Gruper.pl wspiera poszkodowanych klientów biur turystycznych

Autor tekstu Informacja prasowa
Opublikowano 1 sierpnia 2012
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Początek sezonu 2012 przyniósł wiele sygnałów o problemach biur turystycznych. Trudno oszacować, czy to trend związany z obiektywnymi trudnościami całej branży, czy osobistą odpowiedzialnością niektórych przedsiębiorców. Niezależnie jednak od skali problemu warto wyciągnąć wnioski, które pomogą uregulować i zabezpieczyć relacje pomiędzy klientem oraz dostawcą oferty turystycznej. Najważniejsze dla wszystkich uczestników rynku jest zwiększenie bezpieczeństwa klientów biur turystycznych.

Wiarygodni pośrednicy i gwaranci, w tym portale zakupów grupowych, takie jak Gruper.pl, są takim rozwiązaniem. Serwisy emitujące oferty turystyczne mogą dokonywać zwrotów kosztów odwołanych ofert tak długo, dopóki środki nie zostaną przekazane dostawcy usług turystycznych. Ponadto mają możliwość kontroli i wywierania nacisku na firmy, z którymi współpracują – zarówno poprzez działania komunikacyjne, jak i prawne. To znaczące uzupełnienie skromnych możliwości funduszy gwarancyjnych.

Co więcej, portale zakupów grupowych przeprowadzają weryfikację swoich partnerów – mają zasoby, bazy danych i narzędzia, które nie są dostępne indywidualnym użytkownikom Internetu. Nawet jeśli nie zawsze uda się przewidzieć wszystkie zagrożenia, to jest to istotny sposób ochrony przed niepewnymi dostawcami i nieuczciwymi praktykami.

„Klienci portalu zakupów grupowych mają istotny bufor bezpieczeństwa, partnera, który w przypadku niewypłacalności biura turystycznego, może pomóc odzyskać pieniądze. Tak się dzieje w przypadku osób, które zakupiły ofertę Biura Podróży Atena za pośrednictwem Gruper.pl” – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.pl. „Stworzyliśmy dedykowany zespół w Dziale Obsługi Klienta, który jest do dyspozycji wszystkich osób, które zgłaszają reklamacje, pragną uzyskać odpowiedzi na swoje pytania i pozyskać wsparcie w odzyskaniu wpłaconych środków. Pragniemy zapewnić, że wszystkie pokrzywdzone osoby, które złożyły reklamacje do serwisu Gruper.pl otrzymają stosowną pomoc” – podkreśla.

Gruper zachęca do korzystania z infolinii +48 222 952 000, która w celu udzielenia pomocy wszystkim osobom, które za pomocą serwisu nabyły kupony Biura Podroży Atena działa w wydłużonych godzinach pracy. Z Działem Obsługi Klienta można również kontaktować się mailowo za pomocą adresu gruper@gruper.pl. Do Klientów serwisu, którzy mogli zostać poszkodowani w wyniku problemów biura podróży został skierowany mailing zawierający informacje na temat podjętych przez Gruper.pl kroków oraz procedury zwrotu środków. Firma współpracuje również ściśle z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

Źródło: Gruper.pl

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!