Dzień Darmowej Dostawy rozpoczęty!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Ponad 1840 sklepów internetowych przyłączyło się w tym roku do Dnia Darmowej Dostawy – akcji łączącej polski e-handel, organizowanej przez eKomercyjnie.pl! Tylko dzisiaj wszyscy sprzedawcy biorący udział w tym wydarzeniu wysyłają klientom towar niezależnie od jego wartości, sposobu płatności czy metody dostawy.

Na podsumowania przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tego eventu. Szczególne podziękowania dla firmy Empathy Internet Software House, która nie tylko przygotowała platformę do przyjmowania sklepów, ale także wspiera akcję w każdy możliwy sposób. Działamy też z agencją DobraCommunications, żeby jak najwięcej mediów napisało o tym wydarzeniu. Z kolei Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska opracowała regulamin DDD, dzięki czemu możemy lepiej „pilnować” sklepy. Dziekuję też firmie SuperHost.pl za udostępnienie serwera – mam nadzieję. że wytrzyma do końca dnia bez przeszkód :) Swoje trzy grosze dorzucił oczywiście każdy z Partnerów, dlatego jeszcze raz DZIĘKI!

W tym roku zrobimy podsumowanie imprezy, spisuję cały czas uwagi organizacyjne, żeby za rok było jeszcze lepiej, niż teraz.

Mamy również dla Was miłą niespodziankę!
eKomercyjnie.pl wraz z magazynem Imagine przygotowuje obszerny, drukowany raport dotyczący dnia Darmowej Dostawy, w którym znajdą się wizytówki (logotyp, adres www, nazwa) wszystkich sklepów biorących udział w akcji w poszczególnych kategoriach.

Raport trafi do Was wydrukowany, całkowicie za darmo. W związku z tym prosimy o przesłanie na adres raport@empathy.pl:

  • adresu korespondencyjnego (tradycyjny :)), na który wysłany będzie raport (wraz z podaniem jaki sklep się mieści pod tym adresem)
  • logotypu w wysokiej rozdzielczości (dłuższy bok ok. 3 cm, rozdzielczość 300 dpi, plik zamknięty z krzywymi – ai, cdr, eps, tif, jpg, psd, pdf) jeśli nie prześlecie pliku użyty zostanie logotyp, który znajduje się na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl
  • koszt udziału w raporcie wynosi 0 zł (nie ma żadnych ukrytych kosztów, druk i dystrybucję pokrywają Partnerzy)
  • niestety, aby raport ukazał się w odpowiednim terminie prosimy o przesłanie wspomnianych materiałów najpóźniej do 5 grudnia 2011.

Podane materiały oraz dane zostaną oczywiście użyte wyłącznie w celu wydania i przesłaniu Państwu całkowicie za darmo raportu specjalnego Dzień Darmowej Dostawy 2011. Warto!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę