Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords? Audyt w sześciu krokach [infografika]

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

adwordsJak sprawdzić, czy zlecona kampania Google AdWords jest prowadzona optymalnie, a budżet wykorzystywany w sposób możliwie najbardziej efektywny? Agencja Sempai przygotowała ciekawą infografikę, w której przedstawiono poszczególne kroki, jakie należy wykonać, aby zwiększyć skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach.

Optymalizacja w Google AdWords to ulepszanie bez końca. Poniższy schemat obrazuje co, gdzie i jak sprawdzać na swoim koncie, aby znaleźć braki i niewykorzystane możliwości kampanii pod kątem funkcjonalnym, jakościowym oraz efektywnościowym.

Funkcjonalność systemu AdWords rozwija się w błyskawicznym tempie, należy więc pamiętać o aktualizowaniu i rozbudowywaniu checklisty. W obecnej odsłonie zawarty jest stan możliwości na początek 2016 roku.

Schemat dedykowany jest najbardziej rozbudowanym kampaniom dla e-commerce, ale większość punktów (poza funkcjami dostępnymi tylko dla sklepów online, np. Google Merchant Center) znajduje zastosowanie dla każdej kampanii Google AdWords.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki:

sempai-google-adwords-infografika

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę