IdoSell Booking – nowa usługa IAI S.A. dla obiektów noclegowych

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 13 listopada 2013
Kategoria Newsy
Czas czytania: 3 min

idosellbookingPo świetnych wynikach IAI-Shop.com, która jest obecnie jedną z największych w Polsce platformą dla profesjonalnych sklepów internetowych, firma IAI S.A. rusza w kierunku nowej branży. Usługa IdoSell Booking umożliwia skuteczne zarządzanie oraz sprzedaż noclegów online wprost z istniejącej strony internetowej lub umożliwia prowadzenie takiej strony, sprzedaży na Facebooku czy mobilnej.

Sklepy internetowe, które przez ostatnie 14 lat korzystały z IAI-Shop.com mają dziś przewagę konkurencyjną i realizują setki tysięcy zamówień miesięcznie. Tym razem przed taką szansą stoją obiekty noclegowe, dla których IAI S.A. przygotowała ofertę przystępną cenowo. Nowoczesny i intuicyjny system rezerwacji jest niezbędny, aby efektywnie sprzedawać miejsca noclegowe w dobie powszechnie panującego internetu. Nawet najlepsza oferta obiektu noclegowego, bez możliwości prostej oraz szybkiej rezerwacji online dla gościa, spowoduje jego zniechęcenie. W Polsce są miliony internetowych konsumentów, którzy mają swoje przyzwyczajenia i oczekiwania w stosunku do wygodnej obsługi klienta.

Będąc też klientami obiektów noclegowych, oczekują w sektorze turystycznym podobnych doświadczeń jak w e-sklepach. IdoSell Booking ma spełnić czekiwania. Obiektom noclegowym z kolei, umożliwia zaistnienie w miejscu, gdzie goście szukają najczęściej – w Internecie. Dzięki IdoSell Booking mogą zyskać przewagę konkurencyjną i zwiększyć swoje przychody.

„IdoSell Booking to bardzo prosta w instalacji i obsłudze, a przy tym bardzo inteligentna usługa, która umożliwia bez udziału człowieka, sprzedaż tylko dostępnych dni na partament, pokój w hotelu lub gospodarstwie agroturystycznym, a nawet miejsce na polu namiotowym. Za pomocą usługi IdoSell Booking każdy obiekt noclegowy może dostosować ustawienia procesu rezerwacji i zawsze proces ten będzie prosty i bezpieczny dla końcowego klienta. Tego typu systemy są dostępne albo w postaci ogromnych portali agregujących oferty, albo w postaci kosztownych systemów do obsługi hotelu. To dlatego podróżując w góry czy nad morze, ciągle częściej dzwonimy niż zamawiamy noclegi online. W naszej ocenie, prawdziwa rewolucja w turystyce dokona się wtedy, gdy 95% niedostępnych online obiektów będzie dostępna do natychmiastowej rezerwacji, a żeby tak się stało, usługa musi być łatwa w obsłudze i tania. Dlatego IdoSell Booking kosztuje tylko 1% od wartości złożonych przez stronę rezerwacji.” – mówi Paweł Fornalski, Prezes IAI S.A.

Doświadczenie wykorzystane przy budowie systemu dla sklepów IAI-Shop.com, z którego korzysta ponad 2500 e-sklepów pozwoliło przenieść wszystkie najlepsze nawyki i procedury z handlu towarami do obsługi rezerwacji. IdoSell Booking tworzą specjaliści, którzy znają i rozumieją przyzwyczajenia internautów oraz sprzedaż internetową. Dlatego wszystkie funkcje zostały zaprojektowane w myśl najnowszym trendom e-commerce. Realnie podnoszą jakość obsługi gościa, skracają jej czas oraz umożliwiają wybór funkcji dostosowanych do osobistych potrzeb.

idosell-booking-promo

„Celem IdoSell Booking jest zwiększanie zysków właścicieli obiektów noclegowych, dlatego cała usługa została zaprojektowana, tak by zwiększyć obłożenie miejsc noclegowych i ograniczyć czas potrzebny do zarządzania rezerwacjami oraz koszty. Pracę w IdoSell Booking można rozpocząć od razu, bez żadnej instalacji. Usługa działa w modelu SaaS (Software as a Service) dzięki czemu obiekt noclegowy ma do niej dostęp z dowolnego komputera lub telefonu, a wszystkie funkcje są na bieżąco aktualizowane i znajdują się w jednym miejscu. – dodaje Paweł Fornalski.

Wśród wielu funkcji usługi, ponad prezentacją kalendarza i prowadzeniem rezerwacji, znajduje się między innymi możliwość tworzenia własnej wizytówki internetowej obiektu noclegowego, aplikacja IdoSell Booking na urządzenia mobilne (służąca do obsługi rezerwacji za pomocą urządzeń mobilnych) oraz sprzedaż rezerwacji bezpośrednio na Fan Page’u obiektu. Dzięki temu usługa spełnia trzy najważniejsze wymogi sprzedaży XXIw. – obecność w sieci, obecność w Social Media i możliwość korzystania z usługi w dowolnym miejscu i czasie. Ofertę uzupełnia szereg usług marketingowych jak na przykład sprzedaż ofert specjalnych, newslettery itp. Dla właścicieli, którzy kierują swoją ofertę do zagranicznych gości, IdoSell Booking już w standardzie oferuje sprzedaż rezerwacji w język polskim, angielskim oraz niemieckim. Pokazuje też ceny i obsługuje płatności w popularnych walutach (PLN, GBP, EUR).

Koszt usługi to zaledwie 24 zł rocznie plus niewielka prowizja od sprzedaży. Dzięki takiemu modelowi opłat, obiekt noclegowy nie jest obciążony dużymi opłatami w okresach zmniejszonego ruchu. Aby sprawdzić możliwości IdoSell Booking można założyć darmowe konto i przez 14 dni korzystać ze wszystkich funkcjonalności usługi bez ponoszenia żadnych opłat.

Więcej informacji jest dostępnych na oficjalnej stronie IdoSell Booking.

Źródło: informacja prasowa

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!