eKomercyjnie.pl

Fanpage Dzień Darmowej Dostawy (ponad 6500 fanów) jest do dyspozycji wszystkich sklepów!

Powoli rozpoczynamy przygotowania do trzeciej edycji Dnia Darmowej Dostawy – akcji organizowanej przez eKomercyjnie.pl, która łączy polską branżę e-handlu i promuje zakupy w sieci wśród potencjalnych klientów sklepów internetowych. Podczas dwóch poprzednich wydarzeń zgromadziliśmy na Facebooku ponad 6500 fanów i do dzisiaj skutecznie nie wykorzystywaliśmy tego potencjału reklamowego dla sklepów. Czas to zmienić, dlatego zapraszamy wszystkie sklepy internetowe do korzystania z możliwości promocji na fanpage Dzień Darmowej Dostawy na Facebooku!

Reklama

Promocja jest całkowicie darmowa dla sklepów (nie inaczej!), ważne jest spełnienie tylko trzech prostych warunków:

  1. Organizacja w sklepie promocji polegającej na darmowej dostawie przesyłek do klientów. Promocja powinna być oczywiście atrakcyjna (nie standardowy brak kosztów po przekroczeniu określonej kwoty) i najlepiej, jak nie będzie w niej ograniczenia kwotowego oraz sposobu płatności.
     
  2. Przesłać e-mail informujący o sklepie i czasie trwania promocji na adres: redakcja@ekomercyjnie.pl, w temacie e-maila wpisując: Fanpage DDD – nazwa sklepu. Jeżeli w akcji obowiązuje jakieś ograniczenie (minimalna kwota zamówienia lub określony sposób płatności), to koniecznie napiszcie to w treści e-maila.
     
  3. Dać nam czas na reakcję (najlepiej przynajmniej 48 godzin przed rozpoczęciem promocji).

Jeżeli spełnicie powyższe warunki, to opublikujemy informację o Waszej promocji na łamach fanpage Dzień Darmowej Dostawy, co powinno skierować do Waszego sklepu zainteresowanych użytkowników. Później już tylko od Was zależy, czy przekonwertujecie ich w zadowolonych Klientów, a liczymy na to, że tak! :)

Drobne zastrzeżenie: będziemy przeglądać ofertę sklepu w poszukiwaniu danych firmowych i regulaminu. Jeżeli ich nie znajdziemy, to możemy z przykrością odmówić Wam promocji na fanpage.

WAŻNE: Tutaj NIE chodzi o zgłoszenia do kolejnego Dnia Darmowej Dostawy. Sklepy do akcji będziemy zbierać później. Tutaj chodzi wyłącznie o informowanie na fanpage’u DDD o aktualnych promocjach na darmową dostawę w Waszych sklepach.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Reklamacje w kilka chwil? Teraz jest to możliwe: wwReklamacje

Proces reklamacyjny zazwyczaj trwa długo i nie należy do przyjemnych. Jednak od kilku dni właściciele sklepów mogą za pomocą paru kliknięć szybko i skutecznie zarządzać zgłoszeniami w systemie wwReklamacje. Innowacyjne rozwiązanie skierowane jest do wszystkich sprzedawców, bez względu na skalę działalności. Na starcie każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.

System wwReklamacje powstał z myślą o podniesieniu standardów obsługi klienta sklepów stacjonarnych i internetowych. Szybkość, prostota i wygoda to największe zalety tego rozwiązania. Dzięki niemu czas potrzebny na dokonanie reklamacji został skrócony do minimum. Co więcej, dotarcie do dowolnego zgłoszenia trwa nie więcej niż parę sekund, a na kilka dni przed upływem terminu rozpatrzenia reklamacji system automatycznie przypomni o najpilniejszych. Proces jest przejrzysty od początku do samego końca, dzięki czemu dokumenty są łatwo dostępne i nigdy nie zginą.

To już druga odsłona systemu wwReklamacje. Poprzedziła ją analiza rynku przeprowadzona pod kątem potrzeb i oczekiwań przedstawicieli sektora sprzedaży, którzy poszukują narzędzia pozwalającego w pełni porządkować i kontrolować proces reklamacji. „Modyfikacje są odpowiedzią na opinie jakie otrzymaliśmy od naszych użytkowników” – mówi Rafał Kowalczyk, kierownik działu promocji. „W nowej odsłonie dodano także pełną obsługę załączników oraz samouczek opisujący cały proces krok po kroku. Teraz zarządzanie jest jeszcze łatwiejsze”

Do korzystania z systemu wystarczy komputer z dostępem do internetu i przeglądarka. Nie wymaga zakupu żadnego dodatkowego oprogramowania, ani przeprowadzania skomplikowanych instalacji. Co więcej, każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.

Źródło: wwReklamacje

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Nowy multiproduktowy portal turystyczny empiktravel.pl

Wakacje w pełni – każdy z nas myśli już o odpoczynku i możliwości naładowania akumulatorów. Kenia, Gruzja czy Dominikana? Dwa tygodnie na tureckiej plaży, a może aktywny wypoczynek w Meksyku? Na wszystkich niezdecydowanych i spragnionych oderwania się od rzeczywistości już czeka serwis empiktravel.pl.

Portal empiktravel.pl udostępnia ponad 600 tysięcy ofert wycieczek turystycznych. W przyszłości planowane jest rozszerzenie oferowanych usług także o bilety lotnicze, miejsca noclegowe, rejsy, ubezpieczenia i wynajem samochodów. Jesteśmy w stanie dopasować naszą ofertę do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Docelowo chcemy zapewnić pełen zakres usług turystycznych – mówi Michał Grom, Prezes Zarządu E-commerce Services oraz Dyrektor ds. e-commerce i Członek Zarządu Grupy EM&F. Klienci mogą wybierać z bogatej oferty turystycznej – serwis współpracuje ze sprawdzonymi biurami podróży, przewoźnikami i hotelami.

Nowy serwis ma przejrzystą strukturę i jest przyjazny użytkownikom. Jego oferta jest podzielona na kategorie ułatwiające nawigację:

  • Fani okazji szybko znajdą je w kategorii „last minute” lub „HIT”,
  • Szukający komfortu – mogą przejść od razu do kategorii „all inclusive”.

Wycieczki podzielono także na inspirujące kategorie tematyczne: „rozrywkowo”, „egzotycznie”, „kulturalnie” i „7+7”, czyli połączenie zwiedzania z wypoczynkiem stacjonarnym.

Empiktravel.pl zatroszczył się także o specjalną ofertę na niezpomniane rodzinne wakacje, którą można znaleźć w zakładce „z dziećmi”.

W serwisie dostępne są również praktyczne informacje i ciekawostki o wszystkich oferowanych kierunkach, a także przewodniki po wszystkich krajach do których turyści mogą się udać dzięki empiktravel.pl.

Źródło: EmpikTravel.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)