eKomercyjnie.pl

inter-AKCJE III: e-commerce już 18 kwietnia

Pasjonaci nowoczesnych technologii po raz kolejny spotkają się na śląskich spotkaniach interaktywnych inter-AKCJE. Tym razem po to, by rozmawiać o handlu w sieci. Wśród zaproszonych gości znajdą się eksperci i praktycy branży e-commerce. inter-AKCJE to organizowane przez Positive Power sp. z o.o. cykliczne spotkania branży interaktywnej. Początkowo skierowane do studentów, prezentujące możliwości rozwoju zawodowego, ewoluowały do tematycznych spotkań.

Najbliższe, dotyczące e-commerce dostarczy wielu praktycznych informacji zarówno osobom pracującym w branży, jak i dopiero wkraczającym na rynek.

Spotkanie jest bezpłatne, a rejestracja dostępna jest pod tym adresem.

Pierwszych pięćdziesięciu uczestników inter-AKCJI otrzyma podręczniki dla sprzedawców internetowych autorstwa Trusted Shops. Będzie także możliwość wygrania książek od wydawnictwa Onepress, lidera w sektorze poradników dla biznesu i literatury ekonomicznej.

Gośćmi bieżącej edycji inter-AKCJI będą:

  • Dawid Makowski, Brand Manager w mailPro, firmie zajmującej się dostarczaniem efektywnych rozwiązań e-mail marketingowych dla e-commerce. Na inter-AKCJACH odpowie na pytanie: Inteligentny sklep internetowy – Science Fiction czy możliwości dzisiejszego e-mail marketingu?
  • Edyta Godziek, Specjalista ds. marketingu i PR w firmie Hostersi, uznanego w branży specjalisty od hostingu, opowie o tym, że: Bezpieczeństwo danych e-klienta źródłem sukcesu e-sklepu!
  • Andrzej Ogonowski, Dyrektor marketingu i PR marki SMSAPI.pl, zajmującej się dostarczeniem skutecznych rozwiązań komunikacyjnych opartych o wiadomości SMS. MMS oraz komunikaty głosowe VMS, opowie o komunikacji w e-commerce, czyli: 3,2,1… SMS-commerce!

Wydarzeniu patronują:
Prezydent Miasta Gliwice, AIESEC, Regionalna Izba Gospodarcza, ekomerycjnie.pl, interaktywnie.com, Nowy Marketing, marketingowiec.pl, e-biznes.pl, ebo.edu.pl, portalmedialny.pl oraz magazyn Marketer+.

Więcej informacji na: www.inter-akcje.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Baner

Baner – graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będąca odnośnikiem do strony promowanego produktu.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Targetowanie

Targetowanie – proces polegający na selekcji konsumentów przez reklamodawców, w celu określenia grupy docelowej , która w największym stopniu zainteresowania jest reklamowanym produktem.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)