eKomercyjnie.pl

Licytacje – nowy sposób promocji sklepu na Skąpiec.pl

Porównywarka cen Skapiec.pl przygotowała dla sklepów internetowych opcję „Licytacje”, czyli nowy system promowania produktów. Dzięki tej funkcji oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu prezentowanego w serwisie.

Czym są licytacje?

Licytacje to łatwy i wygodny sposób na wypromowanie oferty sklepu, a w rezultacie – zwiększenie sprzedaży wybranych produktów. Dzięki udziałowi w systemie licytacji, oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu w serwisie Skąpiec.pl, bezpośrednio nad standardową listą ofert. Specjalny boks, w którym znajdują się promowane oferty dodatkowo wyróżniony został kolorem beżowym, dzięki czemu jest on bardziej widoczny dla użytkowników porównywarki.

promowane oferty Skąpiec.pl

Jak działa system licytacji?

Zasady prowadzenia licytacji są bardzo przejrzyste – aby znaleźć się na wyróżnionej pozycji, sklep musi ustalić wyższą niż konkurencja stawkę za przejście ze Skąpiec.pl na swoją stronę. Trzy sklepy, które zadeklarują najwyższą stawkę CPC (cost per click) dla konkretnego produktu pojawią się na czele listy ofert prezentowanych na Skąpiec.pl. Wyróżniona oferta wyświetlana jest do momentu wyczerpania zadeklarowanego przez sklep dziennego budżetu na promocję lub przelicytowania oferty przez inne sklepy.

Zasada „zrób to sam”

Istotną zaletą wprowadzonego przez Skąpiec.pl systemu jest fakt, że sklepy biorące udział w licytacji mogą samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe oraz ustawiać indywidualne stawki CPC dla różnych kategorii produktów. Co więcej, mogą one na bieżąco kontrolować swój budżet przeznaczony na promocję, a także w dowolnym momencie zmieniać wysokość stawki. Dzięki temu sprzedawca jest w stanie odpowiednio szybko reagować na zachowania konkurencji i tym samym stale gościć na promowanych pozycjach w porównywarce.

Możliwość przystąpienia do systemu licytacji ma każdy sklep współpracujący z serwisem Skąpiec.pl. Opcja ta dostępna jest w nowym „Panelu administracyjnym sklepu”.

Źródło: Skąpiec.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Citeam.pl integruje kupony zniżkowe z ofertą Allegro

Citeam.plSerwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, integruje jedną z kategorii ofert z największą platformą handlową. Kupony Allegro generowały dotychczas ok. 16 proc. całkowitej sprzedaży na Citeam.pl – kategoria ta właśnie zmienia nazwę i umożliwia użytkownikowi finalizację rabatu bezpośrednio u sprzedawcy na allegro.pl.

Zniżki do e-sprzedawców działających na serwisie allegro.pl cieszą się dużą popularnością wśród fanów zakupów grupowych. Na tle wszystkich ofert wystawianych na Citeam.pl, co siedemnasta umożliwia zrobienie zakupów ze sporą zniżką u wybranych sprzedawców na Allegro. Wyniki sprzedażowe są jeszcze lepsze: „Co szósty kupon zniżkowy jest nabywany właśnie w kategorii Okazje Allegro, wcześniej Kupony Allegro. Do tej pory użytkownik kupował zniżkę na serwisie Citeam.pl i dopiero potem, po otrzymaniu kuponu na maila, finalizował transakcję podając kod rabatowy na stronie e-sprzedawcy. Teraz ten mechanizm będzie znacznie prostszy” – mówi Marta Krauze, dyrektor serwisu zakupów grupowych Citeam.pl.

Skrócenie mechanizmu transakcji ze zniżką

W wyniku zmian – zarówno na serwisie Citeam.pl, jak i na platformie handlowej – pojawiła się kategoria Okazje Allegro. Po kliknięciu na Kup Teraz, użytkownik Citeam.pl jest bezpośrednio przekierowywany na Allegro, gdzie od razu może sfinalizować proces zakupu ze zniżką. Pozwala to na znacznie skrócenie mechanizmu transakcji. „Ta kategoria ofert daje użytkownikowi możliwość kupowania jeszcze taniej w stosunku do cen, jakie można znaleźć na Allegro. Warunkiem wystawienia oferty przez e-sprzedawców na Citeam.pl jest bowiem zaproponowanie co najmniej 30 proc. zniżki od regularnej ceny” – dodaje Marta Krauze z Citeam.pl.

Przed wystawieniem oferty na Citeam.pl, Sprzedawca jest sprawdzany m.in. pod względem ilości posiadanego towaru na miejscu, długości funkcjonowania na rynku czy też opinii wystawianych mu przez klientów na Allegro. Pomaga to w odpowiedniej selekcji ofert i wyborze najlepszych.

Hity sprzedażowe z Allegro

Co do tej pory najlepiej sprzedawało się na Citeam.pl w kategorii Okazje Allegro? Hitami są m.in. zegarki od użytkownika New Look Style-HZ (1700 sprzedanych kuponów), zestaw wodooszczędnych perlatorów (1034 sprzedane kupony), zestaw mat pod meble od Sprzedającego Poli Trader (1014 sprzedanych kuponów) czy zniżka na dowolne buty marki Emu od Użytkownika Eastend (908 kuponów).

„Sprzedający na Allegro chętnie wchodzą w dodatkową formę promocji, jaką stanowią zakupy grupowe. Mimo zaoferowania niższej ceny, mogą liczyć na hurtową sprzedaż produktów w krótkim czasie, co ostatecznie bilansuje koszty” – mówi Marta Krauze z Citeam.pl.

Dodatkową zaletą takiej formy promocji jest pozyskanie nowej bazy klientów oraz – w przypadku Sprzedających działających w branżach sezonowych – podreperowania wyników sprzedaży poza gorącymi okresami handlowymi.

Źródło: Citeam.pl

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Zobacz kolejny artykuł

Traffic Trends

Krótki opis: Traffic Trends to profesjonalna Agencja SEO/SEM skupiająca swoje usługi wokół idei Inbound Marketingu. Firmę tworzą specjaliści rynku promowania i analizowania działalności sklepów internetowych.

Oferta firmy: Na ofertę usług firmy Traffic Trends składają się trzy główne Pakiety usług: Pakiet ecommerce dedykowany właścicielom sklepów internetowych, Pakiet Inbound Marketingu zapewniający kompleksową obsługę promocji oraz Pakiet firmowa strona www – dla mniejszych klientów, dopiero rozpoczynających swoją działalność w internecie.

Usługi dodatkowe:

  • pozycjonowanie (SEO)
  • kampanie AdWords (SEM)
  • promocja w Social Media (Facebook, Google+, Twitter)
  • blogi eksperckie

Dodatkowe informacje:

Autor wpisu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Newsletter

BONUS: Jak się robi e-handel w Polsce?
72-stronicowy ebook (pdf)
- zbiór wywiadów z właścicielami sklepów

Zamknij

Najlepsze poradniki i informacje
e-commerce prosto na Twój e-mail!

Bonus dla Ciebie:
PDF, 72 strony!

Wpisz swój adres e-mail, aby rozpocząć prenumeratę newslettera od eKomercyjnie.pl.

Od razu wyślemy do Ciebie:

  • BONUS #1: Jak się robi e-handel w Polsce? Rozmowy z właścicielami sklepów internetowych (magazyn .pdf, aż 72 strony!)
     
  • BONUS #2: Piętnaście gotowych sposobów na ulepszenie sklepu internetowego!
    (poradnik .pdf)