Google Analytics i optymalizacja współczynnika konwersji – zaproszenie na szkolenie firmy Conversion

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 1 października 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

conversion-logo-2Firma Conversion zaprasza na praktyczne warsztaty z zakresu Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji. Już 16 i 17 października w Millenium Plaza w samym centrum Warszawy odbędzie się V edycja szkoleń prowadzonych przez doświadczony zespół: Mariusz Michalczuk, specjalizującego się w analityce internetowej i Pawła Ogonowskiego, odpowiedzialnego za projekty Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Oprócz realizacji poprzednich edycji szkoleń, mają za sobą szerokie doświadczenie dydaktyczne, wyniesione z prowadzenia studiów podyplomowych, szkoleń wewnętrznych dla największych marek oraz udziału w konferencjach branżowych.

Conversion już po raz piąty pokazuje, jak:

  • skutecznie zwiększać swoje zyski w Internecie, bez wydawania dodatkowych środków na reklamę,
  • jakie konkretne działania umożliwią realizację celów witryny, takich jak: wzrost liczby nowych klientów, więcej zapisów do newslettera, więcej wysyłanych zapytań ofertowych
  • jakie treści najbardziej angażują użytkowników, jak dostosować witrynę do ich potrzeb
  • jak wykorzystywać rzetelne dane do testowania, usprawniania i ulepszania Twojego serwisu internetowego

mountain

Pierwszy dzień, 16 października 2013, poświęcony będzie darmowemu narzędziu Google Analytics. Program szkolenia obejmuje:

  • korzystanie z podstawowych funkcjonalności Google Analytics (od zmiany zakresu dat poprzez drążenie w dół po różne widoki raportów i ich interpretację)
  • rozumienie podstawowych poję i wskaźników Google Analytics (takie jak odwiedziny, odsłony, współczynnik odrzuceń itd.)
  • poprawną konfigurację własnego konto Google Analytics (profil, cele, filtry)
  • praktyczne zastosowanie zaawansowanych funkcjonalności Google Analytics (niestandardowe segmenty, zaawansowane raporty)

Drugi dzień szkoleń, 17 października 2013, to praktyczne zajęcia z Optymalizacji Współczynnika Konwersji, w tym:

  • wprowadzenie do Optymalizacji Współczynnika Konwersji (co to jest współczynnik konwersji, czym różnią się testy A/B od testów wielowymiarowych, jak przebiega proces optymalizacji sklepów internetowych, stron docelowych czy witryn korporacyjnych)
  • zajęcia z zakresu testów A/B z wykorzystaniem Eksperymentów Google Analytics, Optimizely i Visual Website Optimizer, obejmujące poznanie poszczególnych funkcjonalności tych narzędzi, konfigurację testów A/B oraz samodzielną analizę wyników testów
  • przegląd metod badań i testów: najważniejsze analizy ilościowe i jakościowe, analiza heurystyczna pozwalająca na identyfikacje wąskich gardeł, które obniżają współczynnik konwersji witryny, analiza typów osobowości i potrzeb użytkowników, badania ankietowe.

Szkolenie przygotowano na potrzeby: specjalistów z działu marketingu lub e-marketingu, osób odpowiedzialnych za SEO/SEM i promocję online, webmasterów, zlecających kampanie agencjom zewnętrznym, osób, która samodzielnie prowadzą działania promocyjne w Internecie, właścicieli sklepów internetowego oraz wszystkich, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje w zakresie narzędzia Google Analytics i Optymalizacji Współczynnika Konwersji.

Liczba miejsc jest ograniczona. Ze względu na komfort uczestników, grupa warsztatowa nie może liczyć więcej niż 20 osób. eKomercyjnie.pl jest partnerem tego wydarzenia.

Dla wszystkich Czytelników eKomercyjnie.pl firma Conversion przygotowała specjalną, 15% zniżkę. Wystarczy, że podczas procesu zamawiania miejsca na szkoleniu wpiszecie kod rabatowy: Ekomercyjnie-15.

Potrzebujesz więcej informacji? Wejdź na www.conversion.pl/szkolenia.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!