Gruper uruchamia program lojalnościowy

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Z początkiem roku Gruper wprowadza program lojalnościowy, dzięki któremu klienci obniżą ceny kolejnych zakupów. Od teraz każdy użytkownik, dokonując zakupu na portalu, otrzymuje premię w wysokości 10 procent ceny produktu lub usługi w postaci gruperozłotówek, specjalnych punktów, które można wykorzystać przy kolejnych transakcjach. Model programu będzie ulegał częstym zmianom.

W dobie wzmożonej konkurencji długofalowy i przejrzysty program lojalnościowy to efektywna strategia marketingowa budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami.Z badania przeprowadzonego na zlecenie On Board PR ECCO Network wynika, że Polacy chętnie angażują się w te programy lojalnościowe, które umożliwiają wymianę punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie natychmiastowego rabatu (18 proc.) oraz nagrody rzeczowej (16 proc.). Najmniej doceniana jest przynależność do elitarnego klubu (2,6 proc.).

Oszczędzanie przez kupowanie

11 stycznia Gruper wprowadził długofalowy program lojalnościowy, którego forma ma na celu premiowanie powracających klientów. Mechanizm jest bardzo prosty. Po dokonaniu zakupu użytkownik otrzymuje bonus w postaci gruperozłotówek. Jego wysokość podana jest w opisie każdej oferty promocyjnej opublikowanej w serwisie. Pozyskane w ten sposób środki zostają dopisane do konta klienta po 10 dniach od zakupu ze względu na możliwość zwrotu kuponu bez podania przyczyny przez taki właśnie okres. Czas na ich wykorzystanie to trzy miesiące od momentu przyznania.

Stale podnosimy atrakcyjność prezentowanych ofert, ale to nie wszystko. Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów. Przygotowując założenia programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych użytkowników. Jestem przekonany, że nasza propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często korzystają z ofert Grupera – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes Gruper Sp. z o.o.

Lojalni dodatkowo premiowani

Ponowne zakupy na stronie portalu to dodatkowa premia. Nominalnie, klient będzie mógł pokryć gruperozłotówkami 10% należności za kolejny nabywany kupon, ale planowane są również liczne akcje specjalne. Aktywny użytkownik, dzięki gruperozłotówkom, może zatem dodatkowo obniżyć ceny już i tak bardzo korzystnych ofert promocyjnych.

Przykład: Kupując voucher za 100 zł, użytkownik otrzyma 10 gruperozłotówek. Dokonując kolejnej transakcji za 100 zł może zdecydować o obniżeniu ceny za pomocą zarobionej premii do 90 zł. Warto przy tym wspomnieć, że w takim wypadku ponownie otrzyma bonus, tym razem w wysokości 9 gruperozłotówek.

Model programu będzie ulegał częstym zmianom, promującym aktywność w serwisie i oddającym jego stale zmieniający się charakter. Najprostszym przykładem jest nagradzanie 10 pierwszych kuponów danej oferty znacznie zwiększoną premią. Pojawią się również propozycje w całości płatne gruperozłotówkami. Wierzymy, że dla naszych klientów zakupy na Gruper.pl staną się jeszcze bardziej atrakcyjne – mówi Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Gruper Sp. z o.o.

Zakupy grupowe zadebiutowały na polskim rynku w kwietniu 2010 roku. Jako pierwszy wystartował serwis Gruper.pl, który już po 10 miesiącach osiągnął próg rentowności, co było ewenementem w polskiej branży internetowej. W okresie od kwietnia 2010 do stycznia 2013 klienci portalu nabyli ponad 1,8 mln kuponów, które przyniosły im oszczędności przekraczające 267 mln złotych.

Źródło: Gruper

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę