Jak zwiększyć efektywność kampanii Google AdWords? Audyt w sześciu krokach [infografika]

Autor tekstu eKomercyjnie.pl
Opublikowano 22 lutego 2016
Kategoria Newsy
Czas czytania: < 1 min

adwordsJak sprawdzić, czy zlecona kampania Google AdWords jest prowadzona optymalnie, a budżet wykorzystywany w sposób możliwie najbardziej efektywny? Agencja Sempai przygotowała ciekawą infografikę, w której przedstawiono poszczególne kroki, jakie należy wykonać, aby zwiększyć skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach.

Optymalizacja w Google AdWords to ulepszanie bez końca. Poniższy schemat obrazuje co, gdzie i jak sprawdzać na swoim koncie, aby znaleźć braki i niewykorzystane możliwości kampanii pod kątem funkcjonalnym, jakościowym oraz efektywnościowym.

Funkcjonalność systemu AdWords rozwija się w błyskawicznym tempie, należy więc pamiętać o aktualizowaniu i rozbudowywaniu checklisty. W obecnej odsłonie zawarty jest stan możliwości na początek 2016 roku.

Schemat dedykowany jest najbardziej rozbudowanym kampaniom dla e-commerce, ale większość punktów (poza funkcjami dostępnymi tylko dla sklepów online, np. Google Merchant Center) znajduje zastosowanie dla każdej kampanii Google AdWords.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki:

sempai-google-adwords-infografika

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!