Dzień Darmowej Dostawy 2013 – nowy rekord! 2450 sklepów i 3 miliony przekierowań!

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 6 grudnia 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

ddd2013-logoW Dniu Darmowej Dostawy, ogólnopolskiej akcji e-commerce, która odbyła się 2 grudnia 2013, wzięło udział 2450 sklepów. Stanowi to 34% więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji. Serwis eKomercyjnie.pl, organizator Dnia Darmowej Dostawy, w ciągu 24 godzin wygenerował prawie 3 mln przejść do sklepów biorących udział w akcji.

W tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział ponad 2450 sklepów. Stanowi to najlepszy wynik w czteroletniej historii tej akcji w Polsce. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%). Zainteresowanie sklepów akcją było bardzo duże już od pierwszego dnia zapisów. W ciągu tygodnia od zamieszczenia formularzy rejestracyjnych dodało się ponad 550 sklepów.

liczba-sklepow-ddd2013

Tylko w trakcie 24 godzin trwania akcji witryna www.dziendarmowejdostawy.pl wygenerowała prawie 3 mln przejść do sklepów biorących udział w akcji. Z kolei w dniach 1-3 grudnia oficjalna strona Dnia Darmowej Dostawy zanotowała aż 161 tys. wizyt wykonanych przez 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej prawie 5 minut. Bardzo dużą popularnością cieszyła się też wersja przygotowana pod urządzenia mobilne (RWD).

Akcja była szeroko nagłośniona przez media ogólnopolskie i regionalne. Dzień Darmowej Dostawy wzbudził tak duże zainteresowanie klientów, że część sklepów podjęła decyzję o przedłużeniu akcji o kilka, a nawet kilkanaście godzin. Obecnie sklepy zajmują się realizacją przyjętych tego dnia zleceń. Jak zapowiedział Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, strona internetowa Dnia Darmowej Dostawy będzie dalej funkcjonować. – Po sukcesie tegorocznej akcji zdecydowaliśmy, że warto, aby służyła ona użytkownikom jako źródło informacji o sprawdzonych sklepach internetowych – dodaje.

W najbliższym czasie powstanie też bardziej szczegółowy raport, który będzie udostępniony na łamach eKomercyjnie.pl.

Partnerzy DDD 2013

Partnerami PREMIUM Dnia Darmowej Dostawy są firmy: platforma wysyłkowa SendIT.pl, operator szybkich płatności Przelewy24.pl, serwis z kodami rabatowymi KodyRabatowe.pl, firma kurierska Siódemka Przesyłki Expresowe oraz ING Bank Śląski.

partnerzy-premium-ddd

 

Partnerami akcji są: platforma iStore.pl, Furgonetka.plShoper.plRAJAPACKShoplo.comTransferuj.plEbexo.plCeneo.plComarch ERP E-sklepGetResponseeEngine.plPayByNetfatpak wypełniacze przesyłek oraz mBank mTransfer.

Rolę partnerów medialnych pełnią: Grupa O2, HotMoney.pl, Polki.pl, Gotujmy.pl, BabyOnline.pl, We-Dwoje.pl, kurierem.pl, eKomercyjnie.pl, JakKupować.pl, ZnajdzPrezent.pl, brand24 Monitoring Internetu, wszystko.pl, AFILIANT, marudzenie.pl, W Roli Mamy oraz Deep Dimension Design.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!