetowe. Dostarczają jedną z największych w Polsce ilości metod płatniczych. Pomimo panującego na rynku trendu standaryzacji, serwis do każdego klienta podchodzi indywidualnie, dopasowując rozwiązania do jego potrzeb. Od początku swojego istnienia Przelewy24 posługują się szerokim zakresem narzędzi, dbając o to aby finalny użytkownik, otrzymał to na czym najbardziej mu zależy – szybkość, prostotę obsługi, oszczędności finansowe i bezpieczeństwo. Już ponad 30 000 sklepów obdarzyło zaufaniem serwis Przelewy24 i korzysta z jego innowacyjnych rozwiązań płatniczych.
FurgonetkaDziś to nowa usługa logistyczna w Polsce. Dzięki niej klienci mogą otrzymać swoje zakupy już w dniu zamówienia. Nie muszą także czekać cały dzień na kuriera – mają do wyboru 3 okienka czasowe dla swoich dostaw. FurgonetkaDziś działa w 7 dużych miastach a także w połączeniach międzymiastowych.
Rajapack – dostawca opakowań, urządzeń i akcesoriów niezbędnych do bezpiecznego przechowywania i transportowania różnego rodzaju towarów. W naszej bogatej ofercie znajdują się opakowania do zastosowań przemysłowych, jak i domowych. Kartony, taśmy samoprzylepne, pudełka, torby, folie , worki o dowolnych kształtach, właściwościach i rozmiarach, a także ozdobne wypełniacze do paczek i inne przydatne akcesoria magazynowe. W opakowaniach jesteśmy dostawcą numer 1 w Europie.
Ceneo.pl jest drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – optymalnych zarówno pod kątem ceny, jak i szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.
PMR Consulting & Research Sp. z o.o. jest ekspertem w dziedzinie badania i analizy rynków ponad 25 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Publikuje ponad 150 raportów rynkowych i serwisów market intelligence rocznie. Firma prowadzi konferencje i szkolenia biznesowe, a na indywidulane zamówienie realizuje także usługi doradcze oraz badania rynkowe. Od 1995 roku pomogła już ponad 500 globalnym korporacjom oraz wielu lokalnym firmom. Przy wsparciu PMR klienci zwiększają udziały rynkowe, z sukcesem wchodzą na nowe rynki oraz optymalizują koszty działalności.

 
Partnerzy Standard DDD2015 (kolejność losowa):

 

Do zobaczenia podczas Dnia Darmowej Dostawy 2016!

Wracam teraz do przygotowania obszerniejszych informacji na temat wyników DDD2015 w sklepach internetowych. Na pewno przeprowadzimy ankietę podsumowującą wydarzenie wśród sprzedawców oraz opublikujemy kolejne artykuły (case study i rozmaite podsumowania) na ten temat. Zapraszam do czytania eKomercyjnie.pl!

Reklama

Autor wpisu

3 komentarzy do tekstu

  1. Paisley Poland

    My również dziękujemy i czekamy na kolejną edycję :)

    Odpowiedz ↓

  2. Wielkie gratulacji dla tej akcji. Serwisowi ekomercyjnie przyglądam się już kilka lat, i fajnie widać jak się to rozwija.

    Darmowa dostawa to niby nic dużego, a jednak jak na Polskie realia to fajna sprawa i fajnie coś takiego robić. W UK darmowa dostawa jest na porządku dziennym, i pewnie taka akcja nikogo by nie poruszyła. Nie piszę tego aby być złośliwym, jednak to pokazuje że mimo rozwoju ciągle daleko nam do zachodu.
    Należało by zadać sobie pytanie czy nie można by oferować darmowej dostawy kilka razy w miesiącu? Czy sklepy stać na takie akcje promocyjne

    Osobiście to nie mogę się doczekać powrotu do kraju aby otworzyć sklep który będzie ukoronowaniem mojej pracy w online shop-ie w UK i wtedy na pewno dołączę do DDD

    Jeszcze raz gratuluje sukcesów i życzę powodzenia!

    Odpowiedz ↓

  3. Szkoda, że ten dzień darmowej dostawy jest tylko raz w roku :(

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

To już ostatni moment na zgłoszenie sklepu do akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015!

W tym roku szósty już Dzień Darmowej Dostawy – wspólna akcja polskich sklepów internetowych i firm z branży e-commerce, którą koordynuje serwis eKomercyjnie.pl – odbędzie się 1 grudnia (wtorek). Jeżeli Twój sklep chce wziąć udział w tej inicjatywie, to zostały Ci ostatnie dwa dni na wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Każdy dzień w akcji to DARMOWE kliki dla Twojego sklepu, dlatego zapisz się już teraz!

Czym jest Dzień Darmowej Dostawy (w skrócie DDD)?

Dzień Darmowej Dostawy to wspólna akcja polskich sklepów internetowych oraz firm wspierających branżę e-commerce, którą co roku organizuje serwis eKomercyjnie.pl.

Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Dzień Darmowej Dostawy jest organizowany od 2009 roku oraz inspirowany akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.

Na czym polega Dzień Darmowej Dostawy?

W maksymalnym skrócie, w czasie Dnia Darmowej Dostawy 2015 (1 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości*, sposobu płatności i metody dostawy.

* Tak jak rok temu, sklepy mogą wprowadzić minimalnej wartość zamówienia realizowanego z darmową dostawą – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście Ty sam decydujesz czy wprowadzasz taki limit (informując o tym swoich Klientów) czy nie. To ograniczenie ma rozwiązać problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem. Można również wymagać od klientów założenia konta w sklepie.

liczba-sklepow-ddd

Jakie są najważniejsze warunki uczestnictwa w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015?

  1. Zaoferowanie klientom darmowej dostawy zamówień złożonych 1 grudnia br, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody dostawy (z uwzględnieniem powyższych ograniczeń, które można wprowadzić).
  2. Rejestracja sklepu internetowego na stronie https://www.dziendarmowejdostawy.pl/dodaj-sklep/
  3. Wysłanie do własnej bazy klientów informacji o tym, że sklep uczestniczy w DDD wraz z odnośnikiem do głównej strony akcji.
  4. Promocję DDD na stronach sklepu oraz w kanałach dotarcia do klienta, które posiada sklep (np. Facebook).

Szczegółowe warunki określa Regulamin Akcji DDD2015, z którym należy się zapoznać przed podjęciem decyzji o uczestnictwie w akcji.

Ile kosztuje udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015?

Sklepy nie płacą za uczestnictwo w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015 – jest to inicjatywa nieodpłatna i dobrowolna. To pomysł eKomercyjnie.pl na to, żeby rynek e-handlu rósł w szybszym tempie, niż do tej pory. Żeby rozpoczynać sezon świąteczny dużym wzrostem zamówień.

W tym roku, podobnie jak w poprzednim, dostępna jest jednak możliwość odpłatnego wyróżnienia sklepu na stronie głównej oraz liście kategorii oraz wykupienia wyróżnienia w zestawie z dodatkowym mailingiem promocyjnym do wykorzystania w 2016 r. (oferta dla zainteresowanych jest dostępna tutaj). Nie jest to jednak warunek uczestnictwa w samym wydarzeniu.

Jak DDD jest (i będzie) promowany w tym roku?

W przypadku promocji Dnia Darmowej Dostawy stawiamy na te same pomysły, co przy okazji poprzednich edycji. Akcję będą promować wszyscy partnerzy wydarzenia, sklepy internetowe, zatrudniliśmy też agencję PR (Lawenda PR) do docierania z przekazem do „dużych” mediów. Liczymy na publikacje prasowe, dbamy też o współpracę z mediami internetowymi.

wzrosty-ddd

Z potwierdzonych działań, które przeprowadzimy 1 grudnia możemy wymienić:

  • działania reklamowe w portalu Interia.pl o cennikowej wartości niemal 250 tys. złotych, które obejmują m.in. materiały na stronie głównej portalu, mailing do bazy 1,5 mln konsumentów, bannery umieszczone w czołowych podserwisach portalu, artykuły o DDD w popularnych sekcjach, itd.;
  • kampanię remarketingową skierowaną do 0,5 mln osób, które odwiedziły oficjalną stronę Dnia Darmowej Dostawy w ciągu ostatniego roku;
  • mailing do bazy osób obserwujących Dzień Darmowej Dostawy oraz zaprzyjaźnionych baz partnerskich (około 100 tys. adresów);
  • kampanie targetowane na Facebooku o wartości ponad 10 tys. złotych, w tym działania na naszym fanpage (niemal 20 tys. osób zainteresowanych darmową dostawą);
  • landing page u naszych partnerów akcji, którzy będą przekierowywali ruch do sklepów uczestniczącym w wydarzeniu;
  • wysyłka 3 komunikatów prasowych, w tym przeprowadzenie badania o akcji DDD wśród kobiet kupujących w sklepach internetowych.

Ogólnie robimy wszystko, żeby o DDD dowiedziało się jak najwięcej osób i żeby 1 grudnia złożyli jak najwięcej zamówień w sklepach uczestniczących w akcji. Przez wszystko rozumiem informacje prasowe, wywiady w radiu, mailingi do dużych baz e-mailowych konsumentów, itd.

Jakie były efekty Dnia Darmowej Dostawy w 2014 roku?

W zeszłorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy wzięła udział rekordowa liczba sklepów –> 2550. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,8%), „Uroda i zdrowie” (12,3%), „Odzież, dodatki” (12,1%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

Na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl odnotowaliśmy w dniach 1-3 grudnia niemal 200 tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali ponad 0,5 mln odsłon. Średni czas spędzony przez użytkownika na stronie zbliżył się zaś do 5 minut!

ddd-wiecej-zamowien

W ankiecie przeprowadzonej wśród wybranych sklepów, której wzięły udział w zeszłorocznej akcji, powyżej 90% sklepów zadeklarowało zwiększony ruch na swoich stronach tego dnia, a prawie 80% potwierdziło zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do średniej z listopada. Z kolei ponad 30% sklepów odnotowało więcej niż 100% wzrost sprzedaży w dniu akcji.

Podobne informacje potwierdziły niezależne firmy badawcze, np. Gemius, który przesłał nam wiadomość, pt. Dzień Darmowej Dostawy przekonał Polaków do zamówień. Czytamy w niej, że:

„Okazuje się, że e-sklepy, które wzięły w niej udział w 2014 roku, odnotowały ponad trzykrotny wzrost liczby zamówień (236 proc.) w porównaniu do wyników osiągniętych poprzedniego dnia. W analizie uwzględniono 820 sklepów internetowych objętych badaniem gemiusShopMonitor.”

Zgłoś swój sklep do Dnia Darmowej Dostawy 2015!

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to gorąco zapraszamy Cię do udziału w Dniu Darmowej Dostawy. Każdy dzień w akcji to DARMOWE kliki dla Twojego sklepu.

Działając razem powinniśmy przebić się z komunikatem o wygodzie zakupów w sieci do mediów tradycyjnych i skłonić ludzi do wybierania e-sklepów zamiast tradycyjnych placówek handlowych. O to chyba nam wszystkim chodzi :))

ZAPRASZAMY!

Partnerzy akcji Dzień Darmowej Dostawy 2015

Nasza akcja na pewno nie nabrałaby takiego rozmachu, gdyby nie wsparcie naszych partnerów – firm wspierających polskie sklepy internetowe. Poniżej znajdziecie ich listę wraz z krótkim opisem:

Partnerzy PREMIUM DDD2015 (kolejność losowa):

Spinacz.pl to narzędzie automatyzujące procesy posprzedażowe w sklepie internetowym, w tym zarządzanie zamówieniami oraz spedycję przesyłek. Korzyści wynikające z integracji sklepu z naszą platformą to oszczędność czasu, zmniejszenie bieżących kosztów oraz wyższa jakość obsługi klienta.
Przelewy24 to serwis obsługujący płatności internetowe. Dostarczają jedną z największych w Polsce ilości metod płatniczych. Pomimo panującego na rynku trendu standaryzacji, serwis do każdego klienta podchodzi indywidualnie, dopasowując rozwiązania do jego potrzeb. Od początku swojego istnienia Przelewy24 posługują się szerokim zakresem narzędzi, dbając o to aby finalny użytkownik, otrzymał to na czym najbardziej mu zależy – szybkość, prostotę obsługi, oszczędności finansowe i bezpieczeństwo. Już ponad 30 000 sklepów obdarzyło zaufaniem serwis Przelewy24 i korzysta z jego innowacyjnych rozwiązań płatniczych.
FurgonetkaDziś to nowa usługa logistyczna w Polsce. Dzięki niej klienci mogą otrzymać swoje zakupy już w dniu zamówienia. Nie muszą także czekać cały dzień na kuriera – mają do wyboru 3 okienka czasowe dla swoich dostaw. FurgonetkaDziś działa w 7 dużych miastach a także w połączeniach międzymiastowych.
Rajapack – dostawca opakowań, urządzeń i akcesoriów niezbędnych do bezpiecznego przechowywania i transportowania różnego rodzaju towarów. W naszej bogatej ofercie znajdują się opakowania do zastosowań przemysłowych, jak i domowych. Kartony, taśmy samoprzylepne, pudełka, torby, folie , worki o dowolnych kształtach, właściwościach i rozmiarach, a także ozdobne wypełniacze do paczek i inne przydatne akcesoria magazynowe. W opakowaniach jesteśmy dostawcą numer 1 w Europie.
Ceneo.pl jest drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, które umożliwiają łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – optymalnych zarówno pod kątem ceny, jak i szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.
PMR Consulting & Research Sp. z o.o. jest ekspertem w dziedzinie badania i analizy rynków ponad 25 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Publikuje ponad 150 raportów rynkowych i serwisów market intelligence rocznie. Firma prowadzi konferencje i szkolenia biznesowe, a na indywidulane zamówienie realizuje także usługi doradcze oraz badania rynkowe. Od 1995 roku pomogła już ponad 500 globalnym korporacjom oraz wielu lokalnym firmom. Przy wsparciu PMR klienci zwiększają udziały rynkowe, z sukcesem wchodzą na nowe rynki oraz optymalizują koszty działalności.

Partnerzy Standard DDD2015 (kolejność losowa):

 

Zgłoś swój sklep do Dnia Darmowej Dostawy 2015!

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to gorąco zapraszamy Cię do udziału w Dniu Darmowej Dostawy. Każdy dzień w akcji to DARMOWE kliki dla Twojego sklepu.

Działając razem powinniśmy przebić się z komunikatem o wygodzie zakupów w sieci do mediów tradycyjnych i skłonić ludzi do wybierania e-sklepów zamiast tradycyjnych placówek handlowych. O to chyba nam wszystkim chodzi :))

ZAPRASZAMY!

Autor wpisu

1 komentarzy do tekstu

  1. Dominik Jędrzejczak

    Bardzo fajny pomysł. Przekażę go również swoim klientom, może ktoś skorzysta :)

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Jak wdrożenie płatności Przelewy24 wpłynęło na zwiększenie transakcji w sklepie OPONEO.pl?

Na rynku pojawia się coraz więcej udogodnień wpływających na obsługę płatności po stronie zarówno klienta, jak i właściciela sklepu internetowego. Na przykładzie OPONEO.pl podpowiemy, jak poprawiając doświadczenia klientów sklepu, zwiększyć wyniki sprzedaży firmy.

Przodujący dystrybutor opon i felg na początku 2015 roku zdecydował się na wdrożenie nowych usług e-płatności na swoim serwisie OPONEO.pl. Jak pokazują wyniki sprzedaży oraz analizy procesu płatności przeprowadzone przez e-sklep, rozwiązania zaproponowane przez Przelewy24 bezpośrednio wpłynęły na opinie klientów na temat dokonywanych transakcji oraz przyczyniły się do wzrostu sprzedaży produktów firmy.

Nowa opcja umożliwiła klientom OPONEO dokonywania płatności w obcej walucie. Dostawca płatności Przelewy24 zaproponował wdrożenie usługi DCC (Dynamic Currency Conversion), czyli dynamicznej wymiany walut. Dzięki temu klienci sklepu i posiadacze karty zagranicznej VISA lub MasterCard mogą wybrać walutę transakcji podczas płacenia kartą. Według danych OPONEO.pl zastosowanie nowoczesnego, w pełni bezpiecznego procesora kart zwiększyło ilość udanych transakcji kartowych (podczas pierwszej próby płatności) o 2,1%.

oponeo

Klienci OPONEO.pl skarżyli się na wygasanie sesji płatności oraz ograniczoną listę dostępnych banków. Zaimplementowanie platformy Przelewy24 , oferującej ponad 160 kanałów płatniczych, pozwoliło rozwiązać powyższe problemy i zwiększyć konwersję udanych transakcji o 3,25%. Dodatkowo w sklepie zmieniono standard obsługi zamówień telefonicznych na automatycznie generowany link do płatności wysyłany w mailu, dzięki czemu udało się uprościć komunikację klienta ze sklepem i znacznie przyspieszyć proces zakupowy.

Jako lider w dystrybucji opon i felg OPONEO.pl chce podążać za trendami technologicznymi i korzystać z usług, które pomogą budować przewagę nad konkurencją. Biorąc pod uwagę pozytywną zmianę w wynikach sprzedaży, firma OPONEO.pl rozważa wprowadzenie kolejnych udogodnień dla klientów sklepu m.in. płatności mobilnych czy usługi IVR umożliwiającej szybką i wygodną płatność kartą przez telefon.

OPONEO.pl obecnie proponuje swoim klientom różnorodne formy płatności dostosowane do ich potrzeb i urządzeń, jakimi najchętniej się posługują. Ze względu na fakt, że klienci sklepów internetowych coraz częściej wybierają elektroniczne formy płatności, wdrożenie usług proponowanych przez dostawców takich jak Przelewy24, to nieodzowny krok w rozwoju każdej firmy operującej e-płatnościami.

Za sukcesem OPONEO.pl stoi trzech bydgoskich przedsiębiorców, którzy mają ogromną liczbę pomysłów oraz aspiracje i możliwości do podbijania kolejnych, zagranicznych rynków. Więcej o serwisie przeczytacie w artykule zamieszczonym na forbes.pl.

Źródło: informacja prasowa

Autor wpisu

2 komentarzy do tekstu

  1. Tomasz Mielewczyk

    Dla mnie osobiście Przelewy24 to postawa we wszystkich sklepach. Jeśli nie mam takiej opcji to automatycznie rezygnuję z zakupu (jeśli podobny produkt mam w wielu innych sklepach)

    Odpowiedz ↓

  2. Lukasz Sz

    To ciekawe bardzo, ze tak to wplywa na twoje decyzje bo z mojego analytics raczej wynika, ze ludzie znaja najbardziej platnosci.pl i w sumie maja to gdzies byle zeby platnosc byla natychmiastowa. Dla mnie z kolei jako wlasciciela z sklepu licza sie najbardziej prowizje i to czy operatora daje gotowe wtyczki do oprogramowania open source.

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)