eKomercyjnie.pl

Groupon zwróci klientom pieniądze za wycieczki Mati World Holidays kupione w serwisie

Groupon Polska informuje dzisiaj klientów, którzy za pośrednictwem serwisu Groupon zakupili oferty turystyczne biura podróży Mati World Holidays, o przygotowanym rozwiązaniu, które z pewnością będzie dla nich satysfakcjonujące. Klienci, których zaplanowane wyjazdy zostały odwołane, otrzymają do wyboru dwie opcje.

AdvertisementReklama

1. Propozycję innej dowolnej oferty turystycznej z katalogu na stronie http://lastminute.groupon.pl, obejmującego oferty największych i renomowanych biur podróży. Do dyspozycji oddajemy klientom co najmniej kilkaset aktualnych ofert w dowolnych terminach. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie będą musieli dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, wystarczy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej.

lub

2. Pełny zwrot do 100% ceny podstawowej imprezy, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą.
(Zagwarantowany zwrot nie obejmuje usług zakupionych indywidualnie bezpośrednio w Mati World Holidays i nie uwzględnionych w ofercie podstawowej. Adresatem tych roszczeń może być jedynie Mati World Holidays lub beneficjent ubezpieczenia, którym po ogłoszeniu oficjalnej upadłości biura jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego).

Informacje o szczegółowej procedurze zamiany wycieczki na inną lub ewentualnego zwrotu pieniędzy zostaną przekazane wszystkim zainteresowanym klientom w czwartek 9 sierpnia w specjalnym mailingu.

Jest to już drugi taki przypadek tego lata, z jakim przychodzi zmierzyć się temu serwisowi zakupów grupowych, a kolejny w „czarnej serii” upadków na polskim rynku touroperatorów i przewoźników czarterowych. Zarząd Groupon Polska zapewnia, że dobro klientów oraz ich bezcenne zaufanie i bezpieczeństwo są najważniejsze. Dlatego czuje się w obowiązku pomóc klientom w tej trudnej chwili i zamierza dołożyć wszelkich starań, aby ograniczyć przykre doświadczenia do minimum.

Źródło: Groupon Polska

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Pokaż Swój Sklep [PSS]: Dynavin-nawigacje.pl

W wywiadach z serii Pokaż Swój Sklep (PSS) staramy się regularnie promować sklepy internetowe z różnych branż, zaś odpowiedzi naszych rozmówców przy okazji pomagają też osobom, które dopiero rozważają start w e-handlu. Wszystkich, którzy chcieliby opowiedzieć nam o swojej działalności zapraszamy do kontaktu z redakcją. Tym razem na pytania odpowiedział Janusz Tumiłowicz ze sklepu Dynavin-nawigacje.pl.

AdvertisementReklama

Barbara Skórzewska (eKomercyjnie.pl): Czym się zajmowaliście przed uruchomieniem sklepu internetowego?

Janusz Tumiłowicz (Dynavin-nawigacje.pl): Przed uruchomieniem sklepu zajmowaliśmy się serwisem komputerów i helpdeskiem.

Dlaczego wybraliście właśnie taki asortyment? Skąd pomysł na sprzedawanie urządzeń nawigacyjnych w sieci?

Parafrazując powiedzenie „potrzeba jest matką wynalazków” pomysł powstał z własnej potrzeby i doświadczenia. Po zakupie samochodu, wspólnik zaczął szukać do niego dodatków. Zależało mu na znalezieniu produktu, który będzie zawierał ekran dotykowy, zestaw bluetooth, sterowanie z kierownicy multimedialnej, nawigację oraz możliwość podłączenia kamery cofania. W ten sposób, natrafiliśmy na producenta urządzeń nawigacyjny dedykowanych do modeli klasy Premium. Po przeprowadzeniu badania rynku, okazało się, że w całej Europie jest wielki popyt na takie urządzenia. Skontaktowaliśmy się z europejską centralą firmy i po rozmowach handlowych uzyskaliśmy oficjalne przedstawicielstwo marki Dynavin na teren Polski.

Czy zdecydowaliście się na gotową platformę sklepową czy stworzyliście własną?

Zdecydowaliśmy się na zakup gotowej platformy sprzedaży. Z naszego punktu widzenia, było to optymalne rozwiązanie, zważywszy, że zależało nam na czasie. W chwili obecnej, planujemy przebudowę sklepu i prawdopodobnie zmianę platformy na własną.

Ile zajęło Wam kompletowanie bazy produktów?

Hmm… Ciężkie pytanie, ponieważ tak naprawdę cały czas kompletujemy i testujemy nowe rozwiązania i produkty. Mamy taką zasadę, że przed wprowadzeniem do sprzedaży, sami lub poprzez znajome osoby testujemy produkty. Pozwala to na wybór najlepszych artykułów do naszej oferty. Dodatkowo, uczestniczymy w targach branżowych, co pozwala nam na pozyskanie wiedzy odnośnie najnowszych rozwiązań dostępnych na rynku.

Wiele sklepów z którymi przeprowadziłam wywiad przyznało, że klienci niezbyt chętnie korzystają z ratalnego finansowania zakupów. W Waszym sklepie również widzę taką możliwość. Jak sądzisz, dlaczego klienci obawiają się takiej formy płatności? Co trzeba zrobić, żeby ich do tego przekonać?

U nas od 3-5% klientów wybiera taka formę zakupu. Z naszej perspektywy, największą przeszkodą klientów w zakupach ratalnych, jest niemożność spełnienia kryteriów, które są wyznaczane przez firmy pośredniczące w sprzedaży ratalnej.

W jaki sposób promujecie sklep w sieci? Jak docieracie do swoich potencjalnych klientów?

Główną formą promocji jaką stosujemy, jest odpowiednie pozycjonowanie sklepu oraz dbanie o opisy produktów. Kolejną formą docierania do potencjalnych klientów, jest serwis Allegro, na którym również z powodzeniem sprzedajemy nasze produkty.

Ile zamówień pojawiło się w Waszym sklepie w pierwszym tygodniu po starcie?

W pierwszym tygodniu sprzedaży pojawiły się 2 zamówienia. Biorąc pod uwagę cenę oferowanych produktów, taką ilość sprzedanych produktów uznaliśmy za sukces. Obecnie jest ich dużo więcej.

Współpracujecie z kilkoma firmami serwisowymi, które montują urządzenia u klientów. Czy w przyszłości planujecie również uruchomić taką usługę? Czy pozostaniecie przy sprzedawaniu samych urządzeń i akcesoriów?

Praktycznie od samego początku oferujemy usługę montażu naszych urządzeń. Montażu tego, dokonuje nasz zaprzyjaźniony i autoryzowany zakład naprawy BMW Bęben Serwis z Wrocławia.
Z doświadczenia wiemy, że nie każdy ma czas i umiejętności, aby samemu wykonać montaż urządzenia, dlatego może zlecić to zadanie profesjonalistom. Klienci, którzy decydują się na montaż samodzielny, mogą liczyć na nasze wsparcie telefoniczne. Dodatkowo, realizujemy obecnie strategię, aby klient kupujący urządzenie, mógł je zamontować w każdym z największych miast w Polsce.

W planach mamy stworzenie usług, opartych na wykorzystaniu naszych urządzeń, które będą mogły dostarczyć dokładnych informacji o naszym samochodzie, stylu jazdy. Rozwiązanie to pozwoli na bardziej oszczędną i ekologiczną jazdę.

Jaki jest Wasz przepis na skuteczny handel w sieci?

Przepis jest złożony i zdradzę tylko kilka czynników, które muszą być spełnione aby osiągnąć sukces. Przede wszystkim trzeba być pewnym jakości sprzedawanych produktów i usług. Pewność ta pozwala na zbudowanie odpowiednich fundamentów swojej działalności. W przyszłości zawsze pozwala to na oszczędność czasu, w przypadku zaskakujących nas sytuacji. Drugim ważnym czynnikiem jest świadczenie usług na jak najwyższym poziomie. Jest to już wyświechtany slogan, jednak jest on cały czas prawdziwy. Zadowoleni klienci polecający nas dalej, to najlepsza i najtańsza reklama. Trzecim czynnikiem, jest odpowiednia ochrona znaków towarowych i dbanie o budowanie swojej marki na rynku.

Moim zdaniem, zwłaszcza trzeci czynnik był do niedawna traktowany w Polsce po „macoszemu”. Ze swojego doświadczenia wiem, że inwestycja w rozpoznawalność marki zawsze zwraca się w dłuższym okresie. Na początku, warto również zadbać, o uzyskanie odpowiednich dokumentów poświadczających możliwość handlu danym towarem. Pozwala to potem zabezpieczyć nasze interesy – w przypadku pojawienia się nieuczciwej konkurencji na rynku.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Nowa odsłona monitoringu internetu Newspoint

Pierwszy na polskim rynku zaawansowany system monitoringu internetu Newspoint pojawia się w nowej odsłonie. Newspoint wprowadza wersję beta nowego, połączonego panelu Newspoint, w którym udostępniane są równocześnie wyniki monitoringu portali i social media oraz wiele nowych funkcjonalności. Zmiany mają na celu udostępnienie klientom w ramach jednego panelu kompleksowych możliwości zarządzania treściami, które dotyczą ich biznesu.

AdvertisementReklama

Od tej pory w ramach jednego produktu Newspoint dostępne będą połączone dane z monitoringu portali i social media, które do tej pory widoczne były w dwóch odrębnych panelach. Nowy panel ma również możliwość podłączenia wyników monitoringu prasy, radia i telewizji, które Newspoint oferuje dzięki sieci swoich partnerstw. Zmiany obejmują nowy wygląd panelu użytkownika, większe możliwości zaawansowanego wyszukiwania i zarządzania informacjami, elastyczne czasowo powiadomienia e-mail, różne typy raportów oraz odpowiadanie na posty z Facebooka i Twittera bezpośrednio przez system. Intencją zmian było uzyskanie najlepszej jakości wyników wyszukiwania oraz maksymalne wsparcie klientów podczas komunikacji w social media.

„Naszą ambicją jest, aby Newspoint wyznaczał nowe standardy w obszarze monitorowania komunikacji związanej z markami klientów i ich otoczeniem biznesowym” – mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl. „Kluczowym elementem nowej strategii są jakość zbieranych danych oraz kompleksowość naszych rozwiązań. Chcemy, aby nasi klienci w jednym miejscu z łatwością wyszukiwali, śledzili, analizowali i w końcu reagowali na treści, które dotyczą ich biznesu, niezależnie od miejsca publikacji. Wierzymy, że nowy panel jest ważnym krokiem w tym kierunku i będzie dobrą bazą do dalszego szybkiego rozwoju naszej usługi.”

Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie nowych możliwości wyszukiwania zaawansowanego, które pozwalają uzyskać wyniki o największej trafności – nawet jeśli dana fraza jest wieloznaczna. Nowe funkcjonalności to wyszukiwanie kontekstu i po odległości słów w kontekście, a także wyszukiwanie dokładnej frazy.

Nowa wersja Newspoint oferuje również możliwość wygodnego klasyfikowania artykułów oraz postów poprzez opisywanie ich tagami, co pomaga w późniejszym przygotowywaniu zestawień w momencie, gdy konieczne jest szybkie stworzenie raportu. Tagi, oprócz przypisywania artykułów czy postów do określonych kategorii tematycznych, mogą również służyć do oceniania wydźwięku (tag typu „ocena”).

Moduł Raporty umożliwia eksport danych w wielu formatach, w zależności od potrzeb użytkownika: HTML, xls oraz pdf.

Kolejne usprawnienie to elastyczny system powiadomień e-mail, który informuje użytkownika o znalezionych artykułach czy postach z dowolnie wybraną częstotliwością. Każdy użytkownik może dostosować porę wysyłki powiadomień do swojego planu dnia (np. z uwzględnieniem przerwy obiadowej w pracy).

W celu wsparcia klientów w ich komunikacji w mediach społecznościowych Newspoint wprowadził przycisk „Podziel się w social media”, który widnieje pod każdym znalezionym artykułem w panelu, a także możliwość odpowiadania na komentarze i posty z Facebooka i Twittera również z poziomu panelu. Dzięki temu klienci Newspoint nie muszą za każdym razem logować się do konkretnego portalu społecznościowego.

Nowy panel składa się z modułów: Monitoring, Raporty, Powiadomienia, Statystyki i kontakty. Zmiany wizualne objęły nowe logo i nowy, przejrzysty layout panelu.

Newspoint umożliwia dotarcie do aktualnych oraz archiwalnych publikacji na interesujący użytkownika temat na kilka sposobów – poprzez wygodne i intuicyjne wyszukiwanie lub gromadzenie ich pod postacią tzw. profili. Użytkownik może również ustawić sobie powiadomienia o nowych artykułach w bazie. Ponadto Newspoint daje możliwości opisywania oraz oceny wybranych artykułów. Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych – działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

Źródło: Newspoint

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)