eKomercyjnie.pl

IAI-Shop.com oferuje wzór regulaminu dla sklepów internetowych

Dla wygody i bezpieczeństwa klientów, którzy prowadzą swoje sklepy na oprogramowaniu IAI-Shop.com udostępniono bezpłatny wzór regulaminu dla sklepu internetowego pochodzący z Podręcznika Trusted Shops – partera IAI S.A. zajmującego się certyfikacją sklepów internetowych.

Klauzule niedozwolone UOKiK, przepisy licznych ustaw – to wszystko może przyprawić o ból głowy niejednego sprzedawcę internetowego. Aby zdać sobie sprawę ze złożoności zagadnień proponujemy sprawdzenie opublikowanego dwa dni temu styczniowego zestawienia omawiający klauzule niedozwolone według UOKiK.

Chcąc rozwiązać ten problem, IAI-Shop.com zwróciło się o pomoc w przygotowaniu wzoru regulaminu do ekspertów z firmy partnerskiej Trusted Shops zajmujących się certyfikacją sklepów internetowych i ochroną kupujących. Nasze niespotykane wcześniej kreatywne podejście do problemu złych regulaminów, spotkało się z bardzo ciepłą odpowiedzią i na mocy podpisanego porozumienia pomiędzy IAI i Trusted Shops, udostępniono dla każdego klienta IAI-Shop.com gotowy do pobrania i wgrania wzór regulaminu sklepowego.

Klienci IAI-Shop.com otrzymują licencję na modyfikowanie i opublikowanie regulaminu na stronie internetowej swojego sklepu. Firma zagwarantowała również publikowanie kolejnych wersji regulaminu, które będą uwzględniały zmiany w przepisach prawnych.

Więcej informacji w tej sprawie dostępnych jest na oficjalnej stronie IAI-Shop.com.

Żródło: IAI S.A.





Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Co chcesz wiedzieć o serwisie zakupów grupowych Citeam.pl? Zadaj pytanie!

Citeam.plW związku ze zbliżającymi się pierwszymi urodzinami Citeam.pl, w najbliższym numerze Magazynu eKomercyjnie.pl opublikujemy wywiad, który będzie podsumowaniem pierwszego roku działalności tego portalu zakupów grupowych. Chcemy nieco ożywić formę przeprowadzania wywiadów, w związku z czym zapraszamy Was do zadawania własnych pytań.

Część pytań do wywiadu z Citeam.pl przygotuje tradycyjnie redakcja eKomercyjnie.pl. Chcielibyśmy jednak, żeby i Czytelnicy mogli zapytać twórców serwisu o to, co najbardziej ich interesuje. Możecie więc zapytać o wszystko, co ma jakiś związek z działalnością portalu.

Pytania zbieramy do piątku 17 lutego 2012 włącznie, następnie odpowie na nie Marta Krauze, dyrektor serwisu. Pytania możecie wpisywać w komentarzach pod tym artykułem lub przesyłać drogą mailową na adres redakcja@ekomercyjnie.pl.

Marta Krauze Citeam.plSerwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, 22 lutego 2012 roku obchodzi pierwszą rocznicę działalności na polskim rynku. W tym czasie wspiął się na pozycję wicelidera w branży, notując 2,4 mln użytkowników, jako pierwszy zachęcał też Polaków do kupowania za pół ceny podczas kampanii reklamowej „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?”.

Dyrektor serwisu, Marta Krauze, tak uzasadnia start serwisu: „Skorzystaliśmy z doświadczenia i możliwości Grupy Allegro, która jest niekwestionowanym liderem rodzimego rynku e-commerce. Od początku chcieliśmy tworzyć serwis niebanalny, nowoczesny, skierowany do osób młodych, które lubią próbować nowych rzeczy i doznań.”

 
Czekamy na Wasze pytania do Citeam!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Ankieta eKomercyjnie #1: miejsce i skala działania polskich sklepów internetowych

Zmęczeni serwowaniem Wam długich, niekończących się ankiet od różnych firm postanowiliśmy przeprowadzać własne sondy wśród właścicieli sklepów internetowych. Zasady są proste: kilka pytań, zbieramy odpowiedzi przez tydzień, a później szybko publikujemy wyniki (raport, infografika) i odpalamy kolejną ankietę. Zapraszamy do wypełnienia pierwszego formularza!

Ankieta składa się z sześciu krótkich pytań. Jej celem jest zebranie informacji dotyczących miejsca i skali działania polskich e-sklepów. Wyniki badania opublikujemy w serwisie eKomercyjnie.pl w postaci raportu i infografiki.

Ankieta zakończona! Dziękujemy!

Wyniki ankiety oraz infografikę możecie znaleźć tutaj. Zapraszamy!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)