Endless.com powraca na stronę Amazona

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 21 września 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Endless.com, popularny sklep internetowy z modnymi butami i torebkami – założony przez Amazon w 2006 roku, kończy samodzielną działalność. Jak mówi komunikat opublikowany na jego stronie „W dniu 27 września, Endless.com stanie się częścią Amazon.com/Fashion.” Nie jest to jednak zaskoczeniem, ponieważ pogłoski o takim posunięciu Endless, krążyły już od początku tego roku. Jednak jego klienci, wciąż zadają sobie pytanie, czy modny i popularny sklep z ubraniami, utrzyma swój poziom produktów i usług pod skrzydłami Amazona.

„Kocham was i kocham Amazon, ale przykro mi, że samodzielnie działająca witryna zniknie.” – napisała na Facebooku Endless.com Emma Chastain – redaktor naczelna popularnego bloga kulturalnego Spark Life. „Moim zdaniem, była ona o 100% bardziej użyteczna i łatwiejsza w obsłudze, niż Amazon.com/Fashion.” – dodaje.

Przedstawiciel Amazon.com, zamieścił odpowiedź na posta Chastain, mówiącą, że Amazon rozważy jej opinię i poszuka sposobów poprawy. Jak twierdzi, sklep planuje zwiększyć liczbę projektów odzieży i marek akcesoriów i nadal będzie oferował bezpłatną wysyłkę zwrotną, która była w Endless.com. Nie jest jednak wiadomo, czy będzie oferował usługi w całym Amazon.com/Fashion, czy tylko w ramach nowej sekcji poświęconej Endless. Na razie nie wypowiada się w tej sprawie.

Jak twierdzi analityk inwestycyjny, śledzący poczynania Amazona – Colin Sebastian: „Nie wierzę, że Endless będzie reprezentował znaczącą część obuwi oferowanych przez Amazon. Buty i odzież to tylko niektóre z bardziej skomplikowanych produktów sprzedaży w internecie.”

W końcu modna witryna z odzieżą i akcesoriami, zapewni Amazonowi doświadczenie w tej branży. „Jednak cokolwiek Amazon nauczy się od Endless, będzie gotowy zamieścić go z powrotem na stronie głównej.” – dodaje.

Źródło: InternetRetailer.com

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!