eHandel 2011 – prezentacje z pierwszego dnia konferencji

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 9 czerwca 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Wczoraj skończyła się dwudniowa konferencja e-Handel 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu internetu?, za organizację której odpowiadała Rzeczpospolita. Zapraszam Was do przejrzenia prezentacji z pierwszego dnia tego spotkania. Jak tylko uda mi się zebrać wszystkie prezentacje z środy, to zamieszczę je w kolejnym wpisie.

Katarzyna Szafrańska-Blank oraz Magdalena Sobota (PwC) – Wprowadzenie internetowego kanału dystrybucji jako uzupełnienia sprzedaży tradycyjnej. Sukcesy i wyzwania branży retail

Marcin Piwowarczyk (IMAS International) – Efekt ROPO, czyli jak online wpływa na offline

Justyna Skorupska (FACT-Finder Partner Polska) – Co warto monitorować w eCommerce i nie tylko…

Paweł Montwiłł (Unizeto Technologies SA) – Od komputerów „Odra” do nowoczesnego systemu e-commerce, czyli jak wykorzystywać nowe technologie dla realizacji celów strategicznych firmy

Maciej Ossowski (GetResponse.pl) – Mniej znaczy więcej. Planowanie kampanii email marketingowych na podstawie strategii

Bartłomiej Knichnicki (Grupa Trinity) – eCommerce a debiut giełdowy

Artur Kurasiński (Apteo.pl) – Jak uruchomić kanał online – case Apteo.pl

Paweł Szymczyk (AB SA) – Platformy B2B firm dystrybucyjnych

Andrzej Chechliński (mBank) – Płatności online jako ważny czynnik rozwoju eCommerce

Andrzej Poniński (DotPay SA) – Agregator płatności bezgotówkowych – case Dotpay – dlaczego konieczny jest agregator płatności?

Zbyszek Warakomski (Internetowy Dom Handlowy SA) – Nietypowe modele biznesowe w ecommerce, czyli Extended Sites

Tomasz Karwatka (Divante) – Wybór platformy eCommerce

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!