eKomercyjnie.pl

Pasek informacyjny w sklepie – świetny sposób na informowanie klientów o nowościach i promocjach!

Jak sprawić, żeby użytkownicy odwiedzający Twój sklep internetowy nie przegapili ważnej informacji od Ciebie lub zwrócili swoją uwagę na ciekawą, aktualnie trwającą promocję? Najlepiej podsunąć im tę wiadomość w atrakcyjny sposób poprzez pasek informacyjny w serwisie internetowym – nowe rozwiązanie od eKomercyjnie.pl dla Ciebie!

Reklama

Pasek informacyjny to nic innego, jak specjalny, konfigurowalny kod do umieszczenia w ramach Twojego sklepu. Dzięki niemu w konkretny sposób wskażesz użytkownikom ważną informację i skierujesz ruch tam, gdzie tego chcesz. W szybki, prosty i przede wszystkim skuteczny sposób!

 

 

Do czego można efektywnie wykorzystać pasek informacyjny?

  1. Zwiększanie sprzedaży w Twoim sklepie (kierowanie użytkowników do promocji i ofert specjalnych)
  2. Zwiększanie liczby odbiorców newslettera (zaproszenie do subskrypcji)
  3. Promocja współpracujących sklepów internetowych (lub sklepów własnych)
  4. Informowanie użytkowników o ważnych zmianach (np. polityka prywatności i informacje o cookies)

Górny pasek informacyjny jest dostępny do kupienia w naszym sklepie za jedyne 39 zł brutto (31,70 zł netto). Po zakupie otrzymasz generator oraz kompleksowy plik pomocy.

Generator pozwala na skonfigurowanie:

  • własnego tekstu informacyjnego;
  • własnego tekstu dla odnośnika;
  • własnego adresu html;
  • koloru paska, belki, czcionki;
  • rodzaju i rozmiaru używanej czcionki.

Po dosłownie kilku kliknięciach otrzymasz gotowy kod do wstawienia do swojego sklepu. Można to zrobić przy okazji kodu Google Analytics lub w dowolny inny sposób. Pasek informacyjny od eKomercyjnie.pl jest przystosowany do wszystkich sklepów internetowych, w których możesz zamontować własny kod (albo samodzielnie albo poprzez panel administracyjny).

W domyślnej konfiguracji przygotowanej dla Ciebie pozwala na rozwiązanie kwestii poinformowania Twoich klientów o zmianie w plikach cookies (ciasteczka) – przepis wchodzi w życie już za 3 dni, 22 marca, dlatego masz bardzo niewiele na przystosowanie swojego sklepu do zmiany w przepisach!

Przygotowaliśmy również szczegółową instrukcję zamieszczania kodu dla najpopularniejszych platform sklepowych: Shoper.pl, IAI-Shop.com, ClickShop (Home.pl), RedCart.pl, Selly.pl oraz eCommerce24h.pl.

W cenie 39 zł brutto (31,70 zł netto) otrzymujesz od nas kompleksowy generator plus gwarancję darmowych update’ów naszej aplikacji przez cały rok!

 

Nasze rozwiązanie działa we wszystkich współczesnych przeglądarkach internetowych, w tym oczywiście: Internet Explorer 8+, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari oraz systemach operacyjnych: Windows, Linux, Mac.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Nokaut Dnia, czyli serwis z okazjami od Grupy Nokaut

Nokaut Dnia to najnowszy projekt Grupy Nokaut – internetowy serwis zakupowy z limitowanymi ofertami w bardzo atrakcyjnych cenach. W serwisie znajdują się oferty przede wszystkim z szerokiej kategorii home & living, jednak dostępne będą również perełki z innych grup produktowych. To restart jednego ze starszych projektów Grupy z 2009 roku, o którym pisaliśmy tutaj.

Reklama

– Nokaut Dnia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom grupy naszych klientów szukających bardzo atrakcyjnych ofert – „okazji” przez duże „O” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Grupy Nokaut SA. – Produkty są dostępne w limitowanej ilości, w krótkim czasie, za to w bardzo atrakcyjnych cenach. Czasami trzeba dużego refleksu aby móc kupić najciekawsze produkty – dodaje.

Flash Sales (Błyskawiczne Wyprzedaże), bo do tej kategorii możemy zaliczyć Nokaut Dnia, są niezmiernie popularne w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Szacuje się, że nawet 40% zakupów w ecommerce stanowią zakupy spontaniczne.

Przeczytaj też: Amazon przejął Woot.com – popularny amerykański sklep z okazjami »

– Projekt Nokaut Dnia będzie doskonale uzupełniał naszą podstawową ofertę. Chcemy aby Nokaut.pl był nie tylko miejscem gdzie można porównać ceny milionów produktów z tysięcy sklepów internetowych, ale również miejscem gdzie codziennie prezentowane są specjalnie wyselekcjonowane i limitowane oferty w doskonałych cenach – dodaje Czernecki.

Zakupy są bardzo intuicyjne a transakcji można dokonać błyskawicznie, gdyż Nokaut Dnia korzysta z rozwiązań zakupowych, które niedawno zostały wdrożone w serwisie Nokaut.pl. Koszyk umożliwia klientowi zakup bezpośrednio na Nokaut.pl, a partnerom bezpieczne rozliczenia w modelu prowizyjnym. Grupa Nokaut współpracuje w ten sposób z blisko 200 sprzedawcami i liczba ta się powiększa.

Serwis Nokaut Dnia powstał we współpracy ze spółką Aston Media S.A.

Źródło: Grupa Nokaut

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Jak branża RTV/AGD wypada na tle całego rynku e-handlu w Polsce?

Logo PayUDane z rynku potwierdzają jednoznacznie, że polski e-handel rozwija się w bardzo szybkim tempie. Według PBI (Polskie Badania Internetu) w 2002 roku obroty e-sklepów i platform aukcyjnych wyniosły 0,32 mld zł, ale już po upływie 10 lat osiągnęły wartość ok. 20 mld zł – to tyle, ile w tym roku wyniosą wszystkie inwestycje drogowe w kraju. Segment, który ma duży wkład w wyniki finansowe branży e-handlu to RTV/AGD.

Reklama

 Poniżej krótka analiza przygotowana przez PayU.

W 2012 roku, według danych PBI, niemal co trzecia złotówka wydawana na zakupy internetowe w Polsce trafiała do sklepów internetowych sprzedających produkty RTV/AGD. Sprzęt elektroniczny stanowi aż 28 proc. ogólnej sprzedaży w Internecie.

Większość sklepów stacjonarnych z branży RTV/AGD, w tym duże sieci, prowadzi już sprzedaż internetową. Przykładowo, w ubiegłym roku ważnym wydarzeniem było wejście Media Marktu oraz Saturna w ten kanał sprzedaży. Znamienną cechą tego segmentu jest duża popularność płatności ratalnych. Rynek RTV/AGD wyróżnia także wysoka konkurencyjność, która skłania sprzedających do obniżania marż w celu zaproponowania ciekawszej oferty kupującym – analizuje Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU SA.

Raty online, a obroty e-sklepu

Według raportu Internet Standard E-commerce 2012, rośnie wartość sprzedaży ratalnej online – co trzeci sklep internetowy deklaruje wzrost transakcyjności za pośrednictwem tego kanału płatności, a 37 proc. stwierdza, że utrzymuje sprzedaż na tym samym poziomie. Taka forma płatności jest obecnie dostępna w ofercie większości dużych sklepów internetowych działających w segmencie elektroniki.

Analiza wpływu na sprzedaż płatności ratalnych dostępnych (od czerwca 2012 r.) na Allegro wykazuje, że możliwość rozłożenia płatności w czasie pozytywnie wpływa także na decyzje zakupowe klientów.

– Ponad połowa kupujących na Allegro, którzy skorzystali już z rat PayU, dokonało w ten sposób najwyższej transakcji w swojej historii zakupów internetowych. Dostępność rat online zwiększa ponadto prawdopodobieństwo, że kupujący zdecydują się na zakup droższych przedmiotów – mówi Wojciech Czajkowski.

Polskie sklepy internetowe korzystają z takich systemów ratalnych online jak np. e-Raty Sygma Bank, e-Raty Żagiel czy raty PayU oferowane we współpracy z Alior Sync. Te ostatnie wyróżniają się dostępnością najszybszego procesu finalizacji transakcji na raty – od momentu wyboru tej metody płatności do uzyskania pozytywnej decyzji pożyczkodawcy może minąć zaledwie kilkanaście minut. Dodatkową zaletą systemu jest brak konieczności podpisywania papierowej umowy oraz dostarczania zaświadczeń o dochodach z miejsca zatrudnienia. Wystarczy, że kupujący wypełni formularz online i złoży oświadczenie  o wysokości miesięcznych dochodów.

Z danych PayU wynika, że na raty kupujemy najczęściej przedmioty z kategorii komputery (ok. 17% udziału w sprzedaży ratalnej online, obsługiwanej przez firmę). Na drugim miejscu znajduje się segment RTV/AGD, a dalej telefony – obie te kategorie generują po ok. 12% udziału w sprzedaży ratalnej online.

Według danych Magapanel PBI/Gemius, zasięg e-sklepów z segmentu RTV/AGD/Foto/Komputery osiągnął w 2012 r. poziom 31,6% – przy 6 mln użytkowników jest to najczęściej odwiedzana branża sklepów internetowych w Polsce.

Branże sklepów on-line wg liczby użytkowników i zasięgu wśród internautów:

Warto zwrócić uwagę także na zmieniający się profil e-klienta, którego oczekiwania względem usług internetowych wpływają na intensywny rozwój branży e-commerce. Wg badań TNS Polska dla PayU SA przeciętny kupujący w sieci ma nie więcej niż 29 lat (45% kupujących). 7 na 10 e-klientów to mieszkańcy miast. Co trzeci posiada wyższe wykształcenie i określa swoją sytuację materialną jako dobrą. Nie bez znaczenia jest fakt, że 3 na 4 kupujących w sieci jest online codziennie lub prawie codziennie, oczekując wygody, oszczędności czasu i możliwości złożenia zamówienia o każdej porze dnia i nocy.

Źródło: PayU

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)