eKomercyjnie.pl

IAI-Shop.com oferuje wzór regulaminu dla sklepów internetowych

Dla wygody i bezpieczeństwa klientów, którzy prowadzą swoje sklepy na oprogramowaniu IAI-Shop.com udostępniono bezpłatny wzór regulaminu dla sklepu internetowego pochodzący z Podręcznika Trusted Shops – partera IAI S.A. zajmującego się certyfikacją sklepów internetowych.

Klauzule niedozwolone UOKiK, przepisy licznych ustaw – to wszystko może przyprawić o ból głowy niejednego sprzedawcę internetowego. Aby zdać sobie sprawę ze złożoności zagadnień proponujemy sprawdzenie opublikowanego dwa dni temu styczniowego zestawienia omawiający klauzule niedozwolone według UOKiK.

Chcąc rozwiązać ten problem, IAI-Shop.com zwróciło się o pomoc w przygotowaniu wzoru regulaminu do ekspertów z firmy partnerskiej Trusted Shops zajmujących się certyfikacją sklepów internetowych i ochroną kupujących. Nasze niespotykane wcześniej kreatywne podejście do problemu złych regulaminów, spotkało się z bardzo ciepłą odpowiedzią i na mocy podpisanego porozumienia pomiędzy IAI i Trusted Shops, udostępniono dla każdego klienta IAI-Shop.com gotowy do pobrania i wgrania wzór regulaminu sklepowego.

Klienci IAI-Shop.com otrzymują licencję na modyfikowanie i opublikowanie regulaminu na stronie internetowej swojego sklepu. Firma zagwarantowała również publikowanie kolejnych wersji regulaminu, które będą uwzględniały zmiany w przepisach prawnych.

Więcej informacji w tej sprawie dostępnych jest na oficjalnej stronie IAI-Shop.com.

Żródło: IAI S.A.





Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Co chcesz wiedzieć o serwisie zakupów grupowych Citeam.pl? Zadaj pytanie!

Citeam.plW związku ze zbliżającymi się pierwszymi urodzinami Citeam.pl, w najbliższym numerze Magazynu eKomercyjnie.pl opublikujemy wywiad, który będzie podsumowaniem pierwszego roku działalności tego portalu zakupów grupowych. Chcemy nieco ożywić formę przeprowadzania wywiadów, w związku z czym zapraszamy Was do zadawania własnych pytań.

AdvertisementReklama

Część pytań do wywiadu z Citeam.pl przygotuje tradycyjnie redakcja eKomercyjnie.pl. Chcielibyśmy jednak, żeby i Czytelnicy mogli zapytać twórców serwisu o to, co najbardziej ich interesuje. Możecie więc zapytać o wszystko, co ma jakiś związek z działalnością portalu.

Pytania zbieramy do piątku 17 lutego 2012 włącznie, następnie odpowie na nie Marta Krauze, dyrektor serwisu. Pytania możecie wpisywać w komentarzach pod tym artykułem lub przesyłać drogą mailową na adres redakcja@ekomercyjnie.pl.

Marta Krauze Citeam.plSerwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, 22 lutego 2012 roku obchodzi pierwszą rocznicę działalności na polskim rynku. W tym czasie wspiął się na pozycję wicelidera w branży, notując 2,4 mln użytkowników, jako pierwszy zachęcał też Polaków do kupowania za pół ceny podczas kampanii reklamowej „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?”.

Dyrektor serwisu, Marta Krauze, tak uzasadnia start serwisu: „Skorzystaliśmy z doświadczenia i możliwości Grupy Allegro, która jest niekwestionowanym liderem rodzimego rynku e-commerce. Od początku chcieliśmy tworzyć serwis niebanalny, nowoczesny, skierowany do osób młodych, które lubią próbować nowych rzeczy i doznań.”

 
Czekamy na Wasze pytania do Citeam!

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Ceneo.pl w liczbach (siódme urodziny serwisu) – infografika

Dzisiaj mija 7 lat odkąd w sieci zadebiutowało Ceneo.pl. Z tej okazji serwis przygotował infografikę – można się z niej dowiedzieć kilku ciekawych faktów na temat porównywarki (np. czas, który użytkownicy spędzili do tej pory na stronie to łącznie ponad 7 183 lata).

AdvertisementReklama

W momencie startu na Ceneo.pl można było znaleźć 4 kategorie tematyczne, po kilku tygodniach działalności stronę odwiedzało kilkaset osób miesięcznie. Obecnie jest to jeden z najpopularniejszych serwisów zakupowych w Polsce – miesięcznie Ceneo odwiedza około 5 mln użytkowników.

Serwis Ceneo.pl wystartował 14 lutego 2005 roku, jego założycielami są Marcin Chwalik i Łukasz Zych. 7 lat temu branża e-commerce dopiero zaczynała się rozwijać, zakupy on-line były nowością do której użytkownicy internetu dopiero nabierali przekonania. Jednak w ciągu tego czasu wiele się zmieniło – według ubiegłorocznego raportu „Zaufanie jako podstawa rozwoju w handlu internetowym” aż 93% internautów dokonało co najmniej raz zakupów w sieci.

Od swojego startu, Ceneo.pl przeszło prawdziwą ewolucję. Obecnie oprócz zestawienia ofert sklepowych, na stronie znajdziemy dokładne opisy produktów, opinie na temat sklepów, recenzje produktów. Ponadto pod koniec ubiegłego roku Ceneo.pl zaprezentowało koszyk zakupowy – „Kup na Ceneo” to jedna z najbardziej innowacyjnych usług wprowadzonych w zeszłym roku w polskim e-handlu.

Poniżej infografika przygotowana z okazji 7 urodzin serwisu Ceneo.pl:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)