Konkurs na najlepszy sklep internetowy ciągle trwa, pula nagród rośnie

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 5 sierpnia 2010
Kategoria Newsy
Czas czytania: 2 min

Pamiętacie konkurs platformy SklepyFirmowe.pl dla osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie? Inicjatywa wystartowała w lutym tego roku, a mój wpis Jak promować platformę sklepową? Nagradzaj najlepszych sprzedawców był dla niej inspiracją, dlatego zaangażowałem się w tę akcję. Warto sobie odświeżyć temat, gdyż organizatorzy konkursu właśnie zwiększyli pulę nagród do 20 tys. złotych.

Przed chwilą otrzymałem informację prasową, że do partnerów konkursu na Najlepszy Sklep Internetowy dołączył PayPal powiększając główną nagrodę o dodatkowe 5000 zł.

„Bardzo chętnie włączyliśmy się w promocję konkursu na najlepszy sklep internetowy. Jako jeden z liderów rynku, staramy się uczestniczyć w inicjatywach promujących polski e-commerce. Liczymy również na zainteresowanie systemem PayPal, który jest wygodnym i bezpiecznym sposobem otrzymywania płatności za zakupy w sieci” – powiedział Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal.

Informacje o konkursie, które warto sobie odświeżyć:

  • Konkurs dzieli się na trzy kategorie: Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku, Najlepsza szata graficzna 2010 roku oraz Najlepszy katalog produktów 2010 roku.
  • Zwycięzca konkursu w przypadku pierwszej kategorii otrzyma 15 000 zł w gotówce, 3000 zł na promocje w Nokaut.pl oraz 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl.
  • Za najlepszą szatę graficzną zwycięzca otrzyma 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1000 zł na promocje w Nokaut.pl.
  • W katalogu produktów wygrana to 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl 1000 zł na promocje w Nokaut.pl. Za drugie miejsce w każdej z kategorii można 12 miesięcy abonamentu Platinum o wartości 1188 zł.
  • Obecnie w konkursie uczestniczy ponad 300 sklepów, z czego 141, założonych w 2010 roku, walczy o nagrodę w kategorii Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku.
  • W jury konkursu znajdą się: Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), Viren (właściciel sklepów internetowych m.in. Skarpetkowo.pl), Tomasz Gregorczyk (Customer Manager w SklepyFirmowe.pl), Wojciech Kyciak (autor bestsellera „Jak założyć skuteczny idochodowy sklep internetowy”) oraz Grzegorz Marczak (autor popularnego bloga Antyweb.pl).

Wszyscy (łącznie z organizatorami) traktujemy ten konkurs jako okazję do zwiększenia świadomości e-commerce wśród zainteresowanych, która zmniejsza bariery wejścia na rynek. Dodatkowo chcemy nagradzać te pomysły, które są sukcesywnie rozwijane.

Jak powiedział Rafath Khan,twórca oprogramowania SklepyFirmowe.pl: „W naszym konkursie nie ma przegranych. Wszyscy, którzy założą sklep, a nie wygrajągłównej nagrody zdobędą doświadczenie w prowadzeniu biznesu internetowego oraz zyskają dodatkowe lub nowe źródło dochodów”.

Więcej szczegółów na temat konkursu znajdziecie TUTAJ. Chętnie też poznam Wasze zdanie o tej inicjatywie.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!