eKomercyjnie.pl

Jak przygotować sklep internetowy na okres przedświąteczny? Konkretne wskazówki dla sprzedawców

Odkąd na świecie pojawiły się sklepy internetowe, elfy pomagające świętemu Mikołajowi mogą mieć poważne obawy o swoje etaty. Sprzedawcy coraz częściej odciążają okołobiegunowe centra logistyczne, wspierając je w zaopatrzaniu dzieci w prezenty i pisaniu listów z życzeniami. To jednak, co pomaga Mikołajowi i konsumentom w przygotowaniach do Gwiazdki, jest jednocześnie największym wyzwaniem dla świata e-commerce. Boże Narodzenie jest bowiem jednym z najgorętszych okresów dla sklepów internetowych i wymaga szczególnego przygotowania.

W tym intensywnym okresie bardzo ważne jest niemalże wszystko. Częściej dostępna obsługa klienta, krótkie okresy dostawy i możliwość zwrotu nietrafionych prezentów to tylko kropla w morzu przygotowań do Gwiazdki. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę przed wzmożonym ruchem w sklepie internetowym?

Porównywarka cen idealo sprawdziła, w jakim stopniu najpopularniejsze polskie sklepy internetowe oferują swoim klientom ważne przed Świętami usługi.* Na podstawie tej analizy przygotowanych zostało kilka porad na sukces przed Bożym Narodzeniem.

Najważniejsze: prezenty muszą dojść na czas!

Żeby Święta były udane, klienci muszą otrzymać zamówione prezenty na czas. Szczególnie przed Bożym Narodzeniem konsumenci często wpadają w panikę, gdy czas przesyłki jest w ich opinii zbyt długi. Tymczasem wielu z nich wyobraża sobie, że już następnego dnia po zamówieniu mogą spodziewać się dostawy. Jeśli czekają dłużej, czasem w akcie desperacji przenoszą się do konkurencji. Dlatego przed Świętami tak ważne jest, by towar został dostarczony klientom w możliwie najkrótszym czasie. Według danych zgromadzonych przez idealo, nie jest to jednak takie oczywiste…

dostawa-prezentow

Z analizy idealo wynika, że większość polskich sklepów także na co dzień dość szybko realizuje swoje zamówienia. Wysyłkę w 24 godziny oferuje bowiem aż 74% z nich. Usługa ta nie gwarantuje jednak dostarczenia zamówionych produktów do rąk klienta następnego dnia. Oznacza ona jedynie zapewnienie sprzedawcy, że w ciągu doby towar zostanie przygotowany do wysłania. Tego typu serwis dotyczy jednak tylko produktów dostępnych w magazynie i bardzo często obejmuje zamówienia złożone do konkretnej godziny. W przypadku zbadanych przez porównywarkę cen sklepów najczęściej jest to wczesne popołudnie, począwszy od godziny 12:00 do 16:00. Tylko w jednym przypadku czas ten przedłużono do godziny 18:00.

Na okres przedświąteczny należałoby zatem rozważyć wprowadzenie dodatkowych usług takich jak przesyłka ekspresowa lub dostawa tego samego dnia. Obie należą w polskich sklepach do rzadkości. Przesyłka ekspresowa oferowana jest przez zaledwie 10% sprzedawców. Jest to usługa płatna, której koszty są bardzo różne w zależności od poszczególnych sklepów i wynoszą od 4,99 zł do 129,00 zł. Z całą pewnością przed Świętami wielu klientów gotowych jest ponieść dodatkowe koszty za gwarancję punktualnej dostawy, jednak w obliczu konkurencji nie powinny być one zbyt wysokie. Sprzedawcy rzadko oferują też dostawę tego samego dnia – wśród zanalizowanych przez idealo sklepów znaleźć ją można było tylko w jednym. Usługą tą objęci są przy tym tylko mieszkańcy wybranych miast.

Co zrobić, gdy na wprowadzenie takiego serwisu jest już za późno? Najważniejsze jest to, by nie pozostawić klienta samego z jego obawami. Warto więc szczególnie zwrócić uwagę na dokładne i realistyczne informowanie go o kolejnych etapach dostawy zamówienia. Konsumenci, którzy dostaną maila z potwierdzeniem przygotowania towarów do wysyłki i/lub przekazania ich kurierowi, będą spokojniejsi. Gdy zaś rzeczywiście czasu na dostawę przed pierwszą Gwiazdką będzie za mało, można wprowadzić oferty voucherów i upominkowych kart na zakupy. Wysyłane są one mailem, zaś klient może wydrukować je na miejscu, co oszczędzi mu przedświątecznego stresu.

Obsługa klienta ważna jak mało kiedy

Wzmożony ruch w sklepie wiąże się zawsze ze zwiększoną ilością niepewnych klientów, u których rodzi się wiele pytań na temat produktów lub kolejnych etapów zamówienia. To, jak długo konsumentom przyjdzie czekać na zadane pytanie, może również decydować o tym, czy zechcą oni sfinalizować swoje zamówienie. Duże znaczenie ma zatem osiągalność obsługi klienta. Według badań idealo sprzed kilku miesięcy, wciąż niewiele sklepów oferuje klientom dyspozycjność w godzinach wieczornych i w weekendy. Nie bez znaczenia są też dostępne w sklepach kanały komunikacji.

pomocnicy-swietego-Mikolaja

Najczęściej oferowaną formą komunikacji z klientami w sklepie jest infolinia. W prawie wszystkich sklepach (96%) można skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie. Drugą najbardziej rozprzestrzenioną formą jest e-mail, dostępny w 86% sklepów. Ponadto klienci mogą przesłać wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego (w 54% przypadków) lub znaleźć odpowiedź na swoje pytanie w FAQ (48%). Najczęściej do dyspozycji klientów są co najmniej dwie różne formy kontaktu.

Coraz częściej oferowaną formą komunikacji z konsumentami jest chat. Dla wielu konsumentów jest to najmilej widziany kanał obsługi klienta, ponieważ nie wykracza on poza zakupy w sklepie, zaś komunikator wbudowany jest w stronę internetową najczęściej tak, że nie trzeba opuszczać koszyka na żadnym etapie i można w każdej chwili zadać pytanie dotyczące frapującej w danym momencie kwestii. Rozwiązanie takie dostępne jest obecnie w 46% polskich sklepów i cieszy się rosnącą popularnością.

Jednak należy pamiętać o tym, że zespół odpowiedzialny za komunikację z klientami w okresie przedświątecznym stoi przed szczególnie dużym wyzwaniem. Wielu klientów od konsultantów oczekuje także doradztwa w wyborze prezentów dla bliskich. Propozycje prezentów warto przy tym przemyśleć wcześniej i umieścić je na stronie głównej sklepu. Dobrym pomysłem są również podstrony z inspiracjami dla konsumentów, w których znajdą oni prezenty dobrane między innymi do płci, wieku i zainteresowań obdarowywanej osoby.

List do świętego Mikołaja ważniejszy, niż schowek

Wielu klientów sklepów internetowych zaczyna poszukiwanie prezentów już w listopadzie. Na początku wystarczy wstępne rozeznanie w asortymencie i zebranie pomysłów. W większości sklepów internetowych i porównywarek cen możliwość taka istnieje w postaci schowków, przechowalni lub list ulubionych. Zapisanie produktu na potem oferuje 52% polskich sprzedawców.

list-do-swietego-Mikolaja

W 36% sklepów oferowane jest także porównanie produktów, które również pomaga w wyborze odpowiedniego modelu. Przed świętami warto jednak pomyśleć o funkcji, która łączy zapisywanie produktów z możliwością przesłania ich znajomym. Lista życzeń dostępna jest obecnie w jedynie 16% sklepów internetowych. Jest to przy tym bardzo ciekawa funkcja, jaką warto zaoferować klientom przed świętami. Można ją uznać za odpowiednik listu do świętego Mikołaja – wybrane produkty użytkownicy mogą przesyłać za pomocą wiadomości e-mail lub publikować na portalach społecznościowych. Dzięki temu ich bliscy dowiedzą się, czego życzą sobie oni na Gwiazdkę.

Ponieważ jednak lista życzeń niewiele różni się od schowka, czasem wystarczy dodanie do niego funkcji przesyłania go znajomym. Wtedy użytkownicy otrzymują od sprzedawców bardzo uniwersalną funkcję. Z jednej strony umożliwi ona prywatne zapisanie produktów na potem (co w przypadku porównywarek cen pozwoli również obserwowanie rozwoju ich ceny), zaś z drugiej – wspomniane przesłanie interesujących artykułów znajomym.

Zwrot nietrafionych prezentów

Z bożonarodzeniowymi prezentami wiąże się nie zawsze radość z obdarowywania, lecz czasem także… nietrafione upominki. Prowadząc sklep internetowy trzeba mieć to na uwadze i podejść do terminów zwrotów towaru z większą elastycznością. Tymczasem większość sprzedawców (72%) kurczowo trzyma się ustawowych 14 dni.

zwroty-nietrafionych-prezentow

Dwa tygodnie nie zawsze wystarczą na to, żeby odpowiednio wcześnie zamówić prezent, wręczyć go i ewentualnie zwrócić. Termin odesłania produktów można w święta wyjątkowo wydłużyć do 30 dni, tak jak w przypadku 20% zbadanych przez idealo sklepów, które możliwość taką oferują na co dzień. Klienci chętniej skorzystają z usług sprzedawcy, u którego nie muszą obawiać się, że nietrafionego prezentu nie będzie można odesłać.

Oferowanie większej elastyczności i dodatkowych usług niż inne sklepy powinno być ogólną dewizą sprzedawców przed Świętami. Warto zatem wyróżnić się na tle konkurencji nie tylko wydłużonym terminem zwrotu zakupów, lecz także bezpłatnym pakowaniem prezentów, dodaniem do zamówienia drobnych gwiazdkowych upominków lub wręczeniem do dokonanego zamówienia kodu rabatowego na zakupy w nowym roku.

Wyciągaj wnioski i… ciesz się magią Świąt!

Przed planowaniem tegorocznych Świąt warto jednak przede wszystkim przypomnieć sobie doświadczenia z poprzedniego roku. Sprzedawcy, którzy posiadają swój sklep dłużej niż rok powinni dokładnie przeanalizować zarówno swoje sukcesy, jak i kwestie, które nie do końca się sprawdziły. Przewartościowanie aktywności z poprzedniego sezonu powinno być początkiem przygotowań do zbliżającej się Gwiazdki. Oprócz praktycznych aspektów należy jednak uwzględnić… te bardziej emocjonalne.

Otrzymywanie prezentów i ich wręczanie najbliższym dostarcza konsumentom wielu wzruszeń. Żeby dodatkowo spotęgować radość klientów ze Świąt, warto zadbać o odpowiednią atmosferę. Tak jak witryny sklepów stacjonarnych już w listopadzie zdobione są bożonarodzeniowymi dekoracjami, również sklepy internetowe mogą pozwolić sobie na więcej świątecznych elementów, niż przyprószone śniegiem logo. Grafiki ze świętym Mikołajem, gwiazdkami lub bombkami będą dla klientów wyraźnym sygnałem, że akurat w takim sklepie z całą pewnością zrobią udane, przedświąteczne zakupy.

*) W badaniach uwzględniono 50 sklepów internetowych współpracujących z porównywarką cen idealo w Polsce, posiadających największą ilość kliknięć na oferty.

 

adam miniAutorem powyższego artykułu jest Adam Bębenek – literaturoznawca z wykształcenia, od zawsze zainteresowany tekstami we wszelkiej postaci. Po pierwszych doświadczeniach w marketingu i redakcjach internetowych znalazł się na pokładzie idealo. Od 2013 roku odpowiada za kontakty z prasą i tworzenie publikowanych w Dziale prasowym i na blogu idealo wpisów.

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

Livechat dla biura obsługi – dlaczego warto, aby pojawił się w e-sklepie?

Business team working in office

Rozpędzona ewolucja szturmem bierze każdy element życia człowieka, bezlitośnie wypluwając to, co zaczyna tracić popularność. Obejmuje to zjawisko praktycznie każdy element ludzkiego życia, ale dziś zajmiemy się jednym, bardzo szczególnym. To komunikacja i to nie byle jaka, tylko komunikacja klienta z firmą. Telefon nagle zaczął mieć wady. A to po drugiej stronie czeka na Ciebie automatyczna sekretarka, a to w ogóle nikt nie odbiera. Często duże firmy outsourcingują call center, co znowu wydłuża Twój kontakt z daną firmą. Telefon, który jeszcze nie tak dawno temu był gwarantem ekspresowego połączenia się, przestał spełniać to założenie. Więc co nam pozostaje?

Prostota komunikacji

Okazuje się, że coraz popularniejsze w kontaktach klient-firma, stają się inne drogi. W tej formie komunikacji śmiało rozpychają się media społecznościowe, z Facebookiem na czele, ale i livechaty. Klient chce szybkiej weryfikacji swojej sprawy, swojego pytania. To wpłynie na jego decyzję zakupową, na poziom jego zadowolenia, na to, czy będzie łączył z Twoim brandem dobre emocje i czy zostanie Twoim lojalnym klientem. Komunikacja w czasie rzeczywistym to sprzymierzeniec sprzedaży. Nie jest już wyłącznie domeną prywatnych rozmów, wynosząc komunikację „firmową” na nieco inny poziom. Właściciele biznesów zaczynają zdawać sobie sprawę z tego, że natychmiastową reakcją na daną sprawę, na pytanie, czy na wątpliwość mogą zyskać klienta. Chat online to natychmiastowy dostęp do informacji.

Livechat w liczbach

Teraz trochę danych (na podstawie raportu “Making Proactive Chat Work” , który przygotowała firma Forrester Research):

  • kupujący, którzy korzystali z live chatu, mają dużo wyższy wskaźnik zadowolenia (73%), niż ci, którzy użyli do tego celu e-maili (61%) czy telefonów (44%). Ogromna różnica właśnie pomiędzy drogą telefoniczną a chatem mocno wskazuje na kierunek, którym idą współcześni klienci;
  • 44% konsumentów uważa, że bardzo istotną sprawą, podczas robienia e-zakupów, jest udzielanie odpowiedzi na pytania;
  • dla 62% e-klientów ważne jest to, że dana firma oferuje live chat jako formę komunikacji z nią, a 38% uważa, że chętniej do takiego sklepu wróci;
  • w grupie wiekowej 18-54 to właśnie chat jest preferowany, jeśli chodzi o kontakt.

Wdrożenie tej formy porozumiewania się ma wiele plusów. Daje Ci możliwość „gaszenia pożarów” w sytuacjach alarmowych, zanim wkurzony klient wyleje swoje frustracje w socialach. Dużo mówi też o tym jakich informacji kupujący poszukuje na Twojej stronie, co może stać się inspiracją do wprowadzania pewnych zmian, np. działu FAQ, wskazywania stanów magazynowych, wyraźniejszego zaznaczenia czasu wysyłki itp.

Co więcej – kontakt pytającego z BOKiem za pomocą chatu jest na ogół krótki: pytanie, odpowiedź, dlatego jeden konsultant może mieć dużo wyższy poziom reagowania i odpowiadania, niż np. w wypadku call center. To z kolei zmniejsza kolejkę osób, które czekają na udzielenie im informacji. A znowu to przekłada się na poziom zadowolenia, więc trudno dziwić się, że ten wskaźnik wynosi ponad 70%. Satysfakcja sprzedaje.

Coraz częściej w mediach zajmujących się e-handlem wspomina się o relacjach. Są one corem tego, jak firma jest postrzegana. Więc dlaczego w budowaniu więzi z kupującym, nie użyć chatu? Do telefonów zaczynamy się wręcz zrażać. Wyjątkowe oferty na kołdry z pandy, samo gotujące garnki i magiczne kapsułki z kolagenem doprowadziły do tego, że oferty handlowe, kojarzące się z kontaktem z call center, działają nam na nerwy.

Z rozmowami na chacie tak nie jest. Dlaczego? Bo nie kojarzą się nam one ze sprzedażą. Ich uproszczenie, wzmocnione dodatkowo szybką reakcją, stanowią bardziej pomoc. Jeśli klient otrzyma zadowalającą go odpowiedź, podejmie decyzję zakupową na Twoją korzyść. Live chat to też świetna forma doradztwa – bardzo intymna i indywidualna, wygodna. Implementacja chatu pomoże Ci nie tylko zwiększyć sprzedać, ale i zrozumieć potrzeby Twoich klientów. To zbuduje ich lojalność wobec Ciebie. I co ważne – chat na naszym rynku nie jest opcją wybitnie popularną. Masz szansę wyprzedzić swoich konkurentów w tak prosty sposób.

Livechat – jak to ugryźć?

Bardzo ważne jest to kogo obsadzisz na stanowisku „chat managera”. Nie wybieraj opcji automatycznej, bo ona nie niesie za sobą żadnych korzyści. Kluczem do sukcesu jest dobry sprzedawca, z zacięciem marketingowym, który świetnie odnajduje się w ekosystemie e-firmy, strony, osób z poszczególnych działów. I który potrafi szybko, i sprawnie potrafi pracować. Wskaż również godziny jego pracy.

Owszem, zdarzają się osoby, które żądają by odpowiedzieć na nurtujące ich pytania w sobotę o 23:00, bo akurat teraz chcą zrobić zakupy, ale to nie na tym ma polegać. Pewne kwestie nadal będą przewijać się drogą mailową, ale szybkie pytania, wymagające szybkiej odpowiedzi, np. dotyczącej rozmiaru, dostępności, wręcz proszą się o zadanie na chacie. Warto również dodać, że chat jest bardziej anonimowy, co z kolei może spodobać się klientom np. sklepów z akcesoriami erotycznymi.

Jak rozpocząć pracę z livechatem

Instalacja livechatu trwa dosłownie dwie minuty. Odpowiedni kod musisz zaimplementować na swojej stronie. Nie wymaga to od użytkownika tego narzędzia specjalnych umiejętności programistycznych, podobnie jak wklejenie kodu do Google Analytics. Livechat od działa poprawnie na wszystkich rodzajach platform sklepowych, zarówno darmowych jak i płatnych. Nie wymaga też instalowania żadnych dodatkowych programów. Livechat pozwala rozmawiać Klientom z biurem obsługi bez opuszczania okna przeglądarki. Jeśli akurat nie ma dostępnego żadnego konsultanta, klienci mogą zostawić mu wiadomość. Jest to dużo szybsze i wygodniejsze niż e-mail czy telefon i redukuje liczbę interakcji tymi kanałami.

Dodatkowe korzyści:

  • Redukuje koszty obsługi telefonicznej. W czasie jednej rozmowy telefonicznej przez livechat można obsłużyć wielu użytkowników jednocześnie!
  • Najlepszy sposób na rozpoczynanie rozmowy z każdą osobą, która tylko przegląda Twoją stronę.
    8 na 10 rozmów poprzez livechat kończy się natychmiastowym rozwiązaniem problemów użytkownika – nie ma potrzeby do nich wracać!
  • Zapewnia natychmiastową odpowiedź na pytania klientów. W przypadku braku konsultant służy za świetny formularz kontaktowy.

Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Nie chcą informacji – wręcz ich żądają. Na szczęście technologia sprzyja e-przedsiębiorcom. Dla obu grup tworzone są nowości, które pozwolą na ich zadowolenie, na uzyskiwanie natychmiastowego feedbacku, na budowanie długotrwałych relacji, opartych na lojalności. Coraz większe wymagania kupujących bardzo mocno rozgraniczą e-biznesy na te, które potrafią i będą chciały się dostosować, a także na te, które zostaną w tyle, bez wzrostu konwersji, bez sukcesów.

A jakie narzędzie do livechatu wybrać, skoro jest ich bardzo dużo na rynku? Tym zajmiemy się w kolejnym artykule z tej serii.

Autor wpisu

4 komentarzy do tekstu

  1. Bardzo ciekawy artykuł… z niecierpliwością czekam na przegląd dostępnych narzędzi ponieważ aktualnie jestem na etapie wstępnego wyboru.

    Odpowiedz ↓

    1. Agnieszka / LiveChat

      Cześć Łukasz, napisz proszę jakie funkcje narzędzia by Ci się przydały. Pracuję w firmie LiveChat, może uda nam się tak dostosować narzędzie żeby najlepiej odpowiadało Twoim potrzebom ;)

      Odpowiedz ↓

  2. ciekawi mnie jakie narzędzia wybierze autor artykułu. Osobiście przetestowałam wiele i wiem, że najlepsze mają wiele ciekawych i dodatkowych opcji jak dokładne raporty, powiadomienia sms i wiele innych. Niemniej chętnie zobaczę, jakie wybierze autor i czym będzie się sugerował.

    Odpowiedz ↓

  3. Fotograf Żory

    LiveChat skraca czas i rozwiązuje problemy „od ręki”, więc jest idealny. Ciekawe które narzędzie zostanie wybrane :)

    Odpowiedz ↓

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Zobacz kolejny artykuł

15 lat IAI-Shop.com na polskim rynku ecommerce

iai-shop-logo-malePod koniec października spółka IAI SA, która stoi za stworzeniem oprogramowania sklepowego IAI-Shop.com, obchodziła 15 rocznicę swojej działalności. Gratulujemy rozwoju i z tej okazji razem z Igorem Podgórskim (marketing managerem firmy) zebraliśmy dla Czytelników eKomercyjnie.pl kluczowe wydarzenia w historii działalności IAI oraz trochę liczb i ciekawostek.

Oto filmik z imprezy z okazji 15 lecia IAI-Shop.com:

Historia 15 ostatnich lat IAI-Shop.com – kluczowe momenty:

  • luty 2000 – powstaje pomysł na Hip-Hop.pl
  • maj 2000 – Hip-Hop.pl startuje
  • wakacje 2000 – szukamy sponsora
  • 7 października 2000 – powstaje pierwsza wersja sklepu internetowego Andegrand
  • marzec 2001 – rusza skateshop.hip-hop.pl
  • listopad 2003 – otwarcie biura
  • wrzesień 2004 – pierwsze wystąpienie Pawła Fornalskiego, które odbyło się na konferencji CNEB (CzasNaE-Biznes)
  • lato 2004 – przenosimy się z Futuro do The Planet (Szczecin)
  • 22 czerwiec 2005 – pierwszy wysłany komunikat
  • 12 września 2005 – startuje IAI-News
  • 5 czerwiec 2006 – uruchamiamy pierwszy serwer OVH1
  • lipiec 2006 – uruchomienie w OVH pierwszego serwera dedykowanego dla Rockmetalshop (OVH3), a niedługo potem sklep.airsoftguns.pl (OVH4)
  • 3 sierpień 2006 – pierwsze utworzone zadanie w task managerze
  • wrzesień 2006 – przeprowadzamy się na Madalińskiego 8 (Szczecin)
  • luty 2008 – zakładamy firmową Wiki
  • 2009 – kupujemy pierwsze komputery Apple
  • 2009 – debiutujemy na giełdzie NewConnect
  • lipiec 2010 – uruchamiamy infolinię telefoniczną
  • 11 czerwiec 2012 – zaczynamy pracę w modelu SCRUM
  • wrzesień 2013 – przeprowadzamy się do kompleksu biurowego Piastów Office Center (Szczecin)
  • grudzień 2014 – uruchamiamy biuro w Londynie

Wyniki finansowe IAI SA:

wyniki-finansowe-iai-2014
*wykres pochodzi z raportu rocznego spółki za 2014 rok

15 lat IAI-Shop.com w liczbach:

  • W firmie używamy systemu ticketowego do komunikacji z klientami, ale również między sobą – do tej pory zostało wysłanych 562 000 komunikatów i zostało udzielonych 2 925 000 odpowiedzi, a wszystkie komunikaty (sam tekst) ważą 1,4 GB.
  • System IAI-Shop.com składa się z 8991 plików.
  • System IAI-Shop.com to łącznie 2 730 922 linijek kodu – od początku istnienia systemy zostało dodane 5 661 892 i usunięte 2 930 970.
  • W jednym tygodniu roboczym odbieramy średnio 1350 telefonów, co daje średnio 267 telefonów na dzień, a to z kolei jeden telefon co 2 minuty, a średni czas rozmowy to 17,5 minuty.
  • Do tej pory uruchomiliśmy łącznie 4875 sklepów internetowych.
  • Do tej pory opublikowaliśmy 3103 wpisów na na naszym blogu o objętości (sam tekst) 10,5 MB.

Przeczytaj też ciekawe materiały o IAI-Shop.com:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)