Lektury e-przedsiębiorcy: Cztery godzinny dziennie (pozycjonowanie, e-mail marketing, web analytics i Facebook)

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 9 listopada 2011
Kategoria Artykuły
Czas czytania: 2 min

Pozycjonowanie, e-mail marketing, analiza statystyk i komunikacja na Facebooku – dzięki solidnemu opanowaniu tych czterech aspektów e-biznesu, właściciele sklepów internetowych mogą liczyć na krótszą drogę do osiągnięcia sukcesu. Na każdą z wymienionych czynności trzeba jednak poświęcić jedną godzinę każdego dnia.

 

Jak się odpowiednio zabrać za promocję sklepu czy analizowanie ruchu, skoro to wymaga sporej wiedzy? Z pomocą przychodzą tutaj książki wydawnictwa Helion.pl / Onepress.pl. W:

umieszczono wszystkie informacje, które pozwolą wykształcić wiele praktycznych umiejętności z czterech wymienionych dziedzin.

Każda z opisywanych lektur dostarcza nie tylko wiedzy, ale także zawiera sprecyzowany plan działania (zajmujący właśnie tytułową godzinę dziennie) – raz zakładamy fan page, innego dnia analizujemy testy A/B wysłanego mailingu, w kolejnym poznajemy podstawy analizy danych internetowych, itd. Nic też nie stoi na przeszkodzie ku temu, żeby zrezygnować z rozpiski zadań i bardziej popchnąć do przodu tylko jeden z obszarów (np. cały dzień roboczy poświęcamy na e-mail marketing).

 

Opisywane „Godziny dziennie z…” są świetne zwłaszcza dla początkujących e-przedsiębiorców . Średnio-zaawansowani pewnie będą trochę narzekać na zbyt dużą ilość teorii (będącej wprowadzeniem do tematu), ale mogą ją oczywiście ominąć i przejść od razu do wybranych działań. Zaawansowani użytkownicy (jak zawsze) będą musieli skanować całe pozycje w poszukiwaniu nowości lub metod, których jeszcze nie stosują w swoim biznesie.

Nawet jeżeli internetowy sprzedawca nie będzie realizował planów działania rozpisanych w omawianych książkach, to zdobyta wiedza z pewnością przyda mu się w trakcie negocjacji z wykonawcami usług i weryfikacji ich oferty. Systematyczne poświęcanie godziny dziennie na każdy z kluczowych aspektów e-biznesu (ze szczególnym wskazaniem na SEO i e-mail marketing) powinno doprowadzić Was do znakomitych rezultatów. Podkreślam jednak słowo „systematyczne”. To klucz do sukcesu w każdym obszarze, nie tylko w sprzedaży internetowej.

Regularnie otrzymuj powiadomienia o nowych materiałach. Dołącz do grupy ponad 6500 osób, którzy prenumerują eKomercyjnie!