GoDealla.tv, czyli z kamerą wśród zakupów grupowych

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 15 czerwca 2011
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

Bardzo podobają mi się ostatnie działania GoDealla.pl. Oprócz tego, że w jednym miejscu zbierają oferty (chyba) wszystkich serwisów zakupów grupowych (odwiedzanie kilkudziesięciu witryn czy przeglądanie e-maili od każdego zdecydowanie odpada…), to jeszcze robią wokół siebie szum ciekawymi materiałami dla branży. Ostatnio było badanie preferencji klientów, a teraz uruchomili telewizję internetową GoDealla.TV.

Oczywiście dotyczy ona zakupów grupowych i załoga GoDealla poszła do źródła, czyli rodzimych odpowiedników Groupona (z czasem pewnie też sam Groupon pojawi się w jednym z odcinków). Pierwszym gościem serii jest Łukasz Czajka, Prezes Zarządu DGA FastDeal Sp. z o.o. (FastDeal.pl).

GoDealla pisze o swoim pomyśle tak:

Podczas emisji zaprezentujemy sylwetki reprezentantów największych graczy na rynku, porozmawiamy z niezależnymi specjalistami, wyjdziemy z pytaniami do przedsiębiorców i zapytamy o opinię samych użytkowników. Naszym celem jest przeprowadzenie luźnej konwersacji z ciekawymi ludźmi, którzy mają wiele do powiedzenia. Chcemy zainteresować naszych użytkowników tematami wychodzącymi poza sam kupon, choć takich również nie zabraknie.
 
W pierwszym odcinku rozmawialiśmy o debiucie Groupona na giełdzie i niefortunnej łódzkiej akcji, mówiliśmy również o konieczności edukacji przedsiębiorców, metodologii działania serwisu FastDeal.pl i o wielu innych sprawach, stąd pierwszy odcinek został podzielony na dwie części. Na koniec drugiej części zostanie ogłoszony ciekawy konkurs, a w nim do wygrania atrakcyjne nagrody!

Zapraszam do oglądania:

Drugi odcinek GoDealla.tv zostanie udostępniony w pierwszej połowie lipca.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!